arrow_left_blue_2

Šeimininko mąstymu grįstas aptarnavimas

Apie

Kiekvienas vadovas nori, kad jo darbuotojai dirbtų „kaip sau“. Kiekvienas Klientas jaučia, kai jį aptarnaujantis personalas kavinėje, viešbutyje ar parduotuvėje aptarnauja formaliai – viskas lyg ir teisinga, tačiau nedžiugina. Kaip pasiekti, kad darbuotojai ne tik atliktų savo pareigas pagal aukščiausius standartus, bet darytų tai „iš širdies“?
Ši autorinė metodika – raktas į išskirtinį aptarnavimą.

Nauda organizacijai
  • Kiekvienas dalyvis įgyja motyvacijos geriau aptarnauti kiekvieną Klientą
  • Didėja darbuotojų asmeninė atsakomybė ne tik už aptarnavimą, bet ir bendrus komandos, padalinio ar įmonės rezultatus
  • Klientai džiaugiasi išskirtiniu aptarnavimu Jūsų organizacijoje, rekomenduoja ją kitiems
Ugdymo partneriai
Eglė Danilevičiūtė

Eglė Danilevičiūtė

Ugdymo partnerė, aptarnavimo ir kokybės ekspertė
Atsiliepimai
Informacija
Trukmė
8-16 ak. val.
Kalba
Lietuvių, anglų
Sertifikatas
Skaitmeninis
Mokymų formatas
Praktiniai mokymai
Grupės dydis
16 asmenų

Kiti susiję mokymai

Mokymai

Užklausos forma

Reikalinga pagalba?

PASKAMBINKITE
+370 670 33 132
PARAŠYKITE MUMS
info@grandpartners.lt

Drąsiai skambinkite arba rašykite pasitarti ir pasikonsultuoti.
Tai nieko nekainuoja ir paprastai Klientams sutaupo laiko.

 

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top