arrow_left_blue
AUTORIUS
Lina Preikšienė
Lina Preikštienė

Ugdymo partnerė, organizacijų psichologė

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Vienas laukiamiausių konferencijos Pardavimų formulė pranešėjų, #GrandPartners bičiulis Aurimas Mockus kviečia į savo pranešimą, kuris nepaliks abejingų. Jis žino, ką reiškia atsidurti ties išlikimo riba – ir ką tai gali pasakyti apie mūsų kasdienius sprendimus versle.

Tikros istorijos, stiprios pamokos.

Susitinkame gegužės 8 d. 👉 pardavimuformule.lt
... DaugiauMažiau

3 dienas prieš
Žilvinas Beniušis prisižadėjo – į Pardavimų formulė sceną atbėgs visas lieknas ir gražus. Toks buvo jo pažadas vaizdo žinutėje, kurią jau matė šimtai :)

Gegužės 8-ąją jis atbėgs ne vien tam, kad pralinksmintų. Žilvino ketinimai rimti, jis kalbės apie tai, kaip iš pažiūros sudėtingos situacijos tampa įveikiamos, kai į jas pažvelgi per humoro prizmę. Apie tai, kaip kartais ne strategija, o šiek tiek sveiko proto, šypsenos ir saviironijos padeda išlaikyti ne tik Klientą, bet ir save.

Iki susitikimo!
Žilvinas jau bėga 🏃

#GrandPartners #PardavimuFormule

Žilvinas Beniušis prisižadėjo – į Pardavimų formulė sceną atbėgs visas lieknas ir gražus. Toks buvo jo pažadas vaizdo žinutėje, kurią jau matė šimtai :)

Gegužės 8-ąją jis atbėgs ne vien tam, kad pralinksmintų. Žilvino ketinimai rimti, jis kalbės apie tai, kaip iš pažiūros sudėtingos situacijos tampa įveikiamos, kai į jas pažvelgi per humoro prizmę. Apie tai, kaip kartais ne strategija, o šiek tiek sveiko proto, šypsenos ir saviironijos padeda išlaikyti ne tik Klientą, bet ir save.

Iki susitikimo!
Žilvinas jau bėga 🏃

#GrandPartners #PardavimuFormule
... DaugiauMažiau

5 dienas prieš
Nepakanka žinoti, ką norite pasiekti – reikia suprasti, kaip tai daryti

Nepakanka žinoti, ką norite pasiekti – reikia suprasti, kaip tai daryti

JAV „Roberts Wesleyan“ koledže atliktas tyrimas skelbia, kad dėl silpnos ar neaiškios organizacijos kultūros per metus įmonės pasaulyje patiria maždaug 350 milijardų nuostolį, o kvalifikuoto darbuotojo praradimas gali atsieiti ir kelis šimtus tūkstančių.

Galima drąsiai teigti, kad organizacijos kultūra yra svarbi ne tik įmonės mikroklimatui, bet ir pelnui.

Nors ne visos organizacijos yra išsigryninusios savo kultūrą – ją turi kiekviena. Būtent organizacijos kultūra daro didžiulę įtaką darbuotojų produktyvumui ir pelnui, tačiau reta įmonė tai įvertina, puoselėti organizacijos kultūrą yra vertinga.

Straipsnį skaitykite naujienų portale LRT čia.

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top