BLENDED LEARNING – kokia nauda organizacijai?

Ruduo – metas, kai visi po vasaros nuotykių ir atostogų grįžtame prie darbų, pradedame justi didėjantį tempą. Kartu su naujo sezono pradžia norime ir mes plačiau pristatyti mokymosi galimybių naujieną – integruotą ugdymą.

Integruotas ugdymas (Blended learning) – patikimas būdas, apjungiant auditorinius mokymus ir užduotis e-platformoje, užtikrinti apčiuopiamą naudą po mokymų, nes dėl integruoto ugdymo ženkliai didėja tikimybė, kad įgytos žinios ir įrankiai bus taikomi darbe, tad vyks realūs pokyčiai.

Pagrindinės naudos organizacijai:

  • Integruoto ugdymo metu didėja pokyčio tikimybė.
  • Integruotas ugdymas skatina dalyvių norą tobulėti savarankiškai.
  • Inovatyvi investicija, padedanti pritraukti ir išlaikyti jaunąją kartą.
  • Pratęsiami auditoriniai mokymai, nes e-platformoje dalyviai teikia vadovui grįžtamąjį ryšį. Raštu teikiamas grįžtamasis ryšys yra išsamesnis.
  • Akademijų metu įgyvendinami projektai keliami į e-platformą, todėl daugiau laiko lieka konsultacijoms bei auditoriniams mokymams.
  • Vyresnioji ir jaunesnioji kartos, susitikusios e-platformoje, keičia požiūrį vieni į kitus. Atsiranda tarpusavio supratimas, bendradarbiavimas, pagarba.
  • Integruotas ugdymas HR leidžia tapti ugdymo dalimi ir stebėti dalyvių progresą bei įsitraukimą.
  • Dalyviai vienoje vietoje mato mokymų grafiką.
  • Taupote laiką, nes integruoto ugdymo metu dalyviai gauna priminimus apie artėjančius mokymus, įkeltas užduotis ir kt. informaciją.
  • Dalyvio pasiruošimas mokymams yra aktyvesnis, prieš mokymus pateikiama informacija apie būsimus mokymus, dalyviai įvertina savo esamą situaciją, gali užduoti klausimus konsultantui ir į juos gauti atsakymus auditorinių mokymų metu.
  • Dalyviai gali išsakyti savo lūkesčius.
  • Užtikrinamas tęstinumas.
  • Integruoto ugdymo metu dalyviai gauna motyvacinius ženklelius, kuriais gali dalintis socialiniuose tinkluose.

Kaip atrodo Integruoto ugdymo procesas:

  • Idealiu atveju prasideda nuo esamos organizacijos ir pačių mokymų dalyvių situacijos analizės. Šis etapas, priklausomai nuo situacijos ir poreikių, vyksta „gyvai“ arba nuotoliniu būdu.
  • Jautriausios mokymų dalys, susijusios su dalyvių nuostatomis bei įsitikinimais arba įpročiais, kuriuos sunku pakeisti, vyksta kartu su profesionaliu mokymų konsultantu. Jis gali lanksčiai reaguoti į konkrečios grupės poreikius, atsižvelgdamas į tam tikras situacijas, keisti mokymų turinį.
  • Nuotolinis mokymas vyksta tarp susitikimų su lektoriumi. Dalyviai nuotoliniu būdu jiems priimtinu laiku ir tempu atlieka įvairias savarankiškas užduotis, susipažįsta su papildoma informacija vaizdo, garso ar tekstiniu formatu. Dažnai užduotys skirtos tam, kad dalyviai įgytas žinias taikytų praktikoje, o kilusius klausimus išsiaiškintų su konsultantu kitų mokymų metu.
  • Integruotas ugdymas dažnai apima ir darbą tarp mokymų didesnėse ar mažesnėse grupėse su kitais mokymų dalyviais, kai kartu atliekamos tam tikros savarankiškos užduotys.
  • Esant galimybei, visuomet į procesą įtraukiame ir mokymų dalyvių tiesioginius vadovus. Su jų palaikymu didėja dalyvių motyvacija ir įsitraukimas, pokyčiai vyksta greičiau.

Visos GRAND PARTNERS akademijos sukurtos „Blended Learning“ principu. Jos Klientų laikomos pačiu efektyviausiu sprendimu, siekiant realių pokyčių, ugdant vadovus ir specialistus.