Kaip parklupdyti stiprius derybininkus

GRAND PARTNERS verslo konsultantė Irina Rušmanė VERSLO ŽINIOS straipsnyje dėsto  negirdėtus dalykus, kodėl pardavėjams nepavyksta parduoti.

Sandoris – nėra derybų tikslas, todėl pardavėjai labai dažnai į derybas eina neturėdami tikslų. Tai yra viena iš priežasčių, kodėl jie nelaimi derybų, nes perkančioji pusė tikslą turi visada ir jis taip pat nėra sandoris.

Irina Rušmanė, verslo konsultacijų bendrovės „Grand partners“ verslo konsultantė, sako, kad neretai į derybas pardavėjai, priešingai nei perkančioji pusė, ateina be tikslo ir nepasiruošę. O to labiausiai negali pakęsti profesionalūs pirkėjai, todėl savo išsvajotąjį sandorį pardavėjai neretai mato kaip savo ausis.

Straipsnį skaitykite čia.