arrow_left_blue
AUTORIUS
Irina Rusmane - titulinis
Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Vienas laukiamiausių konferencijos Pardavimų formulė pranešėjų, #GrandPartners bičiulis Aurimas Mockus kviečia į savo pranešimą, kuris nepaliks abejingų. Jis žino, ką reiškia atsidurti ties išlikimo riba – ir ką tai gali pasakyti apie mūsų kasdienius sprendimus versle.

Tikros istorijos, stiprios pamokos.

Susitinkame gegužės 8 d. 👉 pardavimuformule.lt
... DaugiauMažiau

3 dienas prieš
Žilvinas Beniušis prisižadėjo – į Pardavimų formulė sceną atbėgs visas lieknas ir gražus. Toks buvo jo pažadas vaizdo žinutėje, kurią jau matė šimtai :)

Gegužės 8-ąją jis atbėgs ne vien tam, kad pralinksmintų. Žilvino ketinimai rimti, jis kalbės apie tai, kaip iš pažiūros sudėtingos situacijos tampa įveikiamos, kai į jas pažvelgi per humoro prizmę. Apie tai, kaip kartais ne strategija, o šiek tiek sveiko proto, šypsenos ir saviironijos padeda išlaikyti ne tik Klientą, bet ir save.

Iki susitikimo!
Žilvinas jau bėga 🏃

#GrandPartners #PardavimuFormule

Žilvinas Beniušis prisižadėjo – į Pardavimų formulė sceną atbėgs visas lieknas ir gražus. Toks buvo jo pažadas vaizdo žinutėje, kurią jau matė šimtai :)

Gegužės 8-ąją jis atbėgs ne vien tam, kad pralinksmintų. Žilvino ketinimai rimti, jis kalbės apie tai, kaip iš pažiūros sudėtingos situacijos tampa įveikiamos, kai į jas pažvelgi per humoro prizmę. Apie tai, kaip kartais ne strategija, o šiek tiek sveiko proto, šypsenos ir saviironijos padeda išlaikyti ne tik Klientą, bet ir save.

Iki susitikimo!
Žilvinas jau bėga 🏃

#GrandPartners #PardavimuFormule
... DaugiauMažiau

6 dienas prieš
Kaip parklupdyti stiprius derybininkus

Kaip parklupdyti stiprius derybininkus

GRAND PARTNERS verslo konsultantė Irina Rušmanė VERSLO ŽINIOS straipsnyje dėsto  negirdėtus dalykus, kodėl pardavėjams nepavyksta parduoti.

Sandoris – nėra derybų tikslas, todėl pardavėjai labai dažnai į derybas eina neturėdami tikslų. Tai yra viena iš priežasčių, kodėl jie nelaimi derybų, nes perkančioji pusė tikslą turi visada ir jis taip pat nėra sandoris.

Irina Rušmanė, verslo konsultacijų bendrovės „Grand partners“ verslo konsultantė, sako, kad neretai į derybas pardavėjai, priešingai nei perkančioji pusė, ateina be tikslo ir nepasiruošę. O to labiausiai negali pakęsti profesionalūs pirkėjai, todėl savo išsvajotąjį sandorį pardavėjai neretai mato kaip savo ausis.

Straipsnį skaitykite čia.

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top