Įsimintinas Klientų aptarnavimas smulkiajame ir vidutiniame versle

Bendra informacija

Data: 2008 m. rugsėjo 16 d. (antradienis)
Vieta: „Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas“ konferencijų salė (H. Manto g. 84, Klaipėda)
Trukmė: nuo 9 iki 16 val.
Dalyvių skaičius: apie 20 žmonių
Formatas: viena kavos pertrauka, pietūs (už pietus moka patys dalyviai)
Verslo konsultantė: Ieva Kirkutytė

Investicija: Mokymus inicijuoja VšĮ „Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas“, finansuoja Klaipėdos miesto savivaldybė. Dalyvavimas mokymuose nemokamas

Kam skirti šie mokymai?

Mokymai prioriteto tvarka skirti KMTP nariams, kitoms inovacinę veiklą vykdančioms Klaipėdos miesto įmonėms ir Klaipėdos miesto SVV įmonėms. Tikslinė auditorija – patyrę pardavėjai-konsultantai, Klientų aptarnavimo specialistai, kurie siekia būti atsiminti, kai Klientas apsispręs pirkti.

Jūsų situacija

Šiais laikais nebeužtenka tik šypsotis. Išskirtinis aptarnavimas – tai visų pirma įsimintinas aptarnavimas. Tad kaip paskatinti Klientą Jus atsiminti? Šiandien statistinis pirkėjas visų pirma apeina visas parduotuves ir pervargęs nuo informacijos srauto nusprendžia, kad sprendimą dar reikia subrandinti. Kitą savaitgalį mūsų statistinis pirkėjas ir vėl leidžiasi į pasivaikščiojimą po parduotuves. Tik šį kartą jau nebesinori iš naujo eiti į visas parduotuves. Todėl Klientas pasirenka tik labiausiai jam patikusias parduotuves. Išskirtinis aptarnavimas turi sukurti teigiamą patirtį, kuri išlieka Kliento atmintyje. Ar Klientas atsimena Jus? Ar Jūs norite, kad Klientai Jus atsimintų?

Ko tikėtis iš šių mokymų?

Mokymai reikalingi tam, kad grįžus į darbą būtų noras išbandyti žinias ir pasiekti įsimintinų rezultatų. Šių mokymų esminis tikslas yra suformuoti tvirtus Klientų aptarnavimo įgūdžius ir leisti maksimaliai išbandyti jau sukauptą patirtį kartu su lektoriais ir kolegomis. Mes norime, kad žmonės galėtų pamatyti savo kompetencijos spragas bei galėtų tas spragas užlopyti. Po mokymų Jūs įgysite žinių apie išskirtinį aptarnavimą ir daugiau pasitikėjimo savimi.

Mokymų temos ir situacijos:

  • Savęs pateikimas
  • Penkios poreikių išraiškos arba ko tikisi Klientas
  • Produktų pristatymas: prisistatymas, naudos kalba, įsimintina kalba
  • Mirtinos klaidos
  • Konflikto saugikliai: konfliktiški žmonės ir konflikto valdymo taktikos
  • Kūno kalba: erdvės valdymas, gestų svarba

Metodika: kaip to sieksime?

Kuo mažiau lekcijų ir kuo daugiau praktinių užduočių! Mokymuose nėra laiko nuobodžiauti ir paišyti ant dalomosios medžiagos. Bendravimas su Klientu yra menas, kurio įmanoma išmokti. Mūsų mokymų dalyviai – tai ne rašalo sugertukai, kurie privalo „nuryti“ žinias. Prieš tai jie viską patys išbando, suvokia, o vėliau taiko darbe. Mūsų įrankis – video kamera, padedanti į save pasižiūrėti iš šalies bei gauti asmenines rekomendacijas. Juk jei Klientą erzina pardavėjo elgesys ar manieros, yra didelė tikimybė, kad nepatiks ir jo siūlomas produktas.

Konsultantė

IEVA KIRKUTYTĖ – organizacijų psichologijos specialistė, magistro laipsnį įgijo San Francisko universitete (JAV). Organizacinio bei psichologinio darbo patirtis, įvairios stažuotės bei naujausios žinios, padeda ruošti ir vesti organizacijų psichologijos mokymus. Jie pagrįsti gyvu bendravimu bei praktinėmis užduotimis, kurias lengva perkelti į darbo aplinką. Specializacijos sritys – bendravimo, viešosios kalbos, Klientų aptarnavimo bei kiti su tuo susiję verslo žmonės naudingi mokymai. Atlieka vadovo kompetencijų bei Klientų aptarnavimo kokybės tyrimus. Konsultantės tikslas – abipusis tobulėjimas, todėl mokymai nuolat atnaujinami, tobulinami, atsižvelgiant į dalyvių nuomonę bei pageidavimus.