arrow_left_blue
AUTORIUS
Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
🔊 Mes ir vėl dalyvausime MOTIVATED @ WORK 2025! 

Gegužės 14 d. susitikime LITEXPO, kur mūsų konsultantai Mantas Strolia ir Ieva Iacob dalinsis įžvalgomis apie motyvaciją darbe:
✔️ Mantas savo pranešime „Kodėl tinginiai laimi?“ kvies permąstyti produktyvumo sampratą ir ieškoti efektyvumo naujose perspektyvose.
✔️ Ieva kalbės tema „Mylėkite žmones ir darbuotojų netrūks“, pabrėždama žmogiškojo ryšio svarbą organizacijose.

💥 Bet tai dar ne viskas!
Parodų erdvėje Jūsų lauks trys mokymų lyderiai – GRAND PARTNERS, Talentator ir INWIN Institute of Winning Negotiations – suvieniję jėgas, kad pasiūlytų naują, į rezultatus orientuotą ugdymo modelį, apimantį visus organizacijos lygmenis. Tai unikali galimybė susipažinti su kompleksiniais sprendimais, kurie padeda organizacijoms siekti apčiuopiamų rezultatų. Vienoje vietoje – trys skirtingi požiūriai, trys stiprios kompetencijos ir vienas tikslas – padėti Jums augti!

👉 Daugiau informacijos ir registracija: https://lnkd.in/dn69fu3F

#MotivatedAtWork2025 #GrandPartners #Talentator #Inwin

🔊 Mes ir vėl dalyvausime MOTIVATED @ WORK 2025!

Gegužės 14 d. susitikime LITEXPO, kur mūsų konsultantai Mantas Strolia ir Ieva Iacob dalinsis įžvalgomis apie motyvaciją darbe:
✔️ Mantas savo pranešime „Kodėl tinginiai laimi?“ kvies permąstyti produktyvumo sampratą ir ieškoti efektyvumo naujose perspektyvose.
✔️ Ieva kalbės tema „Mylėkite žmones ir darbuotojų netrūks“, pabrėždama žmogiškojo ryšio svarbą organizacijose.

💥 Bet tai dar ne viskas!
Parodų erdvėje Jūsų lauks trys mokymų lyderiai – GRAND PARTNERS, Talentator ir INWIN Institute of Winning Negotiations – suvieniję jėgas, kad pasiūlytų naują, į rezultatus orientuotą ugdymo modelį, apimantį visus organizacijos lygmenis. Tai unikali galimybė susipažinti su kompleksiniais sprendimais, kurie padeda organizacijoms siekti apčiuopiamų rezultatų. Vienoje vietoje – trys skirtingi požiūriai, trys stiprios kompetencijos ir vienas tikslas – padėti Jums augti!

👉 Daugiau informacijos ir registracija: lnkd.in/dn69fu3F

#MotivatedAtWork2025 #GrandPartners #Talentator #Inwin
... DaugiauMažiau

3 dienas prieš
Viena laukiamiausių mūsų konferencijų jau visai netrukus – MOTIVATED @ WORK 2025 grįžta gegužės 14 d.!
Šiemet joje #GrandPartners ugdymo partnerė Ieva Iacob su tema: „Mylėkite žmones – ir darbuotojų netrūks.“ 

Sisteminio mąstymo ekspertė Ieva kvies pažvelgti giliau – ne į skaičius, o į žmones. Kai darbuotojų stoka tampa norma, metas keisti klausimą: ne „kur jų rasti?“, o „kaip kurti ryšį, kad norėtų pasilikti?“

👉 Nepraleiskite progos. Bilietai tirpsta: bit.ly/motivated2025

#motivatedatwork #IevaIacob

Viena laukiamiausių mūsų konferencijų jau visai netrukus – MOTIVATED @ WORK 2025 grįžta gegužės 14 d.!
Šiemet joje #GrandPartners ugdymo partnerė Ieva Iacob su tema: „Mylėkite žmones – ir darbuotojų netrūks.“

Sisteminio mąstymo ekspertė Ieva kvies pažvelgti giliau – ne į skaičius, o į žmones. Kai darbuotojų stoka tampa norma, metas keisti klausimą: ne „kur jų rasti?“, o „kaip kurti ryšį, kad norėtų pasilikti?“

👉 Nepraleiskite progos. Bilietai tirpsta: bit.ly/motivated2025

#motivatedatwork #IevaIacob„Mylėkite žmones ir darbuotojų netrūks“
Ieva Iacob, GRAND PARTNERS
Kvalifikuotų ir motyvuotų darbuotojų stoka tampa nauja norma. Kaip sisteminio mąstymo ekspertė savo Klientams sakau – tai jau nebe problema, o realybė, kuri reikalauja naujų strategijų, kaip su ja gyventi ir pasiekti tikslų.
Vadovai klausia: „Kodėl trūksta žmonių?“ „Kodėl jie neįsitraukia?“ O atsakymas nemalonus – todėl, kad jie jaučia, kad niekam nerūpi.

Kalbu ne iš vadybos vadovėlių, o iš vaikų psichologės patirties. Vaikai, negavę dėmesio ar meilės, ima elgtis „netinkamai“ – ne todėl, kad jie blogi, o todėl, kad emocinis ryšys būtinas, kaip oras. Organizacijose – tas pats. Tik suaugusieji „atsijungia“ tyliai: pasidaro pasyvūs, ciniški, o tada – išeina.
Meilė darbuotojui – tai emocinis kuras, kuris skatina siekti daugiau ir nepasiduoti net sunkumų akivaizdoje. Apie tai ir pakalbėsime konferencijoje Motivated at Work jau gegužės 14 d.

🎟️ Įsigykite bilietus: bit.ly/motivated2025
... DaugiauMažiau

6 dienas prieš
Tarptautinė personalo profesionalų diena

Tarptautinė personalo profesionalų diena

Gegužės 20 d. – Tarptautinė personalo profesionalų dieną!

Ta proga norime padėkoti visiems Personalo specialistams už jų didelį indėlį, kuriant ir puoselėjant įmones, rūpinantis darbuotojais ir jų poreikiais.Tiek mažoms įmonėms, tiek didelėms korporacijoms žmogiškųjų išteklių skyrius yra itin svarbus verslo sėkmei. Personalo specialistai atlieka daugiau pareigų, nei vien tvarko darbo užmokestį ar darbo tabelius. Be viso to, šio skyriaus žmonės padeda plėtoti įmonės strategiją ir kuruoja į darbuotojus orientuotą veiklą.

Už ką turime būti dėkingi Jiems:

Už biudžeto kontrolę

Žmogiškųjų išteklių skyrius kuria metodus, kaip sumažinti su darbo jėgos valdymu susijusias išlaidas ir taip sumažina pernelyg dideles išlaidas bei ilgainiui padeda sutaupyti įmonės pinigų. Šie metodai gali apimti derybas dėl geresnių išmokų darbuotojams, pavyzdžiui, sveikatos draudimo, tarifų. Be to, žmogiškųjų išteklių skyrius studijuoja ir analizuoja užimtumo tendencijas, darbo rinką ir atlyginimus pagal darbo funkcijas, kad įmonės darbo užmokestis būtų realus ir konkurencingas. Kadangi kai kurios mažos įmonės turi griežtus biudžetus, kurių jos turi laikytis, ši žmogiškųjų išteklių skyriaus funkcija yra ypač naudinga.

Už darbuotojų pasitenkinimą

Žmogiškųjų išteklių skyriui tenka atsakomybė nustatyti, ar darbuotojai yra patenkinti savo vadovais, darbu bei susijusiomis pareigomis. Pasitenkinimą įvertinti gali būti sunku, nes, mažų mažiausiai, tai yra dviprasmiškas matavimas, tad žmogiškųjų išteklių specialistai turi kruopščiai suplanuoti darbuotojų apklausas, prižiūrėti tikslines grupes ir įvairiomis priemonėmis nustatyti, kaip įmonė gali pagerinti savo darbuotojų padėtį. Kitaip tariant, žmogiškųjų išteklių skyrius nustato buvusių ir esamų darbuotojų nepasitenkinimo priežastis, su tuo susijusias problemas ir  klausimus bei randa jiems spręsti geriausius būdus – tam, kad visoje įmonėje būtų palaikoma moralė ir skatinama motyvacija.

Už mokymus ir plėtrą

Žmogiškųjų išteklių specialistai atlieka įmonės darbuotojų vertinimus, kad nustatytų, kokio tipo mokymų reikėtų, kad darbuotojai galėtų savo pareigas  atlikti tinkamai ir efektyviai. Nors svarbu užtikrinti, kad visi darbuotojai turėtų kvalifikaciją ir įgūdžius, reikalingus atlikti savo darbo funkcijas, naujose ar besiplečiančiose įmonėse gali būti naudinga nustatyti ir esamų darbuotojų mokymo poreikius. Be to, ši strategija taip pat gali pagerinti darbuotojų lojalumą ir taip sumažinti jų kaitą. Bendrovės šią atsakomybę dažnai suteikia būtent žmogiškųjų išteklių skyriui.

Už konfliktų sprendimą

Nepaisant to, kad darbuotojai patenkinti su savo darbu, vadovais ir bendradarbiais, darbo vietoje atsiras konfliktų. Atsižvelgiant į darbo stilių, asmenybių, patirties lygio ir darbuotojų įvairovę, tikėtina, kad atsiras prieštaravimų ir nesutarimų. Žmogiškųjų išteklių vadybininkas arba specialistas, gebantis dirbti su skirtingais žmonėmis, gali identifikuoti ir išspręsti konfliktus tarp vadovo ir darbuotojo ar kelių darbuotojų bei veiksmingai atkurti teigiamus darbo santykius ir darbo atmosferą visoje organizacijoje. Be to, vien žinojimas, kad konfliktai ir nesutarimai gali būti išspręsti padidina darbuotojų pasitenkinimą ir moralę darbovietėje.

Už veiklos tobulinimą

Dar viena žmogiškųjų išteklių skyriaus atsakomybė yra veiklos valdymo sistemų kūrimas. Be žmogiškųjų išteklių specialisto, parengiančio planą, pagal kurį matuojamas ir vertinamas darbuotojų našumas, gali nutikti taip, kad darbuotojai dirbs darbą, kuris neatitinka jų kompetencijų ir įgūdžių. Tai, pirmiausia, prisidės prie darbuotojų nepasitenkinimo. Be to, žvelgiant iš praktinės pusės, asmenys, kurių rezultatai nuolat nepateisina darbdavio lūkesčių, kainuoja įmonei pinigus, bet neprisideda prie verslo augimo, dėl to gali nukentėti našesnių darbuotojų užmokestis už darbą, įmonės pelningumas bei verslo sėkmė.

Šaltinis: www.humanresourcesmba.net/lists/5-reasons-hr-is-so-important-for-business-success/

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top