Pardavimai prekybos salono ir parduotuvių lankytojams

Bendra informacija apie mokymus

Data: 2008 m. rugsėjo 11 d. (ketvirtadienis)
Vieta: „Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas“ konferencijų salė (H. Manto g. 84, Klaipėda)
Trukmė: nuo 9 iki 16 val.
Dalyvių skaičius: apie 20 žmonių
Formatas: viena kavos pertrauka, pietūs (už pietus moka patys dalyviai)
Verslo konsultantas: Andrius Jarašiūnas

Investicija: Mokymus inicijuoja VšĮ „Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas“, finansuoja Klaipėdos miesto savivaldybė. Dalyvavimas mokymuose nemokamas

Kam skirti šie mokymai?

Mokymai prioriteto tvarka skirti KMTP nariams, kitoms inovacinę veiklą vykdančioms Klaipėdos miesto įmonėms ir Klaipėdos miesto SVV įmonėms. Tikslinė auditorija – parduotuvių vedėjai ir pardavėjai salės darbuotojai, tiesiogiai dirbantys su Klientais ir parduotuvių lankytojais.

Jūsų situacija

Tyrimais bei daugelio asmenine patirtimi įrodyta, kad pardavėjai net 70% visų prekybos salonų lankytojų laiko beviltiškais, tai yra, nesirengiančiais nieko pirkti. Dėl jų pardavėjai neeikvoja savo energijos. Tačiau tie patys tyrimai ir praktika rodo, kad atėję į parduotuvę tik „pažioplinėti“, dažniausiai vis dėlto kažką nusiperkame. Todėl prielaida, jog lankytojas nieko nepirks, yra klaidinga ir nuostolinga. Daugelį lankytojų galima paversti pirkėjais, abejojantiems Klientams galima padėti apsispręsti. Tereikia žinoti, kada prieiti prie lankytojo, kokius klausimus jam užduoti, kaip jį paskatinti pirkti tiesiog dabar. Naudodamiesi paprastomis technikomis, mažiausiai pusę parduotuvės lankytojų galite paversti pirkėjais.

Ko tikėtis iš šių mokymų?

Siekiant suaktyvinti pardavimus prekybos salone, centre ar parduotuvėje, reikalingas teisingas pardavėjų mąstymas, įgūdžiai bei vidinė motyvacija. Tai ne formulė, o aktyvios pačių pardavėjų pastangos. To ir sieksime mokymų metu.

Mokymų metu nagrinėsime šias temas ir klausimus:

  • Klientų emocinių poreikių atpažinimas.
  • Klientų baimių atpažinimas ir darbas su jomis.
  • Pardavėjo vidinių barjerų atpažinimas ir vidinės motyvacijos didinimas.
  • Kaip atskleisti Kliento poreikius?
  • Įtakos priemonės, bendraujant su Klientu.
  • Kaip kontroliuoti pokalbį su Klientu?
  • Kaip kalbėti naudos kalba?
  • Kaip išmokti klausyti ir parduoti pagal tai, ką sako Klientas?
  • Kaip pasipriešinti Kliento manipuliacijai?
  • Kaip pasipriešinti Kliento spaudimui mažinti kainą?
  • Kaip paskatinti Klientą priimti sprendimą pirkti?

Metodika: kaip to sieksime?

Šie mokymai prasideda nuo konsultantų vizito į Jūsų parduotuvę ar Klientų aptarnavimo saloną. Konsultantas, tapęs „slaptu“ pirkėju, pats realiai įvertina esamą situaciją iš Kliento perspektyvos. Tai atspirties taškas mokymams. Mokymų metu nagrinėsime skirtingas praktines situacijas, realiai išbandysime skirtingas pardavimo priemones, įvertinsime jų efektyvumą kasdieniame darbe, sukursime savo asmeninę pardavimo strategiją. Dirbsime grupėse, filmuosime užduotis, stebėsime ir vertinsime save iš šalies. Visa tai padės jaustis laisviau, labiau pasitikėti savimi bei dirbti efektyviau ir pelningiau.

Konsultantas

ANDRIUS JARAŠIŪNAS – Klientų aptarnavimo ir pardavimų konsultantas. Veda mokymus, konsultuoja įmones, kuriant vadybininkų asmeninio ir profesinio tobulėjimo gaires. Tęstinės pardavimų vadybininkų mokymo programos bendraautorius. Pirmojo lietuviško finansinio treniruoklio „Money Gym“ bendraautorius. Dešimt metų yra kovos menų ir kūno rengybos treneris. Mokymų metu naudoja įvairius savęs nugalėjimo ir  vidinių baimių/įsitikinimų įveikimo kovos menų metodus. Konsultanto tikslas – padėti Klientams atskleisti savo galimybes ir kuo efektyviau išnaudoti asmeninius resursus, siekiant tikslų ir ilgalaikio tobulėjimo.