arrow_left_blue
AUTORIUS
Romanas Gaidukas
Romanas Gaidukas

Ugdymo partneris, ekspertas

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Draugai, partneriai ir sekėjai,
 
Nuo liepos 8 d. iki liepos 21 d. visa #GrandPartners komanda atostogaus – lėksime į nuotykius, kad grįžtume su dar daugiau įkvėpimo Jums! 

P.S. Jei netyčia pamatysite mus gaudant bangas – nesikuklinkite, pasisveikinkite! 🌊👋

Draugai, partneriai ir sekėjai,

Nuo liepos 8 d. iki liepos 21 d. visa #GrandPartners komanda atostogaus – lėksime į nuotykius, kad grįžtume su dar daugiau įkvėpimo Jums!

P.S. Jei netyčia pamatysite mus gaudant bangas – nesikuklinkite, pasisveikinkite! 🌊👋
... DaugiauMažiau

3 savaites prieš
Verslo strategija: kada pasitelkti mokslininkus, o kada įtraukti darbuotojus

Verslo strategija: kada pasitelkti mokslininkus, o kada įtraukti darbuotojus

VERSLO ŽINIOS kalbintas GRAND PARTNERS vyr. konsultantas Romanas Gaidukas dalinosi savo įžvalgomis apie strategijos formavimo procesą.

Ilgesniam ar trumpesniam laikotarpiui verslo kryptį paprastai formuoja vadovai. Tačiau tam tikrais atvejais į strategijų formavimo procesą verta įtraukti ir bendrovės specialistų, ir joje nedirbančių profesionalų ar mokslininkų.

Romanas Gaidukas, konsultacijų UAB „Grand Partners“ bendraturtis ir vyresnysis partneris, pažymi, kad strategijų kūrimo sesijų esama skirtingų tipų, o šie priklauso nuo to, kokių tikslų siekiama.

Straipsnį taip pat galite skaityti čia.

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top