arrow_left_blue
AUTORIUS
Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Draugai, partneriai ir sekėjai,
 
Nuo liepos 8 d. iki liepos 21 d. visa #GrandPartners komanda atostogaus – lėksime į nuotykius, kad grįžtume su dar daugiau įkvėpimo Jums! 

P.S. Jei netyčia pamatysite mus gaudant bangas – nesikuklinkite, pasisveikinkite! 🌊👋

Draugai, partneriai ir sekėjai,

Nuo liepos 8 d. iki liepos 21 d. visa #GrandPartners komanda atostogaus – lėksime į nuotykius, kad grįžtume su dar daugiau įkvėpimo Jums!

P.S. Jei netyčia pamatysite mus gaudant bangas – nesikuklinkite, pasisveikinkite! 🌊👋
... DaugiauMažiau

1 savaitę prieš
Didžiuojamės dar viena savo kolege Ieva Iacob, sėkmingai baigusia Harvard Business School! 🎓✨
Ievos smalsumas ir noras suprasti galios bei įtakos subtilybes paskatino ją pasirinkti Harvard Business School mokymus „Influence and Power for Positive Impact“. Šie mokymai atsakė į daugelį klausimų, kurie rūpi tiek jai, tiek mūsų Klientams:

🔹 Kaip paskatinti darbuotojus priimti pokyčius, kurie gali būti ne lengvi, bet būtini?

🔹 Kaip įgauti pasitikėjimą ir pagarbą, kai aplinkui tiek daug neapibrėžtumo?

„Tiesa ta, kad visur veikia universalūs įtakos ir galios dėsniai, kuriuos žinant ir valdant galima pasiekti norimus tikslus, tuo pačiu užsitarnaujant aplinkinių pagalbą ir pasitikėjimą,“ - sako Ieva.

Ievos ryžtas nuolat gilinti savo žinias ir jas taikyti #GrandPartners praktikoje yra pavyzdys mums visiems!

#Harvardas #Galia #Lyderystė #Pokyčiai #IevaIacob

Didžiuojamės dar viena savo kolege Ieva Iacob, sėkmingai baigusia Harvard Business School! 🎓✨
Ievos smalsumas ir noras suprasti galios bei įtakos subtilybes paskatino ją pasirinkti Harvard Business School mokymus „Influence and Power for Positive Impact“. Šie mokymai atsakė į daugelį klausimų, kurie rūpi tiek jai, tiek mūsų Klientams:

🔹 Kaip paskatinti darbuotojus priimti pokyčius, kurie gali būti ne lengvi, bet būtini?

🔹 Kaip įgauti pasitikėjimą ir pagarbą, kai aplinkui tiek daug neapibrėžtumo?

„Tiesa ta, kad visur veikia universalūs įtakos ir galios dėsniai, kuriuos žinant ir valdant galima pasiekti norimus tikslus, tuo pačiu užsitarnaujant aplinkinių pagalbą ir pasitikėjimą,“ - sako Ieva.

Ievos ryžtas nuolat gilinti savo žinias ir jas taikyti #GrandPartners praktikoje yra pavyzdys mums visiems!

#Harvardas #Galia #Lyderystė #Pokyčiai #IevaIacob
... DaugiauMažiau

2 savaites prieš

Comment on Facebook

🥰

Šaunuolė 🌷

Sveikinu,Ieva 🌺

Sveikinu, Ieva!🥰

Aplodismentai! 👏👏👏☺️

Dėl tokio aukšto lektorių profesionalumo ir važiuojame į mokymus, šaunuolė! Bus įdomu pasiklausyti.

🌹🌹🌹

View more comments

Rezultatyvių pardavimų psichologija

Rezultatyvių pardavimų psichologija

Jūsų situacija

Jei Jums aktualu padidinti pardavimus ar gerinti Klientų aptarnavimą, šie mokymai bus labai efektyvūs. Tai puiki pradžia dideliems pokyčiams, nes Jūsų kolektyvas ims įgyvendinti  planus jau sekančią dieną po mokymų. Kur slypi paslaptis?

Tai neurolingvistinis programavimas (NLP). Šiuo metodu sukurti mokymai padeda iš esmės pakeisti požiūrį į Klientą bei pardavimus. Juk visi seniai žinome, kad „Klientas-karalius“, tačiau ar visi taip jaučiamės patys tapę Klientais? Šie mokymai apie tai, ką sunku nupasakoti žodžiais, tačiau visi tai greitai pajuntame. Tai tas mažytis emocinis „prieskonis“, padedantis įsiminti pardavėją, prisirišti prie jo atstovaujamos įmonės visam gyvenimui.

Kam skirti šie mokymai?

Patyrusiems pardavimų vadybininkams ar kitiems tiesiogiai su Klientais bendraujantiems asmenims, kurie puikiai išmano pardavimų ir Klientų aptarnavimo principus, tačiau ne visada juos išnaudoja savo labui. Šie mokymai – tai didžiulis postūmis rezultatyvių pardavimų link.

Ko tikėtis iš mokymų?

Mokymai bus neefektyvūs tiems, kas tikisi gauti naujų teorinių žinių ir taisyklių, kurias greičiausiai ir taip žino: pasisveikink, nusišypsok, klausyk, pasitikslink… Šiuose mokymuose, kurie pagrįsti įvairiais pratimais bei praktinėmis užduotimis, dalyviai patys ras sau optimaliausią būdą bendrauti su Klientu, išmoks intuityviai pajusti Kliento emocinius ir praktinius poreikius, sugebės rezultatyviai užbaigti pardavimą.

Mokymuose dirbsime su šiais klausimais:

  • Kas lemia sprendimą pirkti – Klientų mintys ir jausmai.
  • Kaip save „užprogramuoti“ sėkmingiems pardavimams?
  • Kaip sužadinti įgimtą pardavėją mumyse?
  • Kaip padidinti savo emocinį intelektą ir padvigubinti pardavimus?
  • Kaip „skaityti“ Klientą – neverbalinio elgesio analizė.
  • Kaip pašalinti savo baimę ir kitus bendravimo barjerus pardavimuose?
  • Kaip užvaldyti Kliento dėmesį ir būti įsimintinu?
  • Kaip įtikinančiai pateikti produkto privalumus, kad atsirastų natūralus noras įsigyti Jūsų produktą?
  • Kaip sumažinti Kliento pasipriešinimą, agresiją, susierzinimą ar kitas negatyvias emocijas?
  • Klientų manipuliacija ir kaip jai pasipriešinti?

Metodika: kaip to sieksime?

Daugumoje seminarų dalyviai mokomi klausyti Klientų, o čia mokysimės juos pajusti. Todėl mokymai pagrįsti realiais dalyvių išgyvenimais. Maža to, sieksime peržengti visas loginio mąstymo ribas, nes dėl jų susiformuoja barjerai bei nuostatos, trukdančios parduoti. Daug dirbsime su vaizduote, kad išgyventume ir patys atrastume tai, ko mus moko kiti. Taip, naudojant neurolingvistinio programavimo metodus, „restruktūrizuosime“ gilius psichologinius mechanizmus, kurie ir riboja įgimtą pardavėjo dovaną mumyse.

Mokymu trukme: 1 diena (8 akademines valandos).
Konsultantas: Romanas Gaidukas
Data ir vieta: 2008 m. vasario 27 d., viešbutis „Navalis“**** (H. Manto g. 23, Klaipėda)
Kaina (su pietumis) vienam dalyviui: 450 Lt (PVM neapmokestinama).

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top