DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Kaip rasti, kur vyksta vebinaras?

Komandoje, į kurią esate pakviestas, „Bendrame“ („General“) kanale, matote mėlyną lauką ir mygtuką „Prisijungti“ („Join“), (1) paspauskite jį.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(2) Įjunkite kamerą ir mikrofoną bei dar kartą paspauskite „Prisijungti dabar” („Join now”)

Ką daryti, jei savo paskyroje nematau komandos, kurioje turi vykti vebinaras?

Viršutinėje ekrano dalyje, prie Jūsų profilio paveikslėlio yra galimybė pasikeisti aplinką:

 

 

Išskleiskite sąrašą ir pasirinkite GRAND PARTNERS aplinką. Jei pasirinkus GRAND PARTNERS aplinką, komandos vis dar nematote, atsijunkite iš TEAMS paskyros ir prisijunkite iš naujo.

Kaip prisijungti kanaluose (prie mažos grupės) vebinaro metu?
  1. Kairėje ekrano pusėje paspauskite piktogramą „Komandos” („Teams”),
  2. susiraskite komandą kurioje vyksta vebinaras,
  3. paspauskite komandos išskleidimo mygtuką,
  4. pasirinkite kanalą, į kurį Jus nukreipė Ugdymo partneris,
  5. jei easte pirmas atvykęs į kanalą, paspauskite mygtuką „Susitikti” („Meet”) viršutiniame dešinajame kampe. Jei Jūsų Kolega jau pradėjo susitikimą grupelėje, matysite mėlyną lauką ir mygtuką „Prisijungti“ („Join“) – paspauskite jį.

Kaip iš kanalo sugrįžti į bendrą komandą?
  1. Kanalo, į kurį buvote pakviestas, susitikimo ekrane spauskite raudoną „Baigti susitikimą” („Leave”) mygtuką.
  2. Grįžkite į bendrąją komandą: spauskite ant užrašo „Bendras” („General“), tuomet spauskite „Susitikti” („Join“).
Ką daryti, jei negaliu įjungti kameros?

Eikite į savo profilio paveikslėlį viršutinėje dešinėje dalyje, pasirinkite (1) „Nustatymai“ („Settings“), (2) „Prietaisai“ („Devices“), įsitikinkite, ar veikia Jūsų įrenginio kamera.

Atsijunkite iš savo TEAMS paskyros ir prisijunkite iš naujo.

Ką daryti, jei negirdžiu, ką kalba Ugdymo partneris?

Eikite į savo profilio paveikslėlį viršutinėje dešinėje dalyje, pasirinkite (1) „Nustatymai“ („Settings“), (2) „Prietaisai“ („Devices“), įsitikinkite, ar veikia Jūsų įrenginio garsiakalbis. Patikrinti galite atlikdami bandomąjį skambutį.

Atsijunkite iš savo TEAMS paskyros ir prisijunkite iš naujo.

Kaip galiu užduoti klausimą Ugdymo partneriui vebinaro metu?

Klausimą užduokite pokalbių juostoje. Pokalbio piktogramą rasite įrankių juostoje esančioje viršutinėje ekrano dalyje:

Kaip nutildyti mikrofoną?

Paspauskite mikrofono piktogramą, esančią viršutinėje ekrano dalyje. Aplinkiniai Jūsų nebegirdės, jei piktograma bus nubraukta:

Kur rasti dokumentus, kuriuos Ugdymo partneris prašo naudoti vebinaro metu?

Komandos, kuriame vyksta vebinaras, „General” kanale viršuje įrankių juostoje atidarykite skiltį „Dokumentai” („Files”), rasite dokumentų sąrašą, pasirinkite Jums reikiamą:

Kaip pasidalinti ekranu (pvz. dirbant mažose grupėse)?

Susitikimo metu pasidalinti galite savo darbalaukiu, konkrečia programa, prezentacija ar bet kuriuo dokumentu.

  1. Pasirinkite ekrano mygtuką „Bendrinti“ („Share“) , esantį viršutinėje ekrano dalyje:           
  1. Pasirinkite, ką norite bendrinti:

2.1 „Desktop“ leidžia rodyti viską ekrane.

2.2 „Window“ leidžia rodyti konkrečią programą.

2.3 „PowerPoint“ leidžia rodyti pristatymą.

2.4 „Browse“ galite rasti failą, kurį norite rodyti.

  1. Pasirinkus tai, ką norite rodyti, raudona kraštinė apjuosia tai, ką bendrinate.
  2. Norėdami sustabdyti ekrano rodymą, pasirinkite „Stabdyti bendrinimą“ („Stop sharing“).
Kaip pasidalinti dokumentu (pvz. atlikus užduotį)?

Komandos, kuriame vyksta vebinaras, „General” kanale viršuje įrankių juostoje (1) atidarykite skiltį „Dokumentai” („Files”), (2) paspaudę „Įkelti” („Upload”), įkelkite norimą dokumentą:

Kur rasti mokymų medžiagą?

Jei bus sutarta siųsti mokymų medžiagą, ją el. paštu gaus už vebinarą atsakingas Jūsų įmonės asmuo.

Ar galėsiu gauti vebinaro įrašą?

Ne, vebinaras neįrašomas ir nesiunčiamas dalyviui.

Ką daryti, jei trūkinėja ryšys?

Pasitikrinkite savo interneto ryšio kokybę. Jei turite galimybę, prisijunkite prie interneto tinklo laidu.

Į ką kreiptis, jei kyla kitų klausimų/sunkumų?

Jei turite klausimų susijusių su TEAMS platformos funkcionalumu, kreipkitės į GRAND PARTNERS atstovą, atsiuntusį prisijungimą į vebinarą arba į savo IT specialistą.

Jei turite klausimų, susijusių su Jūsų įrenginio funkcionalumu, kreipkitės į savo IT specialistą.