arrow_left_blue
AUTORIUS
Lina Preikšienė
Lina Preikštienė

Ugdymo partnerė, organizacijų psichologė

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
„Tai kas gi tie TRAUKINIAUTOJAI? - klausia LTG Link

Ogi mūsų brangieji kolegos Jolanta Butenaite, Andrius Petravičius, Robertas ir Domantas, nusprendę biuro dieną praleisti kitaip ir padaryti staigmeną Klaipėdos kolegoms. Šių keturių keleivių pasitenkinimo kelione rodiklis itin aukštas. Likusi komandos dalis taip pat sako - norim! 🤩

Ir tikrai, kam važiuoti, jei gali keliauti! Ir dar taip patogiai ☕💻🎒🌲 
Ar turėjot tokią darbo dieną?

„Tai kas gi tie TRAUKINIAUTOJAI?" - klausia LTG Link

Ogi mūsų brangieji kolegos Jolanta Butenaite, Andrius Petravičius, Robertas ir Domantas, nusprendę biuro dieną praleisti kitaip ir padaryti staigmeną Klaipėdos kolegoms. Šių keturių keleivių pasitenkinimo kelione rodiklis itin aukštas. Likusi komandos dalis taip pat sako - norim! 🤩

Ir tikrai, kam važiuoti, jei gali keliauti! Ir dar taip patogiai ☕💻🎒🌲
Ar turėjot tokią darbo dieną?
... DaugiauMažiau

1 dieną prieš
Sveikiname mūsų partnerius – Klaipėdos konteinerių terminalas ir visą komandą su solidžiu 30-tuoju veiklos #gimtadieniu! Linkime Jums įgyvendinti dar daugiau ambicingų planų, siekti aukštumų ir užsibrėžtų tikslų. Tegul sėkminga mūsų #partnerystė tęsiasi! 🎂

#WeCareMore #Sveikiname #KKT

Sveikiname mūsų partnerius – Klaipėdos konteinerių terminalas ir visą komandą su solidžiu 30-tuoju veiklos #gimtadieniu! Linkime Jums įgyvendinti dar daugiau ambicingų planų, siekti aukštumų ir užsibrėžtų tikslų. Tegul sėkminga mūsų #partnerystė tęsiasi! 🎂

#WeCareMore #Sveikiname #KKT
... DaugiauMažiau

2 dienas prieš
Kas geriau – dirbtinė šypsena ar santūrus bendravimas

Kas geriau – dirbtinė šypsena ar santūrus bendravimas

Milda Tarcijonaitė kalbino GRAND PARTNERS vyr. konsultantę Liną Preikšienę apie Klientų aptarnavimo niuansus Lietuvoje.

Jei paklaustume žmonių, ko jie tikisi iš gero klientų aptarnavimo, išgirstume skirtingus lūkesčius: vieni pageidauja šypsenos, kiti – reikalingos informacijos, treti – šilto ir mandagaus bendravimo. Šiuos pageidavimus vienija vienas poreikis – jaustis svarbiam. Daugelį aptarnavimo klaidų klientas atleis, jei jaus neįkyrų darbuotojo dėmesį.

Straipsnis „Verslo žiniose“ – čia

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top