arrow_left_blue
AUTORIUS
Goda Petravičienė
Goda Petravičienė

Direktorė

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Kai kiti pakuoja dovanas, mes pakuojame žinias, patirtį ir lyderystės įrankius, kurie jau dabar keliauja į mūsų gamybos organizacijas! 🎁

UAB „Randers Reb International su džiaugsmu užbaigė trečiąją Gamybos lyderių akademiją – etapą, kuriame stiprūs lyderiai ne tik mokėsi, bet ir kūrė sprendimus, vedančius į priekį. Kai kalbame apie žinias ir augimą, svarbiausia ne tik rezultatas, bet ir kelionė, kurią lydėjo šių mokymų ekspertė Irina Rušmanė.

Tai buvo kelionė nuo iššūkių valdymo iki naujų idėjų generavimo – nes mums #rūpi ne tik šiandiena, bet ir rytojaus sėkmė.
 
💡 Ačiū visiems dalyviams, kurie dar kartą įrodė, kad lyderystė gamyboje prasideda čia – nuo mūsų pačių!
 
#MumsRūpi #GrandPartners #RandersRebInternational #GamybosLyderiai #AugameKartu

Kai kiti pakuoja dovanas, mes pakuojame žinias, patirtį ir lyderystės įrankius, kurie jau dabar keliauja į mūsų gamybos organizacijas! 🎁

UAB „Randers Reb International" su džiaugsmu užbaigė trečiąją Gamybos lyderių akademiją – etapą, kuriame stiprūs lyderiai ne tik mokėsi, bet ir kūrė sprendimus, vedančius į priekį. Kai kalbame apie žinias ir augimą, svarbiausia ne tik rezultatas, bet ir kelionė, kurią lydėjo šių mokymų ekspertė Irina Rušmanė.

Tai buvo kelionė nuo iššūkių valdymo iki naujų idėjų generavimo – nes mums #rūpi ne tik šiandiena, bet ir rytojaus sėkmė.

💡 Ačiū visiems dalyviams, kurie dar kartą įrodė, kad lyderystė gamyboje prasideda čia – nuo mūsų pačių!

#MumsRūpi #GrandPartners #RandersRebInternational #GamybosLyderiai #AugameKartu
... DaugiauMažiau

2 menesius prieš
Dar galite spėti užsiregistruoti #GrandPartners komandos kurtos arbatos degustacijai gruodžio 19 d. 🍵

Šiais metais kviečiame stabtelėti ir atrasti ramybę paprastuose, bet prasminguose ritualuose. Arbatos puodelis – tai akimirka pokalbiams, mintims ir ryšiui su tradicijomis bei inovacijomis, kurios mus lydi jau 20 metų !

GRAND PARTNERS kartu su Yugen Tea komanda sukūrė tris arbatos kompozicijas, kurios atspindi mūsų filosofiją. Juodoji arbata su prieskoniais, žolelių kompozicija ir žalioji rooibos arbata – tai kvietimas sustoti ir pajusti akimirkos grožį. Šie skoniai įkvėps jaukumo, ramybės ir drąsos atrasti naujas galimybes. 
Kviečiame registruotis ir užsukti į vieną iš mūsų biurų Klaipėdoje ar Vilniuje.
 
Registraciją rasite čia: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=RR9VHZ9iwkSIoyED0b6cY5BEf841lhRKngmbxHgAKSNUM1U4WkRVQjhLWVhDWVNQMjhNNUNVUEoxWC4u

Dar galite spėti užsiregistruoti #GrandPartners komandos kurtos arbatos degustacijai gruodžio 19 d. 🍵

Šiais metais kviečiame stabtelėti ir atrasti ramybę paprastuose, bet prasminguose ritualuose. Arbatos puodelis – tai akimirka pokalbiams, mintims ir ryšiui su tradicijomis bei inovacijomis, kurios mus lydi jau 20 metų !

GRAND PARTNERS kartu su Yugen Tea komanda sukūrė tris arbatos kompozicijas, kurios atspindi mūsų filosofiją. Juodoji arbata su prieskoniais, žolelių kompozicija ir žalioji rooibos arbata – tai kvietimas sustoti ir pajusti akimirkos grožį. Šie skoniai įkvėps jaukumo, ramybės ir drąsos atrasti naujas galimybes.
Kviečiame registruotis ir užsukti į vieną iš mūsų biurų Klaipėdoje ar Vilniuje.

Registraciją rasite čia: forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=RR9VHZ9iwkSIoyED0b6cY5BEf841lhRKngmbxHgAKSNUM1U4WkRVQ...
... DaugiauMažiau

2 menesius prieš
Nepopuliari tema – verslininko motyvacija

Nepopuliari tema – verslininko motyvacija

Susidomėjusi šia, drįstu teigti, nepopuliaria tema, klausinėjau pačių verslininkų (ir ne tik), kas juos motyvuoja. Atsakymai įvairūs (pateikta nuo dažniausiai pasitaikiusio):

  1. Pinigai;
  2. Pelnas;
  3. „Babkės“;
  4. Užsidirbti.

Taip, taip, tokia „kukli“ ta įvairovė… Pripažinsiu, buvo vos keli, pasakę, kad juos motyvuoja naujos idėjos įgyvendinimas, bet tik tuomet, jei tai pelninga. Filantropai mano apklausoje, akivaizdu, nedalyvavo.

Tai kur bėda?

Jei verslininkus motyvuoja vien pinigai ir jų yra pakankamai, bėdos lyg ir nebūtų. Tačiau lietuviško smulkiojo ir net vidutinio verslo atstovai paantrins, kad taip būna ne visuomet. Juolab, kad gausūs tyrimai rodo, kad kai pinigų trūksta, kyla demotyvacija, bet jei jų pakanka, ilgainiui jie nustoja motyvuoti. Tuomet itin aktuali tampa nepiniginė motyvacija. Negana to, nepaisant gausių programų, skatinančių jaunimo, moterų ir apskritai visų verslumą, statistika vis vien byloja, jog  per pirmuosius penkerius metus žlunga daugiau nei pusė (kai kurie šaltiniai teigia, kad net 80 %) verslų.

Kas motyvuoja verslininkus?

Turbūt jau niekam ne paslaptis, kad dirbti mėgiamą darbą yra maloniau. Nuo ko priklauso, ar verslininkas mėgsta savo darbą? Teigiama, jog be finansinių dalykų, verslininkus taip pat motyvuoja:

  1. Iššūkiai;
  2. Naujovių paieška;
  3. Naujų sprendimų įgyvendinimas;
  4. Sėkmės istorijos.

Iš to ir kyla vidinė verslininko motyvacija. Pinigai ją pastiprina. O kas, jei užeina Baubas Sunkmetis? Jei apie dividendus tik svajoji? Arba tiesiog atsibosta?

Turi verslą – pats kaltas

Patys verslininkai retai susimąsto apie savo motyvaciją – „Prie ko ta motyvacija? Yra verslas, reikia dirbti.“ Tačiau nejučia ateina laikas, kai darbas jau nebėra šventė. Vienas skundžiasi, jog iš savo lėšų (nes verslas tuo metu nebuvo pelningas) suorganizavo Kalėdų šventę kolektyvui ir liko sukritikuota už neteisingai parinktą maistą neteisingame restoranėlyje. Kitas burnoja apie nedėkingus Klientus. Nejau, jei iš tiesų tapo tokie nedėkingi?  O gal tik dabar mano bičiuliui tai ėmė akis badyti? Tai ženklai, jog senka vidinė motyvacija. Tuomet didėja išorinės motyvacijos svarba.

Sprendimas

Jei verslas yra pakankamai pelningas, didesnis atlyginimas ar naujas automobilis bent laikinai įkvepia stengtis. Tačiau netrukus ir vėl kyla nepasitenkinimas. Pastebime vien įnoringus darbuotojus ir Klientus. Ką daryti? Visuomet tikiu, kad viskas mūsų rankose. Nors mūsų niekas nemokė, jog verslininko motyvacija yra jo paties rūpestis, patirtis pati to moko.

Džiaukimės tuo, kas jau yra, o ne liūdėkime dėl to, kas nepadaryta ar tiesiog nepavyko.
Būkime geresni nei buvome vakar tiek verslo, tiek asmenine prasme.

O taip pat labai svarbu mokytis palaikyti kitus, pagirti, pastebėti jų pasiekimus. Tai gali būti darbuotojai ar tie patys kolegos verslininkai. Juk tai – pati geriausia nepiniginė motyvacija! Pradėję mokyti darbuotojus (o ką jau kalbėti apie partnerius ar Klientus) išsakyti savo dėkingumą bei demonstruoti kitas geras emocijas vadovui, greičiausiai susidurtume su pačių darbuotojų demotyvacija. Juk lietuviams tai taip neįprasta… Tačiau jei tai sistemingai darysime patys, gali būti, jog ilgainiui to sulauksime ir patys. Ar priimate iššūkį?

Direktorė
Goda Petravičienė

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top