Karjeros pokalbio vedimas

Nauda organizacijai

Ar dažnai kalbatės su savo darbuotojais apie jų karjerą? Ir kuo skiriasi veiklos vertinimo (metinis) ir karjeros pokalbiai? Išties šių pokalbių paskirtis ir tikslai – labai skirtingi. Veikos vertinimo pokalbis – tai labai konkrečių veiklos tikslų planavimas apibrėžtam – vienerių metų – laikotarpiui. Tuo tarpu karjeros pokalbio metu vadovas padeda darbuotojui iš esmės suprasti, kokie jo talentai, kokią karjeros ir tobulėjimo kryptį darbuotojas nori ir gali pasirinkti bei susitaria dėl veiksmų, kaip tos krypties bus siekiama. Karjeros pokalbis vadovus ragina žvelgti į ilgalaikę perspektyvą, yra orientuotas į komandos potencialą – tai nepamainomas įrankis ne tik auginti savo darbuotojus, bet ir kryptingai formuoti bei planuoti tvarią viso personalo, jo pamainumo sistemą.

  • Didėja darbuotojų lojalumas įmonei, nes žmonės supranta, kad jie rūpi organizacijai, yra vertinami, į juos atsižvelgiama ir investuojama.
  • Galimybė darbuotojus ugdyti itin tikslingai ir sistemiškai.
  • Tampa kur kas lengviau planuoti personalo poreikį, kaitą, įgyvendinti pozicijų pakeitimus.
  • Tampa įmanoma sukurti ir palaikyti veiksmingą pamainumo sistemą.
  • Stipriai išauga ir pagerėja vadovų kompetencija ugdyti savo darbuotojus.

Turite klausimų?
Reikia patarimo?

Norėjau labai pasidžiaugti įvykusiais mokymais, kuriuos vedė Lina Preikšienė. Jūsų rekomendacija puiki. Sužavėjo profesionalumas, patirtis ir ypatingas lankstumas, prisiderinant prie mūsų poreikių.

Rasa Trybienė
UAB „Garant“