arrow_left_blue_2

Kitos temos

APIE

Kitos temos

Kokios skirtingos bebūtų organizacijos, bemaž visos susiduria su dviem sritimis, kurių įvaldymas tiesiogiai veikia įmonės organizacinius procesus ir veiklos rezultatus. Šios sritys – tai projektų valdymas ir Klientų aptarnavimas.
Kuo organizacija beužsiimtų, galiausiai ji susiduria su Klientu, kuris ir yra atspindys to, ar organizacija dirba tinkama linkme, ar jaučia rinkos poreikius ir geba juos atliepti. Be abejo, tai tiesiogiai susiję ir su organizacijos finansiniais rodikliais, pelningumu, tad ir jos darbuotojų lojalumu, pasitenkinimu darbu. Klientų aptarnavimas apima kur kas platesnį lauką – jis susijęs ne tik su išoriniais, bet ir su vidiniais Klientais, įmonės partneriais. Tad Klientų aptarnavimas yra ta sritis, kuriai visuomet verta skirti papildomo, išskirtinio dėmesio.
Nesuklysime ir teigdami, kad neegzistuoja organizacijos, kuriose nėra projektų, Administraciniai procesai, naujų produktų ar paslaugų kūrimas, komandos formavimas, verslo plėtros galimybių paieška, investicijų pritraukimas, marketingo strategijos atnaujinimas – visa tai yra projektai. Būtent dėl to projektų valdymas yra tai, kas aktualu visų grandžių ir specializacijų darbuotojams. Tuo tarpu efektyvus projektų valdymas – garantas, kad išvengsite ar bent jau sumažinsite klaidų, perdarymų skaičių ir dėl to patiriamus finansinius nuostolius. Verta į projektus ir jų valdymą pažvelgti kitu kampu ir išsamiau – tai be galo įdomus dalykas, reikalaujantis tam tikrų žinių ir supratimo, o tai turint, teigiama įtaka organizacijos veiklos rodikliams – neišvengiama.

Apie ką tai?
Šios grupės mokymai apima derybų, idėjų pardavimo, Klientų aptarnavimo, jų pretenzijų valdymo temas, kalbama apie unikalų aptarnavimą, vidinių organizacijos trenerių rengimą, projektų valdymą.

Kodėl GRAND PARTNERS?
Mūsų konsultantai – savo sričių praktikai, puikiai suprantantys ir asmeniškai, o vėliau, konsultuodami, vesdami mokymus daugybėje skirtingų Lietuvos ir užsienio šalių organizacijų, patyrę, iš ko susideda organizacijos gyvenimas, su kuo vadovai, specialistai, darbuotojai susiduria realybėje, kasdieniame savo darbe. Remdamiesi šiomis patirtimis, stebėdami dabarties aktualijas ir žvelgdami į ateities tendencijas, dirbdami su savo Klientais, taikome tas projektų valdymo ir Klientų aptarnavimo metodikas, kurios įmonėse greičiausiu ir lengviausiu būdu sukuria pokyčius ar išsprendžia problemas. Dalinamės tomis atrinktomis žiniomis ir įrankiais, kurie „suveikia“ efektyviausiai jau mokymų dieną ar iškarto po jų. Mūsų mokymuose gausu praktinių užduočių, realių situacijų simuliacijų, mokymų metu dalyviai, konsultuojami specialisto, patys pasirengia „paruoštukus“, kuriuos vėliau taiko savo darbe. Mums itin svarbu, kad mūsų mokymų dalyviai informaciją įsisavintų nuotaikingai, lengvai, bendradarbiaudami su konsultantu bei kolegomis ir suvokdami viso to prasmę.

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top