Turite klausimų?
Reikia patarimo?

Norėjau labai pasidžiaugti įvykusiais mokymais, kuriuos vedė Lina Preikšienė. Jūsų rekomendacija puiki. Sužavėjo profesionalumas, patirtis ir ypatingas lankstumas, prisiderinant prie mūsų poreikių.

Rasa Trybienė
UAB „Garant“

Efektyvūs pardavimai telefonu naujomis rinkos sąlygomis (tęstinė programa)

Nauja realybė reikalauja naujų darbo principų ir būdų. Pasikeitė Klientų emocinė būklė ir poreikiai, pirkimo sprendimo algoritmas, požiūris į tai, kas svarbu, o kas ne. Norint parduoti telefonu dabartinėmis sąlygomis, reikia ne tik gerai valdyti pardavimų techniką, bet ir tinkamai pasiruošti mąstyti kitaip, parodyti empatiją Klientui, sukurti emocinį ryšį, grįstą pasitikėjimu. Kaip niekada anksčiau, pardavimų sėkmė priklauso nuo pozityvaus asmeninio nusiteikimo, empatijos, lankstumo ir profesionalumo derinio. Ši praktinė tęstinė programa padės Jums pakelti šiuos gebėjimus į naują lygį.

Turinys:

  • Savęs ir Kliento atradimas iš naujo. Mano baimės, iššūkiai ir mąstymo apribojimai, trukdantys sėkmingai pardavinėti pasikeitusiomis rinkos sąlygomis. Naujų vidinių nuostatų formavimas.
  • Pokalbio pradžia. Emocinio ryšio su Klientu formavimas. Savo pokalbio pradžios ir vystymosi formato radimas. Klausimai, padedantys Klientui kalbėti ir atvirauti. Pokalbio struktūra ir laiko valdymas.
  • Empatiško klausymosi įgūdžių formavimas. Kaip padėti sau išgirsti? Kaip demonstruoti rūpestį dėl Kliento ir auginti pasitikėjimo kreditus? Kaip atpažinti skirtingus Klientų tipus ir identifikuoti tikruosius jų emocinius ir realius poreikius? Naudos kalba naujos realybės akivaizdoje. Įtakos darymas balsu.
  • Empatiškas Kliento prieštaravimų įveikimas. Kliento baimės, iššūkiai ir mąstymo apribojimai, trukdantys priimti pirkimo sprendimus pasikeitusiomis rinkos sąlygomis. Algoritmai, padedantys įveikti Kliento prieštaravimus be spaudimo.
  • Pokalbio užbaigimas. Susitarimų skatinimo būdai. Kliento palydėjimas nuo apsisprendimo iki veiksmo. Santykio su Klientu palaikymas, užbaigus arba atidėjus pardavimą.

Trukmė: 10 akad. val.

Ugdymo partneriai

Balys Viršutis

Balys Viršutis

Ugdymo partneris

Specializacija:
– Problemų sprendimas ir sprendimų priėmimas;
– Efektyvus vadovavimas, siekiant ambicingų tikslų;
– Vadovo asmeninis efektyvumas;
– Pokyčių valdymas;
– Derybos ir aktyvūs pardavimai.

Disciplina, valia, tikslo siekimas ir konkretumas…
Puikiai valdo auditoriją, įkvepia…
Skatina iš karto taikyti tai, ką išmokai…

Robertas Mincevičius

Robertas Mincevičius

Ugdymo partneris

Specializacija:
– Efektyvus vadovavimas;
– Problemų sprendimas organizacijoje;
– Projektų valdymas;
– Tarpkultūrinis bendradarbiavimas, rezultatyvi komunikacija;
– Asmeninio produktyvumo didinimas, prezentavimas;
– Pardavimų ir pirkimų derybos.

Sudėtingi dalykai paprastai…
Betarpiškas kontaktas su auditorija…
Nuoširdus noras padėti kiekvienam dalyviui…
Subtilus humoro jausmas…