Prisitaikymas prie pokyčių („Managing Organizational Transition“)

Nauda organizacijai

Prisitaikymas prie pokyčių (angl. transition)  – tai psichologinio persiorientavimo procesas, kurį jaučia darbuotojas, prisitaikydamas prie organizacijoje vykstančių pokyčių. Šį etapą greičiau ar lėčiau privalome įveikti visi. Pasitaiko, jog neskiriant tinkamo dėmesio, darbuotojai tarsi „užstringa“, negalėdami atsisveikinti su tuo, kaip buvo, ir priimti to, kaip yra ir bus. Pasekmės – mažėjantis produktyvumas, nepasitenkinimas naujovėmis ar pačiu darbu.

  • Po šių mokymų pagreitėja darbuotojų prisitaikymas prie pokyčių;
  • Sumažėja įtampa pokyčių metu, taip išlaikant darbuotojų produktyvumą;
  • Darbuotojų priešinimosi pokyčiams energija panaudojama pokyčiams įgyvendinti.

Atsiliepimai

Padeda pritapti prie kolektyvo, išmoko siekti bendrų tikslų, padeda tobulėti.

Andrius Ruškys
UAB „Terekas“

Turite klausimų?
Reikia patarimo?

Džiaugiuosi tokiais mokymais, galima drąsiai reikšti savo nuomonę, buvo atsakyta ir paaiškinta, kaip elgtis skirtingose situacijose.

Inga Žlibinaitė
UAB „Palink“