arrow_left_blue
AUTORIUS
Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Kai kiti pakuoja dovanas, mes pakuojame žinias, patirtį ir lyderystės įrankius, kurie jau dabar keliauja į mūsų gamybos organizacijas! 🎁

UAB „Randers Reb International su džiaugsmu užbaigė trečiąją Gamybos lyderių akademiją – etapą, kuriame stiprūs lyderiai ne tik mokėsi, bet ir kūrė sprendimus, vedančius į priekį. Kai kalbame apie žinias ir augimą, svarbiausia ne tik rezultatas, bet ir kelionė, kurią lydėjo šių mokymų ekspertė Irina Rušmanė.

Tai buvo kelionė nuo iššūkių valdymo iki naujų idėjų generavimo – nes mums #rūpi ne tik šiandiena, bet ir rytojaus sėkmė.
 
💡 Ačiū visiems dalyviams, kurie dar kartą įrodė, kad lyderystė gamyboje prasideda čia – nuo mūsų pačių!
 
#MumsRūpi #GrandPartners #RandersRebInternational #GamybosLyderiai #AugameKartu

Kai kiti pakuoja dovanas, mes pakuojame žinias, patirtį ir lyderystės įrankius, kurie jau dabar keliauja į mūsų gamybos organizacijas! 🎁

UAB „Randers Reb International" su džiaugsmu užbaigė trečiąją Gamybos lyderių akademiją – etapą, kuriame stiprūs lyderiai ne tik mokėsi, bet ir kūrė sprendimus, vedančius į priekį. Kai kalbame apie žinias ir augimą, svarbiausia ne tik rezultatas, bet ir kelionė, kurią lydėjo šių mokymų ekspertė Irina Rušmanė.

Tai buvo kelionė nuo iššūkių valdymo iki naujų idėjų generavimo – nes mums #rūpi ne tik šiandiena, bet ir rytojaus sėkmė.

💡 Ačiū visiems dalyviams, kurie dar kartą įrodė, kad lyderystė gamyboje prasideda čia – nuo mūsų pačių!

#MumsRūpi #GrandPartners #RandersRebInternational #GamybosLyderiai #AugameKartu
... DaugiauMažiau

2 menesius prieš
Dar galite spėti užsiregistruoti #GrandPartners komandos kurtos arbatos degustacijai gruodžio 19 d. 🍵

Šiais metais kviečiame stabtelėti ir atrasti ramybę paprastuose, bet prasminguose ritualuose. Arbatos puodelis – tai akimirka pokalbiams, mintims ir ryšiui su tradicijomis bei inovacijomis, kurios mus lydi jau 20 metų !

GRAND PARTNERS kartu su Yugen Tea komanda sukūrė tris arbatos kompozicijas, kurios atspindi mūsų filosofiją. Juodoji arbata su prieskoniais, žolelių kompozicija ir žalioji rooibos arbata – tai kvietimas sustoti ir pajusti akimirkos grožį. Šie skoniai įkvėps jaukumo, ramybės ir drąsos atrasti naujas galimybes. 
Kviečiame registruotis ir užsukti į vieną iš mūsų biurų Klaipėdoje ar Vilniuje.
 
Registraciją rasite čia: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=RR9VHZ9iwkSIoyED0b6cY5BEf841lhRKngmbxHgAKSNUM1U4WkRVQjhLWVhDWVNQMjhNNUNVUEoxWC4u

Dar galite spėti užsiregistruoti #GrandPartners komandos kurtos arbatos degustacijai gruodžio 19 d. 🍵

Šiais metais kviečiame stabtelėti ir atrasti ramybę paprastuose, bet prasminguose ritualuose. Arbatos puodelis – tai akimirka pokalbiams, mintims ir ryšiui su tradicijomis bei inovacijomis, kurios mus lydi jau 20 metų !

GRAND PARTNERS kartu su Yugen Tea komanda sukūrė tris arbatos kompozicijas, kurios atspindi mūsų filosofiją. Juodoji arbata su prieskoniais, žolelių kompozicija ir žalioji rooibos arbata – tai kvietimas sustoti ir pajusti akimirkos grožį. Šie skoniai įkvėps jaukumo, ramybės ir drąsos atrasti naujas galimybes.
Kviečiame registruotis ir užsukti į vieną iš mūsų biurų Klaipėdoje ar Vilniuje.

Registraciją rasite čia: forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=RR9VHZ9iwkSIoyED0b6cY5BEf841lhRKngmbxHgAKSNUM1U4WkRVQ...
... DaugiauMažiau

2 menesius prieš
Klientė iš pragaro?!

Klientė iš pragaro?!

Ar kada nors esate apsilankę kavinėje, restorane ar kitoje maitinimo įstaigoje, į kurią sau prisiekėte daugiau gyvenime nebegrįžti? „Viskas, kur jau kur, bet čia nebegrįšiu.“ O man teko. Klaipėdoje sparčiai mažėja vietų, kur norisi apsilankyti dar kartą.

Iš kitos pusės, turbūt jau Klaipėdoje esu pagarsėjusi kaip Klientė „iš pragaro“, o padavėjai, pamatę mane žengiančią pro duris, turbūt traukia burtus, kam teks nelaimė mane aptarnauti.

Todėl ir noriu jūsų, mieli maitintojai, atsiprašyti. O atsiprašyti tikrai yra už ką.

Štai kad ir už praėjusią savaitę, kai apsilankiau vienoje Klaipėdos kavinių, įsikūrusių senamiestyje. Man tikrai nederėjo penkias minutes krenkšėti, kosčioti ir visais kitais būdais mėginti atitraukti ten dirbančių mergaičių dėmesio, nutraukiant jų, iš pažiūros, labai įdomią diskusiją. O jeigu tos mergaitės sprendė gyvybės ir mirties klausimą? „Nu, Agne, nu, pasakyyyyk. Ar man draugauti su juo?“ Klausimas, dėl kurio aš asmeniškai tai tikrai mesčiau visus savo darbus. Kaip nemandagu iš mano pusės, nes man įsiterpus Agnė taip ir nebepasakė, ką daryti. Kas ta mano kava, palyginus su tos mergaitės meilės reikalais? O jeigu mano įsiterpimas nulėmė jai nelaimingą meilę? Iš to žvilgsnio, kuriuo į mane pažiūrėjo Agnė ir jos draugė, taip ir atrodė. O aš, nesusipratėlė, pristojau čia su savo kava.

„Ko norėsit?“ paklausė manęs Agnė.
„Ėėė…“
„Tai sakykit!“
„Man kapučino, didelį.“
„10,50.“
„Aš mokėsiu kortele.“
„Su kortele negalima.“
„Kodėl?“ (kodėl, kodėl, jeigu Agnė pasakė, reiškia negalima!) „Aš neturiu grynųjų.“
„Nu… negalima.“
„Oi, atleiskite, aš tuoj nubėgsiu per senamiestį iki Mažvydo alėjos, išsigryninsiu pinigų.“ Štai ką man reikėjo pasakyti. O aš? „O kodėl prieš užsisakant nepasakėte? Ar neturėtų būti kokio nors užrašo?“
„Nes tu neklausei. Žodžiu, imi ar ne?“
„Ėėė…“ Šitaip baigėsi mano iškalba. Aš pritrūkau žodžių. Kodėl nesupratau, kad Agnė mane laiko drauge? Juk nuo „jūs“ taip greitai perėjo prie „tu“! Kodėl nesupratau, jog Agnei vienodai, ar aš pirksiu tą kavą, ar ne…? Juk jos laukė draugė su gyvybės ir mirties klausimu!

Išėjau iš kavinės susigėdusi. Jaučiausi, lyg būčiau sudrumstusi brangią žmonių ramybę, o dar ir kavai nesukrapščiau pinigų. Galvoje sukosi mintis, kad, galbūt, mes ne tuos žmones mokome? Galbūt mums reikėtų ne aptarnaujantį personalą mokyti Klientų aptarnavimo, o Klientus pamokyti, kaip reikėtų bendrauti su personalu? Mokome aptarnavimo kokybės, elgesio su nepatenkintais Klientais, efektyvaus informacijos perdavimo, įmonės vertybių atstovavimo ir dar daug nenaudingų dalykų… Mums daug labiau vertėtų mokyti Klientus, kaip teisingai paprašyti, kad juos aptarnautų. Iš karto įsivaizdavau galimas mokymų temas: „Kaip atpažinti darbuotoją, kuris turi laiko Jus aptarnauti?“, „Aptarnaujantis personalas visada teisus“, „Kvaili klausimai, kurių neverta užduoti“, „Niekam neįdomių skundų rūšys“ ir panašiai.

Turbūt tokių Klientų „iš pragaro“ kaip aš yra labai daug, todėl dar kartą atsiprašau visų nepatenkintų Klientų vardu ir pažadu skleisti žinią, jog Lietuvoje ne aptarnaujantis personalas turi taikytis prie Klientų, o Klientai prie jų.

Projektų vadovė
Martyna Bartašiūtė

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top