arrow_left_blue
AUTORIUS
Goda Petravičienė
Goda Petravičienė

Direktorė

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
🔊 Mes ir vėl dalyvausime MOTIVATED @ WORK 2025! 

Gegužės 14 d. susitikime LITEXPO, kur mūsų konsultantai Mantas Strolia ir Ieva Iacob dalinsis įžvalgomis apie motyvaciją darbe:
✔️ Mantas savo pranešime „Kodėl tinginiai laimi?“ kvies permąstyti produktyvumo sampratą ir ieškoti efektyvumo naujose perspektyvose.
✔️ Ieva kalbės tema „Mylėkite žmones ir darbuotojų netrūks“, pabrėždama žmogiškojo ryšio svarbą organizacijose.

💥 Bet tai dar ne viskas!
Parodų erdvėje Jūsų lauks trys mokymų lyderiai – GRAND PARTNERS, Talentator ir INWIN Institute of Winning Negotiations – suvieniję jėgas, kad pasiūlytų naują, į rezultatus orientuotą ugdymo modelį, apimantį visus organizacijos lygmenis. Tai unikali galimybė susipažinti su kompleksiniais sprendimais, kurie padeda organizacijoms siekti apčiuopiamų rezultatų. Vienoje vietoje – trys skirtingi požiūriai, trys stiprios kompetencijos ir vienas tikslas – padėti Jums augti!

👉 Daugiau informacijos ir registracija: https://lnkd.in/dn69fu3F

#MotivatedAtWork2025 #GrandPartners #Talentator #Inwin

🔊 Mes ir vėl dalyvausime MOTIVATED @ WORK 2025!

Gegužės 14 d. susitikime LITEXPO, kur mūsų konsultantai Mantas Strolia ir Ieva Iacob dalinsis įžvalgomis apie motyvaciją darbe:
✔️ Mantas savo pranešime „Kodėl tinginiai laimi?“ kvies permąstyti produktyvumo sampratą ir ieškoti efektyvumo naujose perspektyvose.
✔️ Ieva kalbės tema „Mylėkite žmones ir darbuotojų netrūks“, pabrėždama žmogiškojo ryšio svarbą organizacijose.

💥 Bet tai dar ne viskas!
Parodų erdvėje Jūsų lauks trys mokymų lyderiai – GRAND PARTNERS, Talentator ir INWIN Institute of Winning Negotiations – suvieniję jėgas, kad pasiūlytų naują, į rezultatus orientuotą ugdymo modelį, apimantį visus organizacijos lygmenis. Tai unikali galimybė susipažinti su kompleksiniais sprendimais, kurie padeda organizacijoms siekti apčiuopiamų rezultatų. Vienoje vietoje – trys skirtingi požiūriai, trys stiprios kompetencijos ir vienas tikslas – padėti Jums augti!

👉 Daugiau informacijos ir registracija: lnkd.in/dn69fu3F

#MotivatedAtWork2025 #GrandPartners #Talentator #Inwin
... DaugiauMažiau

3 dienas prieš
Viena laukiamiausių mūsų konferencijų jau visai netrukus – MOTIVATED @ WORK 2025 grįžta gegužės 14 d.!
Šiemet joje #GrandPartners ugdymo partnerė Ieva Iacob su tema: „Mylėkite žmones – ir darbuotojų netrūks.“ 

Sisteminio mąstymo ekspertė Ieva kvies pažvelgti giliau – ne į skaičius, o į žmones. Kai darbuotojų stoka tampa norma, metas keisti klausimą: ne „kur jų rasti?“, o „kaip kurti ryšį, kad norėtų pasilikti?“

👉 Nepraleiskite progos. Bilietai tirpsta: bit.ly/motivated2025

#motivatedatwork #IevaIacob

Viena laukiamiausių mūsų konferencijų jau visai netrukus – MOTIVATED @ WORK 2025 grįžta gegužės 14 d.!
Šiemet joje #GrandPartners ugdymo partnerė Ieva Iacob su tema: „Mylėkite žmones – ir darbuotojų netrūks.“

Sisteminio mąstymo ekspertė Ieva kvies pažvelgti giliau – ne į skaičius, o į žmones. Kai darbuotojų stoka tampa norma, metas keisti klausimą: ne „kur jų rasti?“, o „kaip kurti ryšį, kad norėtų pasilikti?“

👉 Nepraleiskite progos. Bilietai tirpsta: bit.ly/motivated2025

#motivatedatwork #IevaIacob„Mylėkite žmones ir darbuotojų netrūks“
Ieva Iacob, GRAND PARTNERS
Kvalifikuotų ir motyvuotų darbuotojų stoka tampa nauja norma. Kaip sisteminio mąstymo ekspertė savo Klientams sakau – tai jau nebe problema, o realybė, kuri reikalauja naujų strategijų, kaip su ja gyventi ir pasiekti tikslų.
Vadovai klausia: „Kodėl trūksta žmonių?“ „Kodėl jie neįsitraukia?“ O atsakymas nemalonus – todėl, kad jie jaučia, kad niekam nerūpi.

Kalbu ne iš vadybos vadovėlių, o iš vaikų psichologės patirties. Vaikai, negavę dėmesio ar meilės, ima elgtis „netinkamai“ – ne todėl, kad jie blogi, o todėl, kad emocinis ryšys būtinas, kaip oras. Organizacijose – tas pats. Tik suaugusieji „atsijungia“ tyliai: pasidaro pasyvūs, ciniški, o tada – išeina.
Meilė darbuotojui – tai emocinis kuras, kuris skatina siekti daugiau ir nepasiduoti net sunkumų akivaizdoje. Apie tai ir pakalbėsime konferencijoje Motivated at Work jau gegužės 14 d.

🎟️ Įsigykite bilietus: bit.ly/motivated2025
... DaugiauMažiau

6 dienas prieš
Nepopuliari tema – verslininko motyvacija

Nepopuliari tema – verslininko motyvacija

Susidomėjusi šia, drįstu teigti, nepopuliaria tema, klausinėjau pačių verslininkų (ir ne tik), kas juos motyvuoja. Atsakymai įvairūs (pateikta nuo dažniausiai pasitaikiusio):

  1. Pinigai;
  2. Pelnas;
  3. „Babkės“;
  4. Užsidirbti.

Taip, taip, tokia „kukli“ ta įvairovė… Pripažinsiu, buvo vos keli, pasakę, kad juos motyvuoja naujos idėjos įgyvendinimas, bet tik tuomet, jei tai pelninga. Filantropai mano apklausoje, akivaizdu, nedalyvavo.

Tai kur bėda?

Jei verslininkus motyvuoja vien pinigai ir jų yra pakankamai, bėdos lyg ir nebūtų. Tačiau lietuviško smulkiojo ir net vidutinio verslo atstovai paantrins, kad taip būna ne visuomet. Juolab, kad gausūs tyrimai rodo, kad kai pinigų trūksta, kyla demotyvacija, bet jei jų pakanka, ilgainiui jie nustoja motyvuoti. Tuomet itin aktuali tampa nepiniginė motyvacija. Negana to, nepaisant gausių programų, skatinančių jaunimo, moterų ir apskritai visų verslumą, statistika vis vien byloja, jog  per pirmuosius penkerius metus žlunga daugiau nei pusė (kai kurie šaltiniai teigia, kad net 80 %) verslų.

Kas motyvuoja verslininkus?

Turbūt jau niekam ne paslaptis, kad dirbti mėgiamą darbą yra maloniau. Nuo ko priklauso, ar verslininkas mėgsta savo darbą? Teigiama, jog be finansinių dalykų, verslininkus taip pat motyvuoja:

  1. Iššūkiai;
  2. Naujovių paieška;
  3. Naujų sprendimų įgyvendinimas;
  4. Sėkmės istorijos.

Iš to ir kyla vidinė verslininko motyvacija. Pinigai ją pastiprina. O kas, jei užeina Baubas Sunkmetis? Jei apie dividendus tik svajoji? Arba tiesiog atsibosta?

Turi verslą – pats kaltas

Patys verslininkai retai susimąsto apie savo motyvaciją – „Prie ko ta motyvacija? Yra verslas, reikia dirbti.“ Tačiau nejučia ateina laikas, kai darbas jau nebėra šventė. Vienas skundžiasi, jog iš savo lėšų (nes verslas tuo metu nebuvo pelningas) suorganizavo Kalėdų šventę kolektyvui ir liko sukritikuota už neteisingai parinktą maistą neteisingame restoranėlyje. Kitas burnoja apie nedėkingus Klientus. Nejau, jei iš tiesų tapo tokie nedėkingi?  O gal tik dabar mano bičiuliui tai ėmė akis badyti? Tai ženklai, jog senka vidinė motyvacija. Tuomet didėja išorinės motyvacijos svarba.

Sprendimas

Jei verslas yra pakankamai pelningas, didesnis atlyginimas ar naujas automobilis bent laikinai įkvepia stengtis. Tačiau netrukus ir vėl kyla nepasitenkinimas. Pastebime vien įnoringus darbuotojus ir Klientus. Ką daryti? Visuomet tikiu, kad viskas mūsų rankose. Nors mūsų niekas nemokė, jog verslininko motyvacija yra jo paties rūpestis, patirtis pati to moko.

Džiaukimės tuo, kas jau yra, o ne liūdėkime dėl to, kas nepadaryta ar tiesiog nepavyko.
Būkime geresni nei buvome vakar tiek verslo, tiek asmenine prasme.

O taip pat labai svarbu mokytis palaikyti kitus, pagirti, pastebėti jų pasiekimus. Tai gali būti darbuotojai ar tie patys kolegos verslininkai. Juk tai – pati geriausia nepiniginė motyvacija! Pradėję mokyti darbuotojus (o ką jau kalbėti apie partnerius ar Klientus) išsakyti savo dėkingumą bei demonstruoti kitas geras emocijas vadovui, greičiausiai susidurtume su pačių darbuotojų demotyvacija. Juk lietuviams tai taip neįprasta… Tačiau jei tai sistemingai darysime patys, gali būti, jog ilgainiui to sulauksime ir patys. Ar priimate iššūkį?

Direktorė
Goda Petravičienė

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top