arrow_left_blue_2

Unikalus aptarnavimo standartas

Apie

Klientų patirtys skirtingose organizacijose yra skirtingos. Taip ir turi būti. Nėra vieno „teisingo“ aptarnavimo standarto. Jums svarbus tik tas, kokį Jūsų įmonė nori demonstruoti savo Klientams. Aptarnavimas yra tarsi kvapas – nematomas, tačiau paliekantis emociją. Ar mums patiko būti šios įmonės Klientais, ar ne. Sugrįšime čia dar? Rekomenduosime draugams?
Šį mokymą veda konsultantė-praktikė, kuri per savo darbinę istoriją kartu su komanda kūrė, diegė ir tobulino ne vieną Klientų aptarnavimo standartą. Todėl šiame mokyme daug praktinių patarimų, kaip padaryti, kad standartas iš tiesų kurtų vertę organizacijai, kad darbuotojai jį priimtų ir būtų kuo labiau motyvuoti jo laikytis.

Nauda organizacijai
  • Klientų aptarnavimo standartas naudojamas ne tik Klientų aptarnavimo kokybei užtikrinti, bet jau darbuotojų atrankos etape: žinant reikalingas elgsenas, lengviau identifikuoti jas demonstruojančius kandidatus
  • Standartas padeda ir darbuotojams suvokti, kaip jiems sekasi aptarnauti Klientus, pagal tai jie gali vertinti savo darbo kokybę
  • Vadovai, remdamiesi standartu, kryptingai ir tikslingai planuoja aptarnaujančio personalo kvalifikacijos kėlimą
Ugdymo partneriai
Eglė Danilevičiūtė

Eglė Danilevičiūtė

Ugdymo partnerė, aptarnavimo ir kokybės ekspertė
Atsiliepimai
Informacija
Trukmė
8 ak. val.
Kalba
Lietuvių, anglų
Sertifikatas
Skaitmeninis
Mokymų formatas
Praktiniai mokymai
Grupės dydis
12 asmenų

Kiti susiję mokymai

Mokymai

Užklausos forma

Reikalinga pagalba?

PASKAMBINKITE
+370 670 33 132
PARAŠYKITE MUMS
info@grandpartners.lt

Drąsiai skambinkite arba rašykite pasitarti ir pasikonsultuoti.
Tai nieko nekainuoja ir paprastai Klientams sutaupo laiko.

 

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top