Bendravimas su skirtingų tipų darbuotojais pagal Core Quadrant®

Nauda organizacijai

Bendravimas organizacijoje kaip rišamoji medžiaga. Kuo mažiau trikdžių – tuo efektyviau vyksta komunikacija ir visas darbas. Didžioji dalis trikdžių organizacijoje atsiranda dėl žmogiškojo faktoriaus. Kitaip tariant, charakterio savybės ir elgesio įpročiai daro didžiulę įtaką ne tik bendradarbių santykiams, bet ir organizacijos rezultatams. Olandų mokslininkas bei verslo konsultantas Daniel Ofman sukūrė ir praktikoje pritaikė bei ištobulino galingą modelį – Core Quadrant®. Pasak paties autoriaus, modelis unikalus tuo, jog perprantamas per 5 minutes, o taikomas visur ir visada, be jokių apribojimų. Šie mokymai, pagrįsti Core Quadrant® metodologija, padės ne tik lengviau suprasti ir bendrauti su skirtingų tipų žmonėmis, bet ir perpratus modelio esmę, jį taikyti ir kitose gyvenimo ir darbo sferose.

Turite klausimų?
Reikia patarimo?

Džiaugiuosi tokiais mokymais, galima drąsiai reikšti savo nuomonę, buvo atsakyta ir paaiškinta, kaip elgtis skirtingose situacijose.

Inga Žlibinaitė
UAB „Palink“