Dalyvavimas parodose: pasiruošimas parodai ir produkto pristatymas

Bendra informacija apie mokymus

Data: 2008 m. liepos 16-17 d. (trečiadienis, ketvirtadienis)
Vieta: „Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas“ konferencijų salė (H. Manto g. 84, Klaipėda)
Trukmė: Liepos 16 d. nuo 9 iki 16 val., liepos 17 d. nuo 9 iki 12 val.
Dalyvių skaičius: apie 20 žmonių
Formatas: viena kavos pertrauka, pietūs (už pietus moka patys dalyviai)
Verslo konsultantas: Sigita Nievulienė

Investicija: Mokymus inicijuoja VšĮ „Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas“, finansuoja Klaipėdos miesto savivaldybė. Dalyvavimas mokymuose nemokamas

Kam skirti šie mokymai?

Mokymai prioriteto tvarka skirti KMTP nariams, kitoms inovacinę veiklą vykdančioms Klaipėdos miesto įmonėms ir Klaipėdos miesto SVV įmonėms. Tikslinė auditorija – verslo žmonės, nori išmokti suvaldyti stresines situacijas ir iš streso gauti asmeninės naudos.Mokymai bus ypač naudingi rinkodaros, reklamos, pardavimų vadybininkams, kurie organizuoja įmonės pristatymą parodų metų, parduoda produktus, organizuoja reklamą.

Jūsų situacija

Dalyvavimas parodose daug kainuoja, todėl kyla klausimas, ar apskritai verta jose dalyvauti? Kokiose parodose dalyvauti? Kaip pasirinkti parodas, kuriose verta dalyvauti? Kas lemia dalyvavimo parodoje sėkmę? Kaip pasiruošti dalyvavimui tarptautinėje parodoje? Pasiruošimo dalyvauti parodoje etapai. Kas turi dalyvauti? Kaip reikia elgtis parodos metu? Kaip pritraukti kuo daugiau Klientų į Jūsų stendą? Kaip pamatuoti parodos naudą? Darbas po parodos – ką reikia daryti? Šie ir kiti panašūs klausimai neramina visų įmonių, kurios turi progą dalyvauti parodose, atsakingus asmenis.

Ko tikėtis iš šių mokymų?

Mokymų metu išsiaiškinsime dalyvavimo parodose poreikį. Aptarsime visus, su dalyvavimu parodose, susijusius etapus. Sudarysime dalyvavimo parodoje planą. Skaičiuosime dalyvavimo parodoje naudingumą. Apžvelgsime tarptautines parodas. Diskutuosime ir aptarsime mokymų metu gvildentas temas.

Mokymų metu apžvelgsime daugelį svarbių temų ir klausimų:

  • Parodų rūšys. Kuriose vertėtų dalyvauti?
  • Ar verta dalyvauti tarptautinėje parodoje?
  • Pasiruošimo parodai etapai.
  • Dalyvavimo parodoje planas ir kam jis reikalingas?Darbas parodos metu – ar mes galime įtakoti sprendimą pirkti?
  • Kaip įvertinti parodos naudą?
  • Kaip užtikrinti parodos efektyvumą?
  • Darbo po parodos reikšmė – ką reikia daryti?
  • Kaip apsispręsti, ar dalyvauti ateinančioje parodoje?

Konsultantė

SIGITA NIEVULIENĖ – verslo konsultantė, Lietuvoje žymios telekomunikacijų bendrovės regiono vadovė. Dirbo turizmo bei nekilnojamojo turto paslaugų sektoriuose, dėstė paslaugų rinkodarą kolegijoje. Konsultacijų kompanijoje GRAND PARTNERS verslo atstovams veda paslaugų rinkodaros, strateginio rinkodaros planavimo, tarptautinės verslo plėtros bei dalyvavimo parodose mokymus.

Metodika: kaip to sieksime?

Konsultantas pasidalins sėkminga dalyvavimo tarptautinėse parodose patirtimi, pateiks praktinių pavyzdžių. Jau mokymų metu Jūs pradėsite kurti savo dalyvavimo parodose planą, kurį galėsite įgyvendinti grįžę į darbą. Praktinius užsiėmimus paįvairins gyvos diskusijos bei konsultanto patarimai, kaip efektyviai dalyvauti parodose.