arrow_left_blue
AUTORIUS
Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Šiandien, Lyderio dienos proga, norime garsiai ir su entuziazmu pasveikinti tris savo lyderius – Goda Petraviciene, Andrius Petravičius ir Romaną Gaiduką! 🎉 Jūsų kasdienė kelionė su komanda – tai ne tik sprendimų priėmimas, bet ir tikra įkvėpimo dozė, nuo kurios auga ne tik projektai, bet ir žmonės. Kiekvienas Jūsų turite unikalų superginklą: vienas žongliruoja strategija, kitas – motyvacija, o trečias – nuoširdumu. Ir būtent tai yra tikrasis lyderystės stebuklas! 💥

Tai nėra titulų klausimas – tai nuolatinis įsipareigojimas ugdyti kitus ir sukurti aplinką, kurioje visi gali atskleisti savo potencialą. Kaip neseniai diskutuota vienoje HR konferencijoje, įsitraukimas nėra kažkas, ką gali „nustatyti“ per naktį, bet tai yra rezultatas pastovaus dėmesio žmonėms, jų motyvacijai ir asmeniniam augimui. Lyderiai, kurie sugeba palaikyti šią energiją, kuria ilgalaikį pokytį, o ne trumpalaikį efektą.

Taigi šiandien – didžiausias AČIŪ tiems, kurie ne tik siekia verslo rezultatų, bet ir skatina žmones būti geresniais, augti ir kartu siekti bendrų tikslų. Jūs esate tikrieji lyderystės herojai! 
Koja kojon.

Šiandien, Lyderio dienos proga, norime garsiai ir su entuziazmu pasveikinti tris savo lyderius – Goda Petraviciene, Andrius Petravičius ir Romaną Gaiduką! 🎉 Jūsų kasdienė kelionė su komanda – tai ne tik sprendimų priėmimas, bet ir tikra įkvėpimo dozė, nuo kurios auga ne tik projektai, bet ir žmonės. Kiekvienas Jūsų turite unikalų superginklą: vienas žongliruoja strategija, kitas – motyvacija, o trečias – nuoširdumu. Ir būtent tai yra tikrasis lyderystės stebuklas! 💥

Tai nėra titulų klausimas – tai nuolatinis įsipareigojimas ugdyti kitus ir sukurti aplinką, kurioje visi gali atskleisti savo potencialą. Kaip neseniai diskutuota vienoje HR konferencijoje, įsitraukimas nėra kažkas, ką gali „nustatyti“ per naktį, bet tai yra rezultatas pastovaus dėmesio žmonėms, jų motyvacijai ir asmeniniam augimui. Lyderiai, kurie sugeba palaikyti šią energiją, kuria ilgalaikį pokytį, o ne trumpalaikį efektą.

Taigi šiandien – didžiausias AČIŪ tiems, kurie ne tik siekia verslo rezultatų, bet ir skatina žmones būti geresniais, augti ir kartu siekti bendrų tikslų. Jūs esate tikrieji lyderystės herojai!
Koja kojon.
... DaugiauMažiau

6 dienas prieš

Comment on Facebook

Dovana mokytis iš Vadovų - ačiū ir galingai pirmyn. Aukit ir auginkit!

Kas tai?! Paprasti lyderiai? Ne! Eiliniai lyderiai? Ne! Tai..

Nesuskaičiuojamas AČIŪ mūsų lyderiams už tai, kokioje aplinkoje galime realizuoti save!!! Sveikinimai! 🥳

Sveikinu lyderius, auginančius kitus lyderius 🌳💚

Visi gražiausi žodžiai keliauja Jums. Ačiū!!!

Ačiū kad esat ir kokie esat!

Nuoširdiausi sveikinimai Lyderiams ir visam kolektyvui!

Puikūs Lyderiai Goda Andrius ir Romanas . Geras pavyzdys visiems 👊

❤️❤️❤️

View more comments

Klientė iš pragaro?!

Klientė iš pragaro?!

Ar kada nors esate apsilankę kavinėje, restorane ar kitoje maitinimo įstaigoje, į kurią sau prisiekėte daugiau gyvenime nebegrįžti? „Viskas, kur jau kur, bet čia nebegrįšiu.“ O man teko. Klaipėdoje sparčiai mažėja vietų, kur norisi apsilankyti dar kartą.

Iš kitos pusės, turbūt jau Klaipėdoje esu pagarsėjusi kaip Klientė „iš pragaro“, o padavėjai, pamatę mane žengiančią pro duris, turbūt traukia burtus, kam teks nelaimė mane aptarnauti.

Todėl ir noriu jūsų, mieli maitintojai, atsiprašyti. O atsiprašyti tikrai yra už ką.

Štai kad ir už praėjusią savaitę, kai apsilankiau vienoje Klaipėdos kavinių, įsikūrusių senamiestyje. Man tikrai nederėjo penkias minutes krenkšėti, kosčioti ir visais kitais būdais mėginti atitraukti ten dirbančių mergaičių dėmesio, nutraukiant jų, iš pažiūros, labai įdomią diskusiją. O jeigu tos mergaitės sprendė gyvybės ir mirties klausimą? „Nu, Agne, nu, pasakyyyyk. Ar man draugauti su juo?“ Klausimas, dėl kurio aš asmeniškai tai tikrai mesčiau visus savo darbus. Kaip nemandagu iš mano pusės, nes man įsiterpus Agnė taip ir nebepasakė, ką daryti. Kas ta mano kava, palyginus su tos mergaitės meilės reikalais? O jeigu mano įsiterpimas nulėmė jai nelaimingą meilę? Iš to žvilgsnio, kuriuo į mane pažiūrėjo Agnė ir jos draugė, taip ir atrodė. O aš, nesusipratėlė, pristojau čia su savo kava.

„Ko norėsit?“ paklausė manęs Agnė.
„Ėėė…“
„Tai sakykit!“
„Man kapučino, didelį.“
„10,50.“
„Aš mokėsiu kortele.“
„Su kortele negalima.“
„Kodėl?“ (kodėl, kodėl, jeigu Agnė pasakė, reiškia negalima!) „Aš neturiu grynųjų.“
„Nu… negalima.“
„Oi, atleiskite, aš tuoj nubėgsiu per senamiestį iki Mažvydo alėjos, išsigryninsiu pinigų.“ Štai ką man reikėjo pasakyti. O aš? „O kodėl prieš užsisakant nepasakėte? Ar neturėtų būti kokio nors užrašo?“
„Nes tu neklausei. Žodžiu, imi ar ne?“
„Ėėė…“ Šitaip baigėsi mano iškalba. Aš pritrūkau žodžių. Kodėl nesupratau, kad Agnė mane laiko drauge? Juk nuo „jūs“ taip greitai perėjo prie „tu“! Kodėl nesupratau, jog Agnei vienodai, ar aš pirksiu tą kavą, ar ne…? Juk jos laukė draugė su gyvybės ir mirties klausimu!

Išėjau iš kavinės susigėdusi. Jaučiausi, lyg būčiau sudrumstusi brangią žmonių ramybę, o dar ir kavai nesukrapščiau pinigų. Galvoje sukosi mintis, kad, galbūt, mes ne tuos žmones mokome? Galbūt mums reikėtų ne aptarnaujantį personalą mokyti Klientų aptarnavimo, o Klientus pamokyti, kaip reikėtų bendrauti su personalu? Mokome aptarnavimo kokybės, elgesio su nepatenkintais Klientais, efektyvaus informacijos perdavimo, įmonės vertybių atstovavimo ir dar daug nenaudingų dalykų… Mums daug labiau vertėtų mokyti Klientus, kaip teisingai paprašyti, kad juos aptarnautų. Iš karto įsivaizdavau galimas mokymų temas: „Kaip atpažinti darbuotoją, kuris turi laiko Jus aptarnauti?“, „Aptarnaujantis personalas visada teisus“, „Kvaili klausimai, kurių neverta užduoti“, „Niekam neįdomių skundų rūšys“ ir panašiai.

Turbūt tokių Klientų „iš pragaro“ kaip aš yra labai daug, todėl dar kartą atsiprašau visų nepatenkintų Klientų vardu ir pažadu skleisti žinią, jog Lietuvoje ne aptarnaujantis personalas turi taikytis prie Klientų, o Klientai prie jų.

Projektų vadovė
Martyna Bartašiūtė

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top