arrow_left_blue
AUTORIUS
Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
🔊 Mes ir vėl dalyvausime MOTIVATED @ WORK 2025! 

Gegužės 14 d. susitikime LITEXPO, kur mūsų konsultantai Mantas Strolia ir Ieva Iacob dalinsis įžvalgomis apie motyvaciją darbe:
✔️ Mantas savo pranešime „Kodėl tinginiai laimi?“ kvies permąstyti produktyvumo sampratą ir ieškoti efektyvumo naujose perspektyvose.
✔️ Ieva kalbės tema „Mylėkite žmones ir darbuotojų netrūks“, pabrėždama žmogiškojo ryšio svarbą organizacijose.

💥 Bet tai dar ne viskas!
Parodų erdvėje Jūsų lauks trys mokymų lyderiai – GRAND PARTNERS, Talentator ir INWIN Institute of Winning Negotiations – suvieniję jėgas, kad pasiūlytų naują, į rezultatus orientuotą ugdymo modelį, apimantį visus organizacijos lygmenis. Tai unikali galimybė susipažinti su kompleksiniais sprendimais, kurie padeda organizacijoms siekti apčiuopiamų rezultatų. Vienoje vietoje – trys skirtingi požiūriai, trys stiprios kompetencijos ir vienas tikslas – padėti Jums augti!

👉 Daugiau informacijos ir registracija: https://lnkd.in/dn69fu3F

#MotivatedAtWork2025 #GrandPartners #Talentator #Inwin

🔊 Mes ir vėl dalyvausime MOTIVATED @ WORK 2025!

Gegužės 14 d. susitikime LITEXPO, kur mūsų konsultantai Mantas Strolia ir Ieva Iacob dalinsis įžvalgomis apie motyvaciją darbe:
✔️ Mantas savo pranešime „Kodėl tinginiai laimi?“ kvies permąstyti produktyvumo sampratą ir ieškoti efektyvumo naujose perspektyvose.
✔️ Ieva kalbės tema „Mylėkite žmones ir darbuotojų netrūks“, pabrėždama žmogiškojo ryšio svarbą organizacijose.

💥 Bet tai dar ne viskas!
Parodų erdvėje Jūsų lauks trys mokymų lyderiai – GRAND PARTNERS, Talentator ir INWIN Institute of Winning Negotiations – suvieniję jėgas, kad pasiūlytų naują, į rezultatus orientuotą ugdymo modelį, apimantį visus organizacijos lygmenis. Tai unikali galimybė susipažinti su kompleksiniais sprendimais, kurie padeda organizacijoms siekti apčiuopiamų rezultatų. Vienoje vietoje – trys skirtingi požiūriai, trys stiprios kompetencijos ir vienas tikslas – padėti Jums augti!

👉 Daugiau informacijos ir registracija: lnkd.in/dn69fu3F

#MotivatedAtWork2025 #GrandPartners #Talentator #Inwin
... DaugiauMažiau

3 dienas prieš
Viena laukiamiausių mūsų konferencijų jau visai netrukus – MOTIVATED @ WORK 2025 grįžta gegužės 14 d.!
Šiemet joje #GrandPartners ugdymo partnerė Ieva Iacob su tema: „Mylėkite žmones – ir darbuotojų netrūks.“ 

Sisteminio mąstymo ekspertė Ieva kvies pažvelgti giliau – ne į skaičius, o į žmones. Kai darbuotojų stoka tampa norma, metas keisti klausimą: ne „kur jų rasti?“, o „kaip kurti ryšį, kad norėtų pasilikti?“

👉 Nepraleiskite progos. Bilietai tirpsta: bit.ly/motivated2025

#motivatedatwork #IevaIacob

Viena laukiamiausių mūsų konferencijų jau visai netrukus – MOTIVATED @ WORK 2025 grįžta gegužės 14 d.!
Šiemet joje #GrandPartners ugdymo partnerė Ieva Iacob su tema: „Mylėkite žmones – ir darbuotojų netrūks.“

Sisteminio mąstymo ekspertė Ieva kvies pažvelgti giliau – ne į skaičius, o į žmones. Kai darbuotojų stoka tampa norma, metas keisti klausimą: ne „kur jų rasti?“, o „kaip kurti ryšį, kad norėtų pasilikti?“

👉 Nepraleiskite progos. Bilietai tirpsta: bit.ly/motivated2025

#motivatedatwork #IevaIacob„Mylėkite žmones ir darbuotojų netrūks“
Ieva Iacob, GRAND PARTNERS
Kvalifikuotų ir motyvuotų darbuotojų stoka tampa nauja norma. Kaip sisteminio mąstymo ekspertė savo Klientams sakau – tai jau nebe problema, o realybė, kuri reikalauja naujų strategijų, kaip su ja gyventi ir pasiekti tikslų.
Vadovai klausia: „Kodėl trūksta žmonių?“ „Kodėl jie neįsitraukia?“ O atsakymas nemalonus – todėl, kad jie jaučia, kad niekam nerūpi.

Kalbu ne iš vadybos vadovėlių, o iš vaikų psichologės patirties. Vaikai, negavę dėmesio ar meilės, ima elgtis „netinkamai“ – ne todėl, kad jie blogi, o todėl, kad emocinis ryšys būtinas, kaip oras. Organizacijose – tas pats. Tik suaugusieji „atsijungia“ tyliai: pasidaro pasyvūs, ciniški, o tada – išeina.
Meilė darbuotojui – tai emocinis kuras, kuris skatina siekti daugiau ir nepasiduoti net sunkumų akivaizdoje. Apie tai ir pakalbėsime konferencijoje Motivated at Work jau gegužės 14 d.

🎟️ Įsigykite bilietus: bit.ly/motivated2025
... DaugiauMažiau

6 dienas prieš
7 praktiniai patarimai: kaip pasiruošti vebinarams?

7 praktiniai patarimai: kaip pasiruošti vebinarams?

Vebinarai ir mokymasis nuotoliniu būdu nėra naujiena. Apie tai daug kas kalba ir daugiau ar mažiau yra susidūrę. Nėra paprasta, bent jau kol kas, tokius mokymus vesti. Lygiai taip pat nėra paprasta tokiuose mokymuose ir dalyvauti. Tad ruošiantis perkelti ugdymą iš auditorinio formato į „gyvą“ skaitmeninį, labai naudinga paruošti save ir savo komandą. Štai keli praktiniai patarimai personalo vadovui ir būsimiems dalyviams:

 Patikrinkite mokymosi technines galimybes: ar visi dalyviai turi kompiuterį, interneto prieigą (labai svarbu, kad jis būtų bent 5 MB/s), kamerą, mikrofoną, patogią ir netriukšmingą patalpą (Jums kalbant vebinaro metu, bet koks kitas garsas patalpoje „kalba“ drauge.) Jau vykusių mokymų metu teko pabendrauti ne tik su karantine saugiau būnančiais dalyviais, bet ir jų vaikais, šunimis, katėmis, sutuoktiniais, kas irgi labai pagyvindavo mokymą. Idealu, jei dalyviai turi darbo su Teams, ar kokia kita platforma patirties. Nors, jei neturi, nieko baisaus, nes neretai mokymo pradžioje tenka visiems pasimokyti visokių „gudrybių“. Tad bet koks vebinaras, be savo pagrindinės temos, gali tapti ir puikiu darbo Teams’uose įgūdžių tobulinimu.

Kviesdami kolegas į mokymus, pateikite mokymus vebinaro formatu kaip įdomų iššūkį, atitinkantį laikmetį ir situaciją. Juolab, kad toks mokymas labai gerai apjungia kolegas bendrystėje, kurie dabar vienaip ar kitaip karantine. Tad net mokymasis drauge gali puikiai padėti tvarkytis esamoje situacijoje, o ir konsultantas mokymų metu gali skirti laiko būtiniems klausimams aptarti, pasidalinti patyrimais, nuogąstavimais ir, žinoma, džiaugsmais.

Aptarkite su mokymus vedančiu konsultantu, kaip dalyviai galėtų pasiruošti temai prieš mokymus (kažką paskaityti, pažiūrėti, užpildyti klausimyną ir pan.).

Išdiskutuokite su konsultantu, į kokio dydžio „gabaliukus“ verta skaidyti mokymus ir kaip dažnai juos daryti, kad tai atitiktų darbuotojų ir įmonės poreikius, nes įprastas dviejų dienų iš eilės mokymas gali būti per sudėtingas.

Taip pat su konsultantu aptarkite mokymų dalyvių grupių dydžius, nes dalyvių skaičius labai lemia vebinaro sėkmę ir efektyvumą. Žinoma, viskas priklauso nuo tikslo: jei vebinaras skirtas žmones supažindinti su kažkokiomis naujienomis, dalyvių skaičiaus gali būti ir didesnis, bet jei norite patreniruoti ar „atidirbti“ įgūdžius, dalyvių neturėtų būti daugiau 12-kos.

Būtinai sudalyvaukite pirmuose mokymuose, kad žinotumėte, kaip vyksta procesas ir galėtumėte tinkamai nuteikti ir paruošti kitus įmonės darbuotojus.

Po mokymo būtinai duokite grįžtamąjį ryšį kolegoms, kaip jie Jums pasirodė. Pagyrimai net ir čia, o ypač šiais laikais, labai reikalingi visiems. Taip pat naudinga aptarti mokymus ir su konsultantu, tai labai padėtų ir jam tobulėti, ir kitus mokymus Jūsų kolegoms dar vertingesnius parengti.

Romanas Gaidukas
Dr. Arvydas Būta

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top