Motyvavimo priemonių arsenalas: darbuotojus veikia 3 šalys

„Motyvuoti paprasta“ knygos vadovams autorę, verslo konsultantę Liną Preikšienę VERSLO ŽINIOSE kalbino Agnė Ranonytė. Kelios mintys apie motyvaciją.

Efektyviausias motyvavimo būdas yra toks, kai kiekvienam darbuotojui parenkamos jam labiausiai tinkančios motyvavimo priemonės, o per jas sukuriamas savininkiškumo jausmas, pažymi Lina Preikšienė, konsultavimo bendrovės „Grand Partners“ konsultantė, knygos „Motyvuoti paprasta“ autorė.

„Motyvuoti iš tiesų paprasta, jei pažįstame žmogų ir žinome, kas jam svarbu“, – šypsosi p. Preikšienė. Svarbiausia – ieškoti vidinės motyvacijos ir neperspausti su išorine.

Išsamiai apie motyvavimo principus, iššūkius, darbuotojų pažinimą p. Preikšienė aiškins „VŽ Akademija“ mokymuose „Motyvuoti paprasta. Principai ir įrankiai“.

Originalų tekstą skaitykite čia.