arrow_left_blue
AUTORIUS
Goda Petravičienė
Goda Petravičienė

Direktorė

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
🔊 Mes ir vėl dalyvausime MOTIVATED @ WORK 2025! 

Gegužės 14 d. susitikime LITEXPO, kur mūsų konsultantai Mantas Strolia ir Ieva Iacob dalinsis įžvalgomis apie motyvaciją darbe:
✔️ Mantas savo pranešime „Kodėl tinginiai laimi?“ kvies permąstyti produktyvumo sampratą ir ieškoti efektyvumo naujose perspektyvose.
✔️ Ieva kalbės tema „Mylėkite žmones ir darbuotojų netrūks“, pabrėždama žmogiškojo ryšio svarbą organizacijose.

💥 Bet tai dar ne viskas!
Parodų erdvėje Jūsų lauks trys mokymų lyderiai – GRAND PARTNERS, Talentator ir INWIN Institute of Winning Negotiations – suvieniję jėgas, kad pasiūlytų naują, į rezultatus orientuotą ugdymo modelį, apimantį visus organizacijos lygmenis. Tai unikali galimybė susipažinti su kompleksiniais sprendimais, kurie padeda organizacijoms siekti apčiuopiamų rezultatų. Vienoje vietoje – trys skirtingi požiūriai, trys stiprios kompetencijos ir vienas tikslas – padėti Jums augti!

👉 Daugiau informacijos ir registracija: https://lnkd.in/dn69fu3F

#MotivatedAtWork2025 #GrandPartners #Talentator #Inwin

🔊 Mes ir vėl dalyvausime MOTIVATED @ WORK 2025!

Gegužės 14 d. susitikime LITEXPO, kur mūsų konsultantai Mantas Strolia ir Ieva Iacob dalinsis įžvalgomis apie motyvaciją darbe:
✔️ Mantas savo pranešime „Kodėl tinginiai laimi?“ kvies permąstyti produktyvumo sampratą ir ieškoti efektyvumo naujose perspektyvose.
✔️ Ieva kalbės tema „Mylėkite žmones ir darbuotojų netrūks“, pabrėždama žmogiškojo ryšio svarbą organizacijose.

💥 Bet tai dar ne viskas!
Parodų erdvėje Jūsų lauks trys mokymų lyderiai – GRAND PARTNERS, Talentator ir INWIN Institute of Winning Negotiations – suvieniję jėgas, kad pasiūlytų naują, į rezultatus orientuotą ugdymo modelį, apimantį visus organizacijos lygmenis. Tai unikali galimybė susipažinti su kompleksiniais sprendimais, kurie padeda organizacijoms siekti apčiuopiamų rezultatų. Vienoje vietoje – trys skirtingi požiūriai, trys stiprios kompetencijos ir vienas tikslas – padėti Jums augti!

👉 Daugiau informacijos ir registracija: lnkd.in/dn69fu3F

#MotivatedAtWork2025 #GrandPartners #Talentator #Inwin
... DaugiauMažiau

3 dienas prieš
Viena laukiamiausių mūsų konferencijų jau visai netrukus – MOTIVATED @ WORK 2025 grįžta gegužės 14 d.!
Šiemet joje #GrandPartners ugdymo partnerė Ieva Iacob su tema: „Mylėkite žmones – ir darbuotojų netrūks.“ 

Sisteminio mąstymo ekspertė Ieva kvies pažvelgti giliau – ne į skaičius, o į žmones. Kai darbuotojų stoka tampa norma, metas keisti klausimą: ne „kur jų rasti?“, o „kaip kurti ryšį, kad norėtų pasilikti?“

👉 Nepraleiskite progos. Bilietai tirpsta: bit.ly/motivated2025

#motivatedatwork #IevaIacob

Viena laukiamiausių mūsų konferencijų jau visai netrukus – MOTIVATED @ WORK 2025 grįžta gegužės 14 d.!
Šiemet joje #GrandPartners ugdymo partnerė Ieva Iacob su tema: „Mylėkite žmones – ir darbuotojų netrūks.“

Sisteminio mąstymo ekspertė Ieva kvies pažvelgti giliau – ne į skaičius, o į žmones. Kai darbuotojų stoka tampa norma, metas keisti klausimą: ne „kur jų rasti?“, o „kaip kurti ryšį, kad norėtų pasilikti?“

👉 Nepraleiskite progos. Bilietai tirpsta: bit.ly/motivated2025

#motivatedatwork #IevaIacob„Mylėkite žmones ir darbuotojų netrūks“
Ieva Iacob, GRAND PARTNERS
Kvalifikuotų ir motyvuotų darbuotojų stoka tampa nauja norma. Kaip sisteminio mąstymo ekspertė savo Klientams sakau – tai jau nebe problema, o realybė, kuri reikalauja naujų strategijų, kaip su ja gyventi ir pasiekti tikslų.
Vadovai klausia: „Kodėl trūksta žmonių?“ „Kodėl jie neįsitraukia?“ O atsakymas nemalonus – todėl, kad jie jaučia, kad niekam nerūpi.

Kalbu ne iš vadybos vadovėlių, o iš vaikų psichologės patirties. Vaikai, negavę dėmesio ar meilės, ima elgtis „netinkamai“ – ne todėl, kad jie blogi, o todėl, kad emocinis ryšys būtinas, kaip oras. Organizacijose – tas pats. Tik suaugusieji „atsijungia“ tyliai: pasidaro pasyvūs, ciniški, o tada – išeina.
Meilė darbuotojui – tai emocinis kuras, kuris skatina siekti daugiau ir nepasiduoti net sunkumų akivaizdoje. Apie tai ir pakalbėsime konferencijoje Motivated at Work jau gegužės 14 d.

🎟️ Įsigykite bilietus: bit.ly/motivated2025
... DaugiauMažiau

6 dienas prieš
Ką privalote žinoti apie metinius pokalbius

Ką privalote žinoti apie metinius pokalbius

Šis straipsniukas skirtas suabejojusiems, ar jiems reikalingi metiniai veiklos vertinimo pokalbiai. Abejonė šiuo atveju jau gerai. Tai reiškia, kad Jūs nebesate visiško neigimo stadijoje. Tikiuosi, perskaitę kelias būtinas metinių pokalbių sąlygas, negrįšite prie neigimo 🙂 Taigi, kas yra svarbiausia, organizuojant metinius pokalbius?

Pasiruošk pokalbiui.

Šio etapo bene labiausiai nemėgsta nei vadovai, nei darbuotojai. Tačiau pokalbis apima praėjusius ir ateinančius metus. Tai iš viso dveji metai. Akivaizdu, kad ekspromtu apie tai pakalbėti nepavyks arba tai bus paviršutiniška ir nenaudinga. Norint iš anksto nepasiruošus aptarti visus klausimus, pokalbiai trunka dvi-tris valandas, kas taip pat mažai efektyvu dėl nuovargio. Jei vadovas ir darbuotojas skirs po valandą laiko pasiruošimui, pokalbis neturėtų trukti daugiau nei 1,5 valandos.

Efektyviausia pokalbiui naudoti iš anksto patvirtintą anketą. Joje turėtų būti bent kelios pagrindinės skiltys:
Praėjusių metų veiklos bei tobulėjimo vertinimas;
Ateinančių metų veiklos bei tobulėjimo planai;
Kiti klausimai, turintys įtakos veiklos kokybei.

Daugelis įmonių taip pat įtraukia ir įmonės vertybes, nes aptarimas, kaip kiekvienam sekasi praktiškai jas įgyvendinti kasdieniame darbe, padeda vertybes iš plakatų perkelti į gyvenimą ir jomis vadovautis, priimant kasdienius sprendimus.

Bendrauk taip, kaip norėtum, kad su tavim būtų bendraujama.

Žinoma, esminis dalykas kaip ir bet kuriame kitame pokalbyje – pagarba pašnekovui. Jei stengsitės nuoširdžiai išklausyti, suprasti ir gerbsite kitokią nuomonę, šis (bei visi kiti pokalbiai) bus tikrai sėkmingas ir kasmet kels vis mažiau streso.

Efektyviausias pokalbių technikas įvaldę vadovai geba identifikuoti pašnekovo bendravimo stilių ir lanksčiai prisitaikyti prie jo. Toks bendravimas sukuria maksimalų komfortą pašnekovui, todėl galima kalbėti apie reikalus, mažiau laiko skiriant psichologiniam pasipriešinimui, nepasitenkinimui, susierzinimui, kitiems bendravimui trukdantiems barjerams šalinti.

Įsipareigok ir vykdyk.

Kad ir koks malonus buvo pokalbis, jei po jo nevyksta jokie pokyčiai, ilgainiui jais nebetiki ne tik patys darbuotojai, bet ir vadovai. O jei netiki, tai ir prisiversti tai daryti itin sudėtinga. Įsipareigojimas prasideda nuo pažado sau ir kitiems sąžiningai organizuoti pačius metinius pokalbius. Svarbu, kad tai darytų ir aukščiausios grandies vadovai, mažų įmonių atveju – net savininkai. Tik tuomet visi patikės, jog tai iš tiesų svarbu ir naudinga.

Pokalbio metu abi šalys ne tik aptaria praėjusius metus, bet ir sutaria dėl planų ateinantiems metams. O taip pat aptaria, kas reikalinga pradedant vertybėmis, baigiant naujais įgūdžiais ar priemonėmis, kad sutarti tikslai taptų realybe. Taip darbuotojas įsipareigoja įgyvendinti planus, o vadovas – jam padėti. Tariantis dėl įsipareigojimų, svarbus sveikas protas. Juk darbas turėtų būti įdomus, todėl reikalingi iššūkiai, naujos galimybės. Tačiau tuo pačiu, jei įsipareigosite per daug ambicingai, pajusite, jog patys tuo netikite ir rankos nusvirs savaime.

Direktorė
Goda Petravičienė

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top