Godos Petravičienės straipsnis 2014 05 28 „Verslo žiniose“ (15 p.) apie tai, kaip pasiekti, kad idėjos ir sprendimai įmonėje būtų įgyvendinti ir neštų apčiuopiamą naudą.
Visas straipsnis – čia
Direktorė
Ar Jūsų organizacijos aptarnavimas pakankamai išskirtinis? Kviečiame atrasti, kaip tapti sektinu pavyzdžiu ir pritraukti lojalius Klientus! 🚀
Rugpjūčio 22 d. Verslo žinios atviruose mokymuose #GrandPartners ugdymo partnerė Eglė Danilevičiūtė taip pat padės atsakyti į šiuos ir kitus rūpimus klausimus:
✔ Kaip sukurti Klientų aptarnavimo kultūrą, kuri išsiskiria rinkoje?
✔ Kokius įgūdžius reikia ugdyti darbuotojams, siekiant tobulos aptarnavimo kokybės?
✔ Kaip efektyviai valdyti Klientų lūkesčius ir juos viršyti?
✔ Kokie yra praktiniai patarimai ir strategijos, kurių dėka Klientai grįžta ir rekomenduoja Jūsų paslaugas kitiems?
Nepamirškite registruotis ir nepraleiskite progos pakelti savo verslo aptarnavimo standartus į naują lygį!
Daugiau informacijos ir registracija nuorodoje ⬇
akademija.vz.lt/mokymai/unikalus-aptarnavimo-standartas/
#vzakademija #klientuaptarnavimas #verslomokymai #unikalusstandartas
... DaugiauMažiau
Mokymai apie klientų aptarnavimo standarto kūrimą ir diegimą
akademija.vz.lt
Kaip suformuluoti aiškų aptarnavimo standartą ir sukurti lojalių klientų ratą? Tik 14 vietų.
Draugai, partneriai ir sekėjai,
Nuo liepos 8 d. iki liepos 21 d. visa #GrandPartners komanda atostogaus – lėksime į nuotykius, kad grįžtume su dar daugiau įkvėpimo Jums!
P.S. Jei netyčia pamatysite mus gaudant bangas – nesikuklinkite, pasisveikinkite! 🌊👋
... DaugiauMažiau
Godos Petravičienės straipsnis 2014 05 28 „Verslo žiniose“ (15 p.) apie tai, kaip pasiekti, kad idėjos ir sprendimai įmonėje būtų įgyvendinti ir neštų apčiuopiamą naudą.
Visas straipsnis – čia