Inovatyvi rinkodaros sistema ir jos įgyvendinimas

Bendra informacija apie mokymus

Data: 2008 m. spalio 9-10 d. (ketvirtadienis, penktadienis). Dviejų dienų mokymai
Vieta: „Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas“ konferencijų salė (H. Manto g. 84, Klaipėda)
Trukmė: spalio 9 d. nuo 9 iki 16 val., spalio 10 d. nuo 9 iki 13 val.
Dalyvių skaičius: apie 20 žmonių
Formatas: dvi kavos pertraukos, pietūs (už pietus moka patys dalyviai)
Verslo konsultantė: Sigita Nievulienė

Investicija: Mokymus inicijuoja VšĮ „Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas“, finansuoja Klaipėdos miesto savivaldybė. Dalyvavimas mokymuose nemokamas

Kam skirti šie mokymai?

Mokymai prioriteto tvarka skirti KMTP nariams, kitoms inovacinę veiklą vykdančioms Klaipėdos miesto įmonėms ir Klaipėdos miesto SVV įmonėms. Tikslinė auditorija – įmonių vadovai ir rinkodaros specialistai, kurie yra atsakingi už ilgalaikę įmonės sėkmę ir jos siekia vadovaudamiesi efektyvia rinkodaros sistema.

Jūsų situacija

Galbūt Jūsų įmonė, diegdama naujus produktus bei plėtodama naujas verslo kryptis, sėkmingai augo. Tačiau darosi vis sunkiau valdyti išaugusią organizaciją, kuri juda į priekį be aiškios krypties. O galbūt Jūs jau seniai norite išjudinti savo įmonę iš „mirties taško“ ir pradėti sėkmingai augti. Maža to, atsiranda vis nauji konkurentai, kurių agresyvi veikla dar labiau apsunkina darbą. Todėl Jūsų įmonei reikalinga aiški rinkodaros strategija, kuri padėtų Jums pasirinkti kryptį, užsibrėžti aiškius tikslus, ugdyti konkurencinį pranašumą.

Ko tikėtis iš šių mokymų?

Kartu su rinkodaros konsultantu mokymų metu įmonės vadovų ar kitų atsakingų asmenų komanda sukurs realiai veikiančią rinkodaros strategiją savo įmonei, padaliniui ar naujam produktui, kurią galės pradėti taikyti savo darbe jau sekančią dieną po mokymų.

Mokymų metu apžvelgsime daugelį svarbių temų bei klausimų:

  • Teisingas požiūris į strategiją ir kodėl tiek daug strateginių planų nėra įgyvendinami.
  • Psichologinis pasipriešinimas naujovėms, planų vykdymui ir kaip tai įveikti.
  • Problemų sprendimo anatomija – kaip atskirti tikrąją problemą nuo jos padarinių.
  • Verslo aplinkos analizė ir jos įtaka rinkodaros strategijai.
  • Įmonės silpnybių ir stiprybių analizė.
  • Rinkos galimybių ir pavojų analizė.
  • Pelningiausių rinkos segmentų paieška.
  • Įmonės ir produkto pozicionavimas kaip ilgalaikės strategijos pamatas.
  • Įmonės kultūra ir vertybės kaip įmonės „imuninė sistema“.
  • Strateginių tikslų formavimas.
  • Produktų (paslaugų) grupių analizė – atsikratome „šiukšlių“.
  • Efektyvi kainodara ir ją įtakojantys veiksniai.
  • Analizuojame konkurentus, jų kainodarą ir rinkodaros strategiją.
  • Efektyvi reklama ir produkto rėmimo strategija.

Metodika: kaip to sieksime?

Šių praktinių mokymų metu dirbama konkrečiai su Jūsų įmonės situacija, įmonės galimybėmis ir esama rinkos padėtimi. Tai dviejų dienų įmonės rinkodaros strategijos kūrimo projektas, kur įmonės savininkų, vadovų ar atsakingų darbuotojų komanda kartu su konsultantu kuria savo įmonės ateitį.

Konsultantė

SIGITA NIEVULIENĖ – verslo konsultantė, Lietuvoje puikiai žinomos telekomunikacijų bendrovės regiono vadovė. Dirbo turizmo bei nekilnojamojo turto paslaugų sektoriuose, dėstė paslaugų rinkodarą aukštojo mokslo įstaigoje. Konsultacijų kompanijoje GRAND PARTNERS verslo atstovams veda paslaugų rinkodaros, strateginio rinkodaros planavimo, tarptautinės verslo plėtros bei dalyvavimo parodose mokymus. Mokymus nuolat tobulina, atsižvelgdama į verslo aktualijas bei kituose mokymuose naujai įgytas žinias.