arrow_left_blue
AUTORIUS
Lina Preikšienė
Lina Preikštienė

Ugdymo partnerė, organizacijų psichologė

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Tęsiame mokymosi vieni iš kitų tradiciją, tad visas GRAND PARTNERS kolektyvas, susirinkęs iš trijų skirtingų miestų, savaitę pradėjo vidiniais mokymais. Pirmąją dalį dienos kolega Robertas Mincevičius priminė ir įtvirtino „Rezultatyvios komunikacijos svarbą, o popiet Ieva Palmquist pažėrė daugybę „Kritinio mąstymo subtilybių. Ačiū, kolegos, buvo labai stipru! 

P.S. Ieva sako, kad dirbti su GRAND PARTNERS yra sunkiausia, nes kolegos - tikrai kieti riešutėliai daugelyje sferų, bet tik pažiūrėkit, su kokiu nusiteikimu mokytis!

#VidiniaiMokymai #Komanda #GrandPartnersImage attachment

Tęsiame mokymosi vieni iš kitų tradiciją, tad visas GRAND PARTNERS kolektyvas, susirinkęs iš trijų skirtingų miestų, savaitę pradėjo vidiniais mokymais. Pirmąją dalį dienos kolega Robertas Mincevičius priminė ir įtvirtino „Rezultatyvios komunikacijos" svarbą, o popiet Ieva Palmquist pažėrė daugybę „Kritinio mąstymo" subtilybių. Ačiū, kolegos, buvo labai stipru!

P.S. Ieva sako, kad dirbti su GRAND PARTNERS yra sunkiausia, nes kolegos - tikrai kieti riešutėliai daugelyje sferų, bet tik pažiūrėkit, su kokiu nusiteikimu mokytis!

#VidiniaiMokymai #Komanda #GrandPartners
... DaugiauMažiau

2 dienas prieš
Didžiausia konferencija personalo vadovams HR Savaitė Lietuva 2023 prasidėjo! Mūsų rudeniškai nusiteikusi komanda laukia Jūsų prie GRAND PARTNERS stendo 🍂🍄

Ačiū organizatoriams Confinn už galimybę būti šio puikaus renginio dalimi!

#PersonaloKonferencija  #HRsavaiteLietuva  #Mokymai #Konsultacijos #Ugdymas #PerosonaloUgdymas #HR

Didžiausia konferencija personalo vadovams HR Savaitė Lietuva 2023 prasidėjo! Mūsų rudeniškai nusiteikusi komanda laukia Jūsų prie GRAND PARTNERS stendo 🍂🍄

Ačiū organizatoriams Confinn už galimybę būti šio puikaus renginio dalimi!

#PersonaloKonferencija #HRsavaiteLietuva #Mokymai #Konsultacijos #Ugdymas #PerosonaloUgdymas #HR
... DaugiauMažiau

1 savaitę prieš
Kas geriau – dirbtinė šypsena ar santūrus bendravimas

Kas geriau – dirbtinė šypsena ar santūrus bendravimas

Milda Tarcijonaitė kalbino GRAND PARTNERS vyr. konsultantę Liną Preikšienę apie Klientų aptarnavimo niuansus Lietuvoje.

Jei paklaustume žmonių, ko jie tikisi iš gero klientų aptarnavimo, išgirstume skirtingus lūkesčius: vieni pageidauja šypsenos, kiti – reikalingos informacijos, treti – šilto ir mandagaus bendravimo. Šiuos pageidavimus vienija vienas poreikis – jaustis svarbiam. Daugelį aptarnavimo klaidų klientas atleis, jei jaus neįkyrų darbuotojo dėmesį.

Straipsnis „Verslo žiniose“ – čia

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top