arrow_left_blue
AUTORIUS
Romanas Gaidukas
Romanas Gaidukas

Ugdymo partneris, ekspertas

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Draugai, partneriai ir sekėjai,
 
Nuo liepos 8 d. iki liepos 21 d. visa #GrandPartners komanda atostogaus – lėksime į nuotykius, kad grįžtume su dar daugiau įkvėpimo Jums! 

P.S. Jei netyčia pamatysite mus gaudant bangas – nesikuklinkite, pasisveikinkite! 🌊👋

Draugai, partneriai ir sekėjai,

Nuo liepos 8 d. iki liepos 21 d. visa #GrandPartners komanda atostogaus – lėksime į nuotykius, kad grįžtume su dar daugiau įkvėpimo Jums!

P.S. Jei netyčia pamatysite mus gaudant bangas – nesikuklinkite, pasisveikinkite! 🌊👋
... DaugiauMažiau

1 savaitę prieš
Didžiuojamės dar viena savo kolege Ieva Iacob, sėkmingai baigusia Harvard Business School! 🎓✨
Ievos smalsumas ir noras suprasti galios bei įtakos subtilybes paskatino ją pasirinkti Harvard Business School mokymus „Influence and Power for Positive Impact“. Šie mokymai atsakė į daugelį klausimų, kurie rūpi tiek jai, tiek mūsų Klientams:

🔹 Kaip paskatinti darbuotojus priimti pokyčius, kurie gali būti ne lengvi, bet būtini?

🔹 Kaip įgauti pasitikėjimą ir pagarbą, kai aplinkui tiek daug neapibrėžtumo?

„Tiesa ta, kad visur veikia universalūs įtakos ir galios dėsniai, kuriuos žinant ir valdant galima pasiekti norimus tikslus, tuo pačiu užsitarnaujant aplinkinių pagalbą ir pasitikėjimą,“ - sako Ieva.

Ievos ryžtas nuolat gilinti savo žinias ir jas taikyti #GrandPartners praktikoje yra pavyzdys mums visiems!

#Harvardas #Galia #Lyderystė #Pokyčiai #IevaIacob

Didžiuojamės dar viena savo kolege Ieva Iacob, sėkmingai baigusia Harvard Business School! 🎓✨
Ievos smalsumas ir noras suprasti galios bei įtakos subtilybes paskatino ją pasirinkti Harvard Business School mokymus „Influence and Power for Positive Impact“. Šie mokymai atsakė į daugelį klausimų, kurie rūpi tiek jai, tiek mūsų Klientams:

🔹 Kaip paskatinti darbuotojus priimti pokyčius, kurie gali būti ne lengvi, bet būtini?

🔹 Kaip įgauti pasitikėjimą ir pagarbą, kai aplinkui tiek daug neapibrėžtumo?

„Tiesa ta, kad visur veikia universalūs įtakos ir galios dėsniai, kuriuos žinant ir valdant galima pasiekti norimus tikslus, tuo pačiu užsitarnaujant aplinkinių pagalbą ir pasitikėjimą,“ - sako Ieva.

Ievos ryžtas nuolat gilinti savo žinias ir jas taikyti #GrandPartners praktikoje yra pavyzdys mums visiems!

#Harvardas #Galia #Lyderystė #Pokyčiai #IevaIacob
... DaugiauMažiau

2 savaites prieš

Comment on Facebook

🥰

Šaunuolė 🌷

Sveikinu,Ieva 🌺

Sveikinu, Ieva!🥰

Aplodismentai! 👏👏👏☺️

Dėl tokio aukšto lektorių profesionalumo ir važiuojame į mokymus, šaunuolė! Bus įdomu pasiklausyti.

🌹🌹🌹

View more comments

Verslo strategija: kada pasitelkti mokslininkus, o kada įtraukti darbuotojus

Verslo strategija: kada pasitelkti mokslininkus, o kada įtraukti darbuotojus

VERSLO ŽINIOS kalbintas GRAND PARTNERS vyr. konsultantas Romanas Gaidukas dalinosi savo įžvalgomis apie strategijos formavimo procesą.

Ilgesniam ar trumpesniam laikotarpiui verslo kryptį paprastai formuoja vadovai. Tačiau tam tikrais atvejais į strategijų formavimo procesą verta įtraukti ir bendrovės specialistų, ir joje nedirbančių profesionalų ar mokslininkų.

Romanas Gaidukas, konsultacijų UAB „Grand Partners“ bendraturtis ir vyresnysis partneris, pažymi, kad strategijų kūrimo sesijų esama skirtingų tipų, o šie priklauso nuo to, kokių tikslų siekiama.

Straipsnį taip pat galite skaityti čia.

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top