Vis dažniau organizacijos pastebi, jog išorinių pokyčių greitis pralenkia įmonės galimybes prie jų prisitaikyti. Tai nulemia įmonės vadovų ir darbuotojų mąstymas, pasenę vadybiniai įpročiai, egzistuojančių hierarchinių struktūrų nelankstumas, dinaminio bendradarbiavimo stoka, prastas informacinių srautų valdymas bei „greito reagavimo“ vadybinių įrankių trūkumas.
„AGILE organizacija apibūdinama jos gebėjimu sutelkti visus bendriems tikslams, užtikrinti jų įgyvendinimą, išliekant inovatyviais ir prisitaikančiais prie rinkos pokyčių greičiau nei konkurentai“
McKinsey & Company, How to create an agile organization, 2016
Kaip sukurti AGILE organizaciją, gebančią operatyviai prisitaikyti prie bet kokių pokyčių?
Nuo ko pradėti?
„AGILE“ reiškia, kaip greitai Jūsų įmonė (bei joje esantys darbuotojai, procesai, resursai ir pan.) geba pasikeisti, prisitaikant prie išorėje vykstančio pokyčio. Pagal metaforą, kai „kapitonas“ pradeda sukti vairą, kaip greitai Jūsų „verslo laivas“ pradeda suktis? Ar Jus tenkina šis greitis? Kurios verslo dalys įsitraukia lėčiausiai? Ar jos apie tai žino? Ar mes turime planą, kaip mes padėsime joms būti labiau „Agile“? Pradėkite šią diskusiją su savo vadovų komanda. Sukurkite erdvę, kur apie tai galima atvirai kalbėti ir diskutuoti.
Tai gera pradžia „AGILE“ organizacijos link.