arrow_left_blue
AUTORIUS
Romanas Gaidukas
Romanas Gaidukas

Ugdymo partneris, ekspertas

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Draugai, partneriai ir sekėjai,
 
Nuo liepos 8 d. iki liepos 21 d. visa #GrandPartners komanda atostogaus – lėksime į nuotykius, kad grįžtume su dar daugiau įkvėpimo Jums! 

P.S. Jei netyčia pamatysite mus gaudant bangas – nesikuklinkite, pasisveikinkite! 🌊👋

Draugai, partneriai ir sekėjai,

Nuo liepos 8 d. iki liepos 21 d. visa #GrandPartners komanda atostogaus – lėksime į nuotykius, kad grįžtume su dar daugiau įkvėpimo Jums!

P.S. Jei netyčia pamatysite mus gaudant bangas – nesikuklinkite, pasisveikinkite! 🌊👋
... DaugiauMažiau

3 savaites prieš
Kavinių verslas: ko nori lankytojas?

Kavinių verslas: ko nori lankytojas?

Ką vertina Klientai, rinkdamiesi kavinę? „Erra“ rinkodaros projektų vadovo Romano Gaiduko įžvalgos.
Vienas iš Kliento pasitenkinimo ženklų, teigia tyrėjai, yra jų pasirengimas rekomenduoti kavinę kitiems, žodžiu, – skleisti apie ją gerą žinią.
Visas straipsnis – čia.

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top