arrow_left_blue
AUTORIUS
Ieva Iacob
Ieva Iacob

Ugdymo partnerė, koučingo specialistė

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Draugai, partneriai ir sekėjai,
 
Nuo liepos 8 d. iki liepos 21 d. visa #GrandPartners komanda atostogaus – lėksime į nuotykius, kad grįžtume su dar daugiau įkvėpimo Jums! 

P.S. Jei netyčia pamatysite mus gaudant bangas – nesikuklinkite, pasisveikinkite! 🌊👋

Draugai, partneriai ir sekėjai,

Nuo liepos 8 d. iki liepos 21 d. visa #GrandPartners komanda atostogaus – lėksime į nuotykius, kad grįžtume su dar daugiau įkvėpimo Jums!

P.S. Jei netyčia pamatysite mus gaudant bangas – nesikuklinkite, pasisveikinkite! 🌊👋
... DaugiauMažiau

3 savaites prieš
Kaip perkraustant biurą neišsikraustyti iš proto

Kaip perkraustant biurą neišsikraustyti iš proto

GRAND PARTNERS vyr. konsultantės  Ievos Iacob teigimu, renkantis naujas biuro patalpas ir jų planą, svarbiausia – nesivaikyti mados.

Atnaujindamos biurų interjerą ar keliaudamos į naujas patalpas įmonės dažnai pasirenka ir naują darbo organizavimo kultūrą. Tiek iš kabinetų keliantis dirbti į atviras erdves (angl. open space), tiek iš jų sugrįžtant į kabinetus, būtina iš anksto pasiruošti.

Ieva Iacob, GRAND PARTNERS asmeninio ir organizacijų efektyvumo didinimo konsultantė teigia, kad atvirų erdvių išdėstymas tinka vienoms įmonėms, tačiau atgraso kitokio tipo įmonių darbuotojus. Apie ką svarbu pagalvoti, skaitykite vz.lt.

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top