arrow_left_blue
AUTORIUS
Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
GRAND PARTNERS komandos padėka Pauliui Mačiulevičiui netelpa nuotraukoje. Spausdami ir tardami „ačiū atidavėme dalį energijos ir padėkos 🤩

 O ačiū Pauliui tariame už vakar dienos supažindinimą su GODOPOCO žaidimu, dialogą tamsoje ir kitas, dar nebandytas praktikas, iš kurių kiekvienas išsinešėme tikrai daug. Lavinome emocinį intelektą, improvizavome, tobulinome bendravimo įgūdžius, dar giliau pažinome vienas kitą ir save patį. Drauge sukūrėme tokią mokymosi aplinką, kurioje buvo lengva ir smagu būti.

Beje, ar žinote, kas yra „simpoziumas? Mes jau žinome ir norime kartoti 🔥

#WeCareMore #Mokymai #GodoPoco

GRAND PARTNERS komandos padėka Pauliui Mačiulevičiui netelpa nuotraukoje. Spausdami ir tardami „ačiū" atidavėme dalį energijos ir padėkos 🤩

O ačiū Pauliui tariame už vakar dienos supažindinimą su GODOPOCO žaidimu, dialogą tamsoje ir kitas, dar nebandytas praktikas, iš kurių kiekvienas išsinešėme tikrai daug. Lavinome emocinį intelektą, improvizavome, tobulinome bendravimo įgūdžius, dar giliau pažinome vienas kitą ir save patį. Drauge sukūrėme tokią mokymosi aplinką, kurioje buvo lengva ir smagu būti.

Beje, ar žinote, kas yra „simpoziumas"? Mes jau žinome ir norime kartoti 🔥

#WeCareMore #Mokymai #GodoPoco
... DaugiauMažiau

3 dienas prieš
💡Drąsa klysti: kur slypi neatrastos galimybės projekte?

Šią temą, balandžio 23 d., Verslo žinios organizuojamoje konferencijoje „Projektų valdymas praktiškai“ gvildens GRAND PARTNERS ugdymo partneris, aktorius bei režisierius Žilvinas Beniušis. Tai nepakeičiama patirtis visiems, kurie siekia tobulėti savo veikloje projektų valdymo srityje. Išplėskite savo žinias ir įsikvėpkite naujų idėjų!

🔍Daugiau informacijos ir registracija ⬇

https://konferencijos.vz.lt/projektu-valdymas/

#Mokymai #ProjektųValdymas #VŽ #Vadovavimas #Lyderystė

💡Drąsa klysti: kur slypi neatrastos galimybės projekte?

Šią temą, balandžio 23 d., Verslo žinios organizuojamoje konferencijoje „Projektų valdymas praktiškai“ gvildens GRAND PARTNERS ugdymo partneris, aktorius bei režisierius Žilvinas Beniušis. Tai nepakeičiama patirtis visiems, kurie siekia tobulėti savo veikloje projektų valdymo srityje. Išplėskite savo žinias ir įsikvėpkite naujų idėjų!

🔍Daugiau informacijos ir registracija ⬇

konferencijos.vz.lt/projektu-valdymas/

#Mokymai #ProjektųValdymas #VŽ #Vadovavimas #Lyderystė
... DaugiauMažiau

2 savaites prieš
Įsimintinas Klientų aptarnavimas smulkiajame ir vidutiniame versle

Įsimintinas Klientų aptarnavimas smulkiajame ir vidutiniame versle

Bendra informacija

Data: 2008 m. rugpjūčio 26 d. (antradienis)
Vieta: „Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas“ konferencijų salė (H. Manto g. 84, Klaipėda)
Trukmė: nuo 9 iki 16 val.
Dalyvių skaičius: apie 20 žmonių
Formatas: viena kavos pertrauka, pietūs (už pietus moka patys dalyviai)
Verslo konsultantė: Ieva Kirkutytė

Investicija: Mokymus inicijuoja VšĮ „Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas“, finansuoja Klaipėdos miesto savivaldybė. Dalyvavimas mokymuose nemokamas

Kam skirti šie mokymai?

Mokymai prioriteto tvarka skirti KMTP nariams, kitoms inovacinę veiklą vykdančioms Klaipėdos miesto įmonėms ir Klaipėdos miesto SVV įmonėms. Tikslinė auditorija – patyrę pardavėjai-konsultantai, Klientų aptarnavimo specialistai, kurie siekia būti atsiminti, kai Klientas apsispręs pirkti.

Jūsų situacija

Šiais laikais nebeužtenka tik šypsotis. Išskirtinis aptarnavimas – tai visų pirma įsimintinas aptarnavimas. Tad kaip paskatinti Klientą Jus atsiminti? Šiandien statistinis pirkėjas visų pirma apeina visas parduotuves ir pervargęs nuo informacijos srauto nusprendžia, kad sprendimą dar reikia subrandinti. Kitą savaitgalį mūsų statistinis pirkėjas ir vėl leidžiasi į pasivaikščiojimą po parduotuves. Tik šį kartą jau nebesinori iš naujo eiti į visas parduotuves. Todėl Klientas pasirenka tik labiausiai jam patikusias parduotuves. Išskirtinis aptarnavimas turi sukurti teigiamą patirtį, kuri išlieka Kliento atmintyje. Ar Klientas atsimena Jus? Ar Jūs norite, kad Klientai Jus atsimintų?

Ko tikėtis iš šių mokymų?

Mokymai reikalingi tam, kad grįžus į darbą būtų noras išbandyti žinias ir pasiekti įsimintinų rezultatų. Šių mokymų esminis tikslas yra suformuoti tvirtus Klientų aptarnavimo įgūdžius ir leisti maksimaliai išbandyti jau sukauptą patirtį kartu su lektoriais ir kolegomis. Mes norime, kad žmonės galėtų pamatyti savo kompetencijos spragas bei galėtų tas spragas užlopyti. Po mokymų Jūs įgysite žinių apie išskirtinį aptarnavimą ir daugiau pasitikėjimo savimi.

Mokymų temos ir situacijos:

  • Savęs pateikimas
  • Penkios poreikių išraiškos arba ko tikisi Klientas
  • Produktų pristatymas: prisistatymas, naudos kalba, įsimintina kalba
  • Mirtinos klaidos
  • Konflikto saugikliai: konfliktiški žmonės ir konflikto valdymo taktikos
  • Kūno kalba: erdvės valdymas, gestų svarba

Metodika: kaip to sieksime?

Kuo mažiau lekcijų ir kuo daugiau praktinių užduočių! Mokymuose nėra laiko nuobodžiauti ir paišyti ant dalomosios medžiagos. Bendravimas su Klientu yra menas, kurio įmanoma išmokti. Mūsų mokymų dalyviai – tai ne rašalo sugertukai, kurie privalo „nuryti“ žinias. Prieš tai jie viską patys išbando, suvokia, o vėliau taiko darbe. Mūsų įrankis – video kamera, padedanti į save pasižiūrėti iš šalies bei gauti asmenines rekomendacijas. Juk jei Klientą erzina pardavėjo elgesys ar manieros, yra didelė tikimybė, kad nepatiks ir jo siūlomas produktas.

Konsultantė

IEVA KIRKUTYTĖ – organizacijų psichologijos specialistė, magistro laipsnį įgijo San Francisko universitete (JAV). Organizacinio bei psichologinio darbo patirtis, įvairios stažuotės bei naujausios žinios, padeda ruošti ir vesti organizacijų psichologijos mokymus. Jie pagrįsti gyvu bendravimu bei praktinėmis užduotimis, kurias lengva perkelti į darbo aplinką. Specializacijos sritys – bendravimo, viešosios kalbos, Klientų aptarnavimo bei kiti su tuo susiję verslo žmonės naudingi mokymai. Atlieka vadovo kompetencijų bei Klientų aptarnavimo kokybės tyrimus. Konsultantės tikslas – abipusis tobulėjimas, todėl mokymai nuolat atnaujinami, tobulinami, atsižvelgiant į dalyvių nuomonę bei pageidavimus.

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top