arrow_left_blue
AUTORIUS
Goda Petravičienė
Goda Petravičienė

Direktorė

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Šį rytą #GrandPartners konsultantė Ieva Palmquist sveikinosi iš LRT „Labas rytas, Lietuva“ studijos. Ji kalbėjo apie tai, ką šiandien mato daugelis darbdavių – darbuotojų įsitraukimas po truputį slūgsta, o priežastys dažniausiai labai paprastos: vienam svarbu jaustis išgirstam, kitam – turėti erdvės augti, trečiam – normalus mikroklimatas.
Norintiems išgirsti daugiau, visas įrašas pasiekiamas nuo 16:30 min.
Nuoroda komentare ⬇

Šį rytą #GrandPartners konsultantė Ieva Palmquist sveikinosi iš LRT „Labas rytas, Lietuva“ studijos. Ji kalbėjo apie tai, ką šiandien mato daugelis darbdavių – darbuotojų įsitraukimas po truputį slūgsta, o priežastys dažniausiai labai paprastos: vienam svarbu jaustis išgirstam, kitam – turėti erdvės augti, trečiam – normalus mikroklimatas.
Norintiems išgirsti daugiau, visas įrašas pasiekiamas nuo 16:30 min.
Nuoroda komentare ⬇
... DaugiauMažiau

1 dieną prieš
Dalijamės akimirkomis iš vakar vykusio Lietuvos Verslo Forumas 2025, kuriame kalbėta apie tai, kas šiandien svarbiausia verslui – ne tik technologijas ar ekonomiką, bet ir žmogų. Apie pasitikėjimą, dialogą, gebėjimą išgirsti net tada, kai nuomonės skiriasi. Apie tai, kad ne viskas, kas vadinama „progresu“, iš tiesų veda pirmyn.

Scenoje pasirodžiusi #GrandPartners trijulė – Ieva Palmquist, Romanas Gaidukas ir Žilvinas Beniušis – tarsi įprasmino visą forumo žinutę: drąsą keistis be įtampos, veikti su lengvumu ir nepamiršti žmogiškumo. Kartais mes taip rimtai dirbame, kad pamirštame būti gyvi. O juk stipriausi tampa ne tie, kurie viską žino, o tie, kurie moka šyptelėti net tada, kai viskas griūva.

Kaip sakė Žilvinas – kai griuvo The Beatles, Ringo Starr ėmė piešti ir dainavo „La De Da“, tarsi primindamas, kad kartais verta žiūrėti lengviau – mažiau rimtumo, daugiau gyvumo. Mūsų epocha niekuo neypatinga, ji tiesiog greita. Ir visame tame greityje svarbiausia – NESUSIREIKŠMINTI.

Nuotraukų autorius: Gediminas Gražys.Image attachmentImage attachment+1Image attachment

Dalijamės akimirkomis iš vakar vykusio Lietuvos Verslo Forumas 2025, kuriame kalbėta apie tai, kas šiandien svarbiausia verslui – ne tik technologijas ar ekonomiką, bet ir žmogų. Apie pasitikėjimą, dialogą, gebėjimą išgirsti net tada, kai nuomonės skiriasi. Apie tai, kad ne viskas, kas vadinama „progresu“, iš tiesų veda pirmyn.

Scenoje pasirodžiusi #GrandPartners trijulė – Ieva Palmquist, Romanas Gaidukas ir Žilvinas Beniušis – tarsi įprasmino visą forumo žinutę: drąsą keistis be įtampos, veikti su lengvumu ir nepamiršti žmogiškumo. Kartais mes taip rimtai dirbame, kad pamirštame būti gyvi. O juk stipriausi tampa ne tie, kurie viską žino, o tie, kurie moka šyptelėti net tada, kai viskas griūva.

Kaip sakė Žilvinas – kai griuvo The Beatles, Ringo Starr ėmė piešti ir dainavo „La De Da“, tarsi primindamas, kad kartais verta žiūrėti lengviau – mažiau rimtumo, daugiau gyvumo. Mūsų epocha niekuo neypatinga, ji tiesiog greita. Ir visame tame greityje svarbiausia – NESUSIREIKŠMINTI.

Nuotraukų autorius: Gediminas Gražys.
... DaugiauMažiau

5 dienas prieš

1 CommentComment on Facebook

Pasiklausykite ir dainos – ji skamba taip pat lengvai, kaip ir mintis, kurią norisi pasiimti iš šio forumo: www.youtube.com/watch?v=zlbedF4VIvc

Ką privalote žinoti apie metinius pokalbius

Ką privalote žinoti apie metinius pokalbius

Šis straipsniukas skirtas suabejojusiems, ar jiems reikalingi metiniai veiklos vertinimo pokalbiai. Abejonė šiuo atveju jau gerai. Tai reiškia, kad Jūs nebesate visiško neigimo stadijoje. Tikiuosi, perskaitę kelias būtinas metinių pokalbių sąlygas, negrįšite prie neigimo 🙂 Taigi, kas yra svarbiausia, organizuojant metinius pokalbius?

Pasiruošk pokalbiui.

Šio etapo bene labiausiai nemėgsta nei vadovai, nei darbuotojai. Tačiau pokalbis apima praėjusius ir ateinančius metus. Tai iš viso dveji metai. Akivaizdu, kad ekspromtu apie tai pakalbėti nepavyks arba tai bus paviršutiniška ir nenaudinga. Norint iš anksto nepasiruošus aptarti visus klausimus, pokalbiai trunka dvi-tris valandas, kas taip pat mažai efektyvu dėl nuovargio. Jei vadovas ir darbuotojas skirs po valandą laiko pasiruošimui, pokalbis neturėtų trukti daugiau nei 1,5 valandos.

Efektyviausia pokalbiui naudoti iš anksto patvirtintą anketą. Joje turėtų būti bent kelios pagrindinės skiltys:
Praėjusių metų veiklos bei tobulėjimo vertinimas;
Ateinančių metų veiklos bei tobulėjimo planai;
Kiti klausimai, turintys įtakos veiklos kokybei.

Daugelis įmonių taip pat įtraukia ir įmonės vertybes, nes aptarimas, kaip kiekvienam sekasi praktiškai jas įgyvendinti kasdieniame darbe, padeda vertybes iš plakatų perkelti į gyvenimą ir jomis vadovautis, priimant kasdienius sprendimus.

Bendrauk taip, kaip norėtum, kad su tavim būtų bendraujama.

Žinoma, esminis dalykas kaip ir bet kuriame kitame pokalbyje – pagarba pašnekovui. Jei stengsitės nuoširdžiai išklausyti, suprasti ir gerbsite kitokią nuomonę, šis (bei visi kiti pokalbiai) bus tikrai sėkmingas ir kasmet kels vis mažiau streso.

Efektyviausias pokalbių technikas įvaldę vadovai geba identifikuoti pašnekovo bendravimo stilių ir lanksčiai prisitaikyti prie jo. Toks bendravimas sukuria maksimalų komfortą pašnekovui, todėl galima kalbėti apie reikalus, mažiau laiko skiriant psichologiniam pasipriešinimui, nepasitenkinimui, susierzinimui, kitiems bendravimui trukdantiems barjerams šalinti.

Įsipareigok ir vykdyk.

Kad ir koks malonus buvo pokalbis, jei po jo nevyksta jokie pokyčiai, ilgainiui jais nebetiki ne tik patys darbuotojai, bet ir vadovai. O jei netiki, tai ir prisiversti tai daryti itin sudėtinga. Įsipareigojimas prasideda nuo pažado sau ir kitiems sąžiningai organizuoti pačius metinius pokalbius. Svarbu, kad tai darytų ir aukščiausios grandies vadovai, mažų įmonių atveju – net savininkai. Tik tuomet visi patikės, jog tai iš tiesų svarbu ir naudinga.

Pokalbio metu abi šalys ne tik aptaria praėjusius metus, bet ir sutaria dėl planų ateinantiems metams. O taip pat aptaria, kas reikalinga pradedant vertybėmis, baigiant naujais įgūdžiais ar priemonėmis, kad sutarti tikslai taptų realybe. Taip darbuotojas įsipareigoja įgyvendinti planus, o vadovas – jam padėti. Tariantis dėl įsipareigojimų, svarbus sveikas protas. Juk darbas turėtų būti įdomus, todėl reikalingi iššūkiai, naujos galimybės. Tačiau tuo pačiu, jei įsipareigosite per daug ambicingai, pajusite, jog patys tuo netikite ir rankos nusvirs savaime.

Direktorė
Goda Petravičienė

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top