Metinis pokalbis su darbuotoju

Bendra informacija apie mokymus

Data: 2008 m. spalio 13 d. (pirmadienis)
Vieta: „Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas“ konferencijų salė (H. Manto g. 84, Klaipėda)
Trukmė: nuo 9 iki 16 val.

Dalyvių skaičius: apie 20 žmonių
Formatas: viena kavos pertrauka, pietūs (už pietus moka patys dalyviai)
Verslo konsultantė: Lina Preikšienė

Investicija: Mokymus inicijuoja VšĮ „Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas“, finansuoja Klaipėdos miesto savivaldybė. Dalyvavimas mokymuose nemokamas

Kam skirti šie mokymai?

Mokymai prioriteto tvarka skirti KMTP nariams, kitoms inovacinę veiklą vykdančioms Klaipėdos miesto įmonėms ir Klaipėdos miesto SVV įmonėms. Tikslinė auditorija – visų lygių įmonės vadovai, kurie veda metinius pokalbius su savo tiesioginiais pavaldiniais.

Jūsų situacija

Metinis pokalbis – vienas iš darbuotojų motyvavimo būdų. Vadovo skiriamas dėmesys parodo darbuotojui, kad jis svarbus ir ypatingas. Kai darbuotojas informuojamas, kaip jam sekasi, kaip jį vertina vadovas, jis žino, kur dar gali pasitempti. Kai darbuotojas supranta, kaip jo darbas įtakoja bendrus įmonės rezultatus, jis labiau jaučia savo darbo prasmę. Tačiau tik kruopščiai pasiruošus ir teisingai  pravedus metinį pokalbį galima pasiekti šių ir kitų jo teikiamų naudų.

Ko tikėtis iš šių mokymų?

Mokymų metu dalyviai suvoks metinio pokalbio naudą, išmoks jam pasiruošti, jį teisingai pravesti, pateikti grįžtamąjį ryšį darbuotojams, suformuoti darbuotoją motyvuojančius tikslus.

Mokymų metu nagrinėsime ir aptarsime šiuos klausimus ir temas:

  • Metinio pokalbio naudos parodymas: kuo jis naudingas vadovui, darbuotojams, organizacijai.
  • Vertinimo pokalbio trūkumai, klaidos, problemos: kaip juos pašalinti?
  • Pasiruošimas pokalbiui: kaip turėtų pasiruošti vadovas ir darbuotojas?
  • Geros atmosferos užtikrinimas, kontakto užmezgimas pokalbio metu.
  • Ankstesnio laikotarpio rezultatų įvertinimas: kaip teisingai pateikti grįžtamąjį ryšį, kaip išsiaiškinti rezultatų pasiekimo aplinkybes ir nepasiekimo priežastis?
  • Įmonės strategijos „nuleidimas“ konkrečiam darbuotojui.
  • Tikslų suformulavimas sekančiam periodui.
  • Metinio pokalbio užbaigimas.

Metodika: kaip to sieksime?

Mokymai paremti praktinėmis užduotimis, diskusijomis, realių metinių pokalbių  simuliavimu ir jų analize. Teorija pateikiama analizuojant praktines užduotis ir realias situacijas.

Konsultantė

LINA PREIKŠIENĖ – konsultantė, turinti daugiau kaip 7 metų konsultavimo patirtį. Eina Klientų aptarnavimo kokybės vadovės pareigas UAB „Melga“. Baigė Vytauto Didžiojo universitetą, įgijo organizacinės psichologijos magistro laipsnį bei gretutinę verslo administravimo specialybę. Vykdo projektus, konsultuoja įmones ir veda mokymus personalo valdymo, asmeninių įgūdžių lavinimo (konfliktų sprendimo, streso valdymo ir pan.), Klientų aptarnavimo kokybės diagnozavimo bei tobulinimo srityse. Savo mokymuose konsultantė siekia maksimaliai įtraukti darbuotojus, teorinius aspektus pateikti per praktiką, o dalyvių patirtas emocijas paversti patyrimais. Konsultantė nuolat kelia kvalifikaciją įvairiuose Lietuvos ir užsienio (Rusijos, Didžiosios Britanijos, Švedijos ir kt.) konsultantų mokymuose.