arrow_left_blue_2

Klientų pretenzijų ir skundų valdymas

Apie

Ar žinote, jog Klientai nesitiki, kad viskas bus atlikta puikiai, tačiau tikisi, kad iškilus sunkumams, Jūs jais pasirūpinsite? Ar žinote, kad vien išklausymas sumažina besiskundžiančiojo nepasitenkinimą 50 %? Skundai, kuriuos išsako Klientai, įmonės viduje tampa galimybėmis. Skundai, kurie lieka neišsakyti, gali virsti grobuonimis, klajojančiais interneto erdvėje ir galinčiais Jus pasivyti net po dešimtmečio.

Nauda organizacijai
  • Klientų pretenzijų ir skundų valdymo įgūdžių įgiję darbuotojai jaučiasi daug tvirčiau, todėl patiria mažiau streso, yra labiau patenkinti darbu
  • Šias kompetencijas įvaldę darbuotojai yra ne tik labiau motyvuoti, bet ir įprastai ilgiau dirba šiose pareigose, tampa tikrais profesionalais
  • Mažėjanti darbuotojų kaita bei didesnis Klientų lojalumas reiškia aukštesnius rezultatus organizacijoms
Ugdymo partneriai
Eglė Danilevičiūtė

Eglė Danilevičiūtė

Ugdymo partnerė, aptarnavimo ir kokybės ekspertė
Atsiliepimai
Informacija
Trukmė
8 ak. val.
Kalba
Lietuvių, anglų
Sertifikatas
Skaitmeninis
Mokymų formatas
Praktiniai mokymai
Grupės dydis
16 asmenų

Kiti susiję mokymai

Mokymai

Užklausos forma

Reikalinga pagalba?

PASKAMBINKITE
+370 670 33 132
PARAŠYKITE MUMS
info@grandpartners.lt

Drąsiai skambinkite arba rašykite pasitarti ir pasikonsultuoti.
Tai nieko nekainuoja ir paprastai Klientams sutaupo laiko.

 

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top