arrow_left_blue
AUTORIUS
Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
🔊 Mes ir vėl dalyvausime MOTIVATED @ WORK 2025! 

Gegužės 14 d. susitikime LITEXPO, kur mūsų konsultantai Mantas Strolia ir Ieva Iacob dalinsis įžvalgomis apie motyvaciją darbe:
✔️ Mantas savo pranešime „Kodėl tinginiai laimi?“ kvies permąstyti produktyvumo sampratą ir ieškoti efektyvumo naujose perspektyvose.
✔️ Ieva kalbės tema „Mylėkite žmones ir darbuotojų netrūks“, pabrėždama žmogiškojo ryšio svarbą organizacijose.

💥 Bet tai dar ne viskas!
Parodų erdvėje Jūsų lauks trys mokymų lyderiai – GRAND PARTNERS, Talentator ir INWIN Institute of Winning Negotiations – suvieniję jėgas, kad pasiūlytų naują, į rezultatus orientuotą ugdymo modelį, apimantį visus organizacijos lygmenis. Tai unikali galimybė susipažinti su kompleksiniais sprendimais, kurie padeda organizacijoms siekti apčiuopiamų rezultatų. Vienoje vietoje – trys skirtingi požiūriai, trys stiprios kompetencijos ir vienas tikslas – padėti Jums augti!

👉 Daugiau informacijos ir registracija: https://lnkd.in/dn69fu3F

#MotivatedAtWork2025 #GrandPartners #Talentator #Inwin

🔊 Mes ir vėl dalyvausime MOTIVATED @ WORK 2025!

Gegužės 14 d. susitikime LITEXPO, kur mūsų konsultantai Mantas Strolia ir Ieva Iacob dalinsis įžvalgomis apie motyvaciją darbe:
✔️ Mantas savo pranešime „Kodėl tinginiai laimi?“ kvies permąstyti produktyvumo sampratą ir ieškoti efektyvumo naujose perspektyvose.
✔️ Ieva kalbės tema „Mylėkite žmones ir darbuotojų netrūks“, pabrėždama žmogiškojo ryšio svarbą organizacijose.

💥 Bet tai dar ne viskas!
Parodų erdvėje Jūsų lauks trys mokymų lyderiai – GRAND PARTNERS, Talentator ir INWIN Institute of Winning Negotiations – suvieniję jėgas, kad pasiūlytų naują, į rezultatus orientuotą ugdymo modelį, apimantį visus organizacijos lygmenis. Tai unikali galimybė susipažinti su kompleksiniais sprendimais, kurie padeda organizacijoms siekti apčiuopiamų rezultatų. Vienoje vietoje – trys skirtingi požiūriai, trys stiprios kompetencijos ir vienas tikslas – padėti Jums augti!

👉 Daugiau informacijos ir registracija: lnkd.in/dn69fu3F

#MotivatedAtWork2025 #GrandPartners #Talentator #Inwin
... DaugiauMažiau

3 dienas prieš
Viena laukiamiausių mūsų konferencijų jau visai netrukus – MOTIVATED @ WORK 2025 grįžta gegužės 14 d.!
Šiemet joje #GrandPartners ugdymo partnerė Ieva Iacob su tema: „Mylėkite žmones – ir darbuotojų netrūks.“ 

Sisteminio mąstymo ekspertė Ieva kvies pažvelgti giliau – ne į skaičius, o į žmones. Kai darbuotojų stoka tampa norma, metas keisti klausimą: ne „kur jų rasti?“, o „kaip kurti ryšį, kad norėtų pasilikti?“

👉 Nepraleiskite progos. Bilietai tirpsta: bit.ly/motivated2025

#motivatedatwork #IevaIacob

Viena laukiamiausių mūsų konferencijų jau visai netrukus – MOTIVATED @ WORK 2025 grįžta gegužės 14 d.!
Šiemet joje #GrandPartners ugdymo partnerė Ieva Iacob su tema: „Mylėkite žmones – ir darbuotojų netrūks.“

Sisteminio mąstymo ekspertė Ieva kvies pažvelgti giliau – ne į skaičius, o į žmones. Kai darbuotojų stoka tampa norma, metas keisti klausimą: ne „kur jų rasti?“, o „kaip kurti ryšį, kad norėtų pasilikti?“

👉 Nepraleiskite progos. Bilietai tirpsta: bit.ly/motivated2025

#motivatedatwork #IevaIacob„Mylėkite žmones ir darbuotojų netrūks“
Ieva Iacob, GRAND PARTNERS
Kvalifikuotų ir motyvuotų darbuotojų stoka tampa nauja norma. Kaip sisteminio mąstymo ekspertė savo Klientams sakau – tai jau nebe problema, o realybė, kuri reikalauja naujų strategijų, kaip su ja gyventi ir pasiekti tikslų.
Vadovai klausia: „Kodėl trūksta žmonių?“ „Kodėl jie neįsitraukia?“ O atsakymas nemalonus – todėl, kad jie jaučia, kad niekam nerūpi.

Kalbu ne iš vadybos vadovėlių, o iš vaikų psichologės patirties. Vaikai, negavę dėmesio ar meilės, ima elgtis „netinkamai“ – ne todėl, kad jie blogi, o todėl, kad emocinis ryšys būtinas, kaip oras. Organizacijose – tas pats. Tik suaugusieji „atsijungia“ tyliai: pasidaro pasyvūs, ciniški, o tada – išeina.
Meilė darbuotojui – tai emocinis kuras, kuris skatina siekti daugiau ir nepasiduoti net sunkumų akivaizdoje. Apie tai ir pakalbėsime konferencijoje Motivated at Work jau gegužės 14 d.

🎟️ Įsigykite bilietus: bit.ly/motivated2025
... DaugiauMažiau

6 dienas prieš
Įsimintinas Klientų aptarnavimas smulkiajame ir vidutiniame versle

Įsimintinas Klientų aptarnavimas smulkiajame ir vidutiniame versle

Bendra informacija

Data: 2008 m. rugpjūčio 26 d. (antradienis)
Vieta: „Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas“ konferencijų salė (H. Manto g. 84, Klaipėda)
Trukmė: nuo 9 iki 16 val.
Dalyvių skaičius: apie 20 žmonių
Formatas: viena kavos pertrauka, pietūs (už pietus moka patys dalyviai)
Verslo konsultantė: Ieva Kirkutytė

Investicija: Mokymus inicijuoja VšĮ „Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas“, finansuoja Klaipėdos miesto savivaldybė. Dalyvavimas mokymuose nemokamas

Kam skirti šie mokymai?

Mokymai prioriteto tvarka skirti KMTP nariams, kitoms inovacinę veiklą vykdančioms Klaipėdos miesto įmonėms ir Klaipėdos miesto SVV įmonėms. Tikslinė auditorija – patyrę pardavėjai-konsultantai, Klientų aptarnavimo specialistai, kurie siekia būti atsiminti, kai Klientas apsispręs pirkti.

Jūsų situacija

Šiais laikais nebeužtenka tik šypsotis. Išskirtinis aptarnavimas – tai visų pirma įsimintinas aptarnavimas. Tad kaip paskatinti Klientą Jus atsiminti? Šiandien statistinis pirkėjas visų pirma apeina visas parduotuves ir pervargęs nuo informacijos srauto nusprendžia, kad sprendimą dar reikia subrandinti. Kitą savaitgalį mūsų statistinis pirkėjas ir vėl leidžiasi į pasivaikščiojimą po parduotuves. Tik šį kartą jau nebesinori iš naujo eiti į visas parduotuves. Todėl Klientas pasirenka tik labiausiai jam patikusias parduotuves. Išskirtinis aptarnavimas turi sukurti teigiamą patirtį, kuri išlieka Kliento atmintyje. Ar Klientas atsimena Jus? Ar Jūs norite, kad Klientai Jus atsimintų?

Ko tikėtis iš šių mokymų?

Mokymai reikalingi tam, kad grįžus į darbą būtų noras išbandyti žinias ir pasiekti įsimintinų rezultatų. Šių mokymų esminis tikslas yra suformuoti tvirtus Klientų aptarnavimo įgūdžius ir leisti maksimaliai išbandyti jau sukauptą patirtį kartu su lektoriais ir kolegomis. Mes norime, kad žmonės galėtų pamatyti savo kompetencijos spragas bei galėtų tas spragas užlopyti. Po mokymų Jūs įgysite žinių apie išskirtinį aptarnavimą ir daugiau pasitikėjimo savimi.

Mokymų temos ir situacijos:

  • Savęs pateikimas
  • Penkios poreikių išraiškos arba ko tikisi Klientas
  • Produktų pristatymas: prisistatymas, naudos kalba, įsimintina kalba
  • Mirtinos klaidos
  • Konflikto saugikliai: konfliktiški žmonės ir konflikto valdymo taktikos
  • Kūno kalba: erdvės valdymas, gestų svarba

Metodika: kaip to sieksime?

Kuo mažiau lekcijų ir kuo daugiau praktinių užduočių! Mokymuose nėra laiko nuobodžiauti ir paišyti ant dalomosios medžiagos. Bendravimas su Klientu yra menas, kurio įmanoma išmokti. Mūsų mokymų dalyviai – tai ne rašalo sugertukai, kurie privalo „nuryti“ žinias. Prieš tai jie viską patys išbando, suvokia, o vėliau taiko darbe. Mūsų įrankis – video kamera, padedanti į save pasižiūrėti iš šalies bei gauti asmenines rekomendacijas. Juk jei Klientą erzina pardavėjo elgesys ar manieros, yra didelė tikimybė, kad nepatiks ir jo siūlomas produktas.

Konsultantė

IEVA KIRKUTYTĖ – organizacijų psichologijos specialistė, magistro laipsnį įgijo San Francisko universitete (JAV). Organizacinio bei psichologinio darbo patirtis, įvairios stažuotės bei naujausios žinios, padeda ruošti ir vesti organizacijų psichologijos mokymus. Jie pagrįsti gyvu bendravimu bei praktinėmis užduotimis, kurias lengva perkelti į darbo aplinką. Specializacijos sritys – bendravimo, viešosios kalbos, Klientų aptarnavimo bei kiti su tuo susiję verslo žmonės naudingi mokymai. Atlieka vadovo kompetencijų bei Klientų aptarnavimo kokybės tyrimus. Konsultantės tikslas – abipusis tobulėjimas, todėl mokymai nuolat atnaujinami, tobulinami, atsižvelgiant į dalyvių nuomonę bei pageidavimus.

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top