arrow_left_blue
AUTORIUS
Lina Preikšienė
Lina Preikštienė

Ugdymo partnerė, organizacijų psichologė

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Verslo žinios konferencija „Projektų valdymas praktiškai“ ir Žilvinas Beniušis savo stichijoje 🤡

Ačiū renginio organizatoriams už galimybę dalintis savo ugdymo partnerių patirtimi ir įžvalgomis su kitais ✨

#GrandPartners #VŽ #ProjektųValdymas #Konferencija

Verslo žinios konferencija „Projektų valdymas praktiškai“ ir Žilvinas Beniušis savo stichijoje 🤡

Ačiū renginio organizatoriams už galimybę dalintis savo ugdymo partnerių patirtimi ir įžvalgomis su kitais ✨

#GrandPartners #VŽ #ProjektųValdymas #Konferencija
... DaugiauMažiau

4 dienas prieš
Sveikiname savo partnerius Personalo valdymo profesionalų asociacija sulaukus pilnametystės! 🎂

Per pastaruosius metus kartu bendradarbiaudami pasiekėme labai daug: naujų idėjų, žinių mainų, gerosios patirties sklaidos, grįžtamojo ryšio apsikeitimo, bendravimo ir bendradarbiavimo. Jūsų įnašas ir aukštos kokybės darbas formuoja šviesią ateitį ir mums, ir visai HR bendruomenei. Ačiū už galimybę būti matomiems ir reikalingiems Jūsų dėka. 

Linkime, kad Jūsų darbai ir pastangos būtų palankiai įvertinti, o bendruomenė toliau augtų ir stiprėtų.

#PVPA #HR #Sveikiname #GrandPartners

Sveikiname savo partnerius Personalo valdymo profesionalų asociacija sulaukus pilnametystės! 🎂

Per pastaruosius metus kartu bendradarbiaudami pasiekėme labai daug: naujų idėjų, žinių mainų, gerosios patirties sklaidos, grįžtamojo ryšio apsikeitimo, bendravimo ir bendradarbiavimo. Jūsų įnašas ir aukštos kokybės darbas formuoja šviesią ateitį ir mums, ir visai HR bendruomenei. Ačiū už galimybę būti matomiems ir reikalingiems Jūsų dėka.

Linkime, kad Jūsų darbai ir pastangos būtų palankiai įvertinti, o bendruomenė toliau augtų ir stiprėtų.

#pvpa #hr #Sveikiname #GrandPartners
... DaugiauMažiau

1 savaitę prieš
Kas geriau – dirbtinė šypsena ar santūrus bendravimas

Kas geriau – dirbtinė šypsena ar santūrus bendravimas

Milda Tarcijonaitė kalbino GRAND PARTNERS vyr. konsultantę Liną Preikšienę apie Klientų aptarnavimo niuansus Lietuvoje.

Jei paklaustume žmonių, ko jie tikisi iš gero klientų aptarnavimo, išgirstume skirtingus lūkesčius: vieni pageidauja šypsenos, kiti – reikalingos informacijos, treti – šilto ir mandagaus bendravimo. Šiuos pageidavimus vienija vienas poreikis – jaustis svarbiam. Daugelį aptarnavimo klaidų klientas atleis, jei jaus neįkyrų darbuotojo dėmesį.

Straipsnis „Verslo žiniose“ – čia

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top