arrow_left_blue
AUTORIUS
Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Draugai, partneriai ir sekėjai,
 
Nuo liepos 8 d. iki liepos 21 d. visa #GrandPartners komanda atostogaus – lėksime į nuotykius, kad grįžtume su dar daugiau įkvėpimo Jums! 

P.S. Jei netyčia pamatysite mus gaudant bangas – nesikuklinkite, pasisveikinkite! 🌊👋

Draugai, partneriai ir sekėjai,

Nuo liepos 8 d. iki liepos 21 d. visa #GrandPartners komanda atostogaus – lėksime į nuotykius, kad grįžtume su dar daugiau įkvėpimo Jums!

P.S. Jei netyčia pamatysite mus gaudant bangas – nesikuklinkite, pasisveikinkite! 🌊👋
... DaugiauMažiau

1 savaitę prieš
Didžiuojamės dar viena savo kolege Ieva Iacob, sėkmingai baigusia Harvard Business School! 🎓✨
Ievos smalsumas ir noras suprasti galios bei įtakos subtilybes paskatino ją pasirinkti Harvard Business School mokymus „Influence and Power for Positive Impact“. Šie mokymai atsakė į daugelį klausimų, kurie rūpi tiek jai, tiek mūsų Klientams:

🔹 Kaip paskatinti darbuotojus priimti pokyčius, kurie gali būti ne lengvi, bet būtini?

🔹 Kaip įgauti pasitikėjimą ir pagarbą, kai aplinkui tiek daug neapibrėžtumo?

„Tiesa ta, kad visur veikia universalūs įtakos ir galios dėsniai, kuriuos žinant ir valdant galima pasiekti norimus tikslus, tuo pačiu užsitarnaujant aplinkinių pagalbą ir pasitikėjimą,“ - sako Ieva.

Ievos ryžtas nuolat gilinti savo žinias ir jas taikyti #GrandPartners praktikoje yra pavyzdys mums visiems!

#Harvardas #Galia #Lyderystė #Pokyčiai #IevaIacob

Didžiuojamės dar viena savo kolege Ieva Iacob, sėkmingai baigusia Harvard Business School! 🎓✨
Ievos smalsumas ir noras suprasti galios bei įtakos subtilybes paskatino ją pasirinkti Harvard Business School mokymus „Influence and Power for Positive Impact“. Šie mokymai atsakė į daugelį klausimų, kurie rūpi tiek jai, tiek mūsų Klientams:

🔹 Kaip paskatinti darbuotojus priimti pokyčius, kurie gali būti ne lengvi, bet būtini?

🔹 Kaip įgauti pasitikėjimą ir pagarbą, kai aplinkui tiek daug neapibrėžtumo?

„Tiesa ta, kad visur veikia universalūs įtakos ir galios dėsniai, kuriuos žinant ir valdant galima pasiekti norimus tikslus, tuo pačiu užsitarnaujant aplinkinių pagalbą ir pasitikėjimą,“ - sako Ieva.

Ievos ryžtas nuolat gilinti savo žinias ir jas taikyti #GrandPartners praktikoje yra pavyzdys mums visiems!

#Harvardas #Galia #Lyderystė #Pokyčiai #IevaIacob
... DaugiauMažiau

2 savaites prieš

Comment on Facebook

🥰

Šaunuolė 🌷

Sveikinu,Ieva 🌺

Sveikinu, Ieva!🥰

Aplodismentai! 👏👏👏☺️

Dėl tokio aukšto lektorių profesionalumo ir važiuojame į mokymus, šaunuolė! Bus įdomu pasiklausyti.

🌹🌹🌹

View more comments

Mokymus ir konferencijas praturtina sveikatingumo koncepcija

Mokymus ir konferencijas praturtina sveikatingumo koncepcija

Šiemet tendencijų konferencijos partneriu tapo SPA VILNIUS, turintis daugiau nei 10 metų patirtį, organizuojant neeilinius mokymus ir konferencijas. Kuo jie ypatingi ir kaip galite to pasiekti savo įmonėse?

SPA VILNIUS rekomenduoja:

Įskiepykite „wellness“ aplinką bei požiūrį savo biure ir padidinsite darbuotojų efektyvumą mažiausiai 10 procentų!

Pasaulinės sveikatingumo organizacijos (GWI) duomenimis, 3.2 milijardai darbuotojų visame pasaulyje jaučiasi vis daugiau pavargę, patiria stresą, serga chroninėmis ligomis.

SPA VILNIUS vieni pirmųjų Lietuvoje Klientams pritaikė sveikatingumo koncepciją konferencijų ir mokymų metu. Ji subrandinta per 10 SPA VILNIUS veiklos metų, klausantis Klientų poreikių bei skatinant jų sveiką gyvenseną ne tik laisvalaikiu, bet ir darbo metu.

Šią kryptį galite įgyvendinti ir savo darbovietėje, skirdami dėmesio savo darbuotojams ir KITAIP organizuodami savo konferencijas, mokymus, susitikimus, derybas. Atsakymas – trys SPA VILNIUS praktikoje išbandyti ir pasiteisinę elementai, kurie Jums pristatomi išsamiau:

AKTYVI VEIKLA • SVEIKA MITYBA • ERGONOMIŠKA DARBO APLINKA

AKTYVI VEIKLA – posėdžių metu procesą organizuokite taip, kad ne rečiau kaip kas 60-90 min. visi dalyviai būtų priversti pajudėti, idealu per tą laiką išvėdinti patalpas. Kai dalyviai pavargsta, pradeda blaškytis, suorganizuokite procesą, kurio metu dalyviai bent jau būtų priversti pasikeisti vietomis. Nepamirškite, jog diskutuoti galima ir stovint! Jei pavyktų sutarti, kad per susirinkimą 5 min. skirsite nesudėtingiems fiziniams pratimams, tai bus visiems į naudą. Biure galima naudoti kamuolius, „Gymstic“ lazdas. Raumenis ir sąnarius galima pramankštinti ir be jokių papildomų priemonių.

SVEIKA MITYBA – renginių metu, esant galimybei, organizuokite sveikuoliškas pertraukas. Tai natūrali arbata, kepiniai, žalieji kokteiliai. Pietų metu patiekalus subalansuokite taip, kad darbuotojas išliktų neapsunkęs, aktyvus ir maistas būtų lengvai virškinamas. Biure kavą pakeiskite vaisių ar daržovių sultimis (sulčių spaudyklė kainuoja mažiau nei geras kavos aparatas), užkandžiams patiekite vaisius ir darbuotojams matomoje vietoje turėkite sveikos mitybos piramidę.

ERGONOMIŠKA DARBO APLINKA – įprastą renginio arba kasdienio darbo aplinką rekomenduojame keisti į sėdėjimą ant kamuolių, sėdmaišių ar bent jau patogių ergonominių kėdžių. Esant galimybei, stovėkite prie reguliuojamo aukščio stalų. Galite rengti kvapų terapijas, jei kas iš kolegų groja kokiu nors muzikos instrumentu, įtraukite šias muzikos veiklas ir padarykite 5-10 min. pertrauką.
Kodėl turėtumėte išbandyti „wellness“ koncepciją? Pagrindinis argumentas – nauda ir pojūtis, kuriuos suteikia dalyviui „wellness“ elementai. Daugiau apie ateities sveikatingumą įmonėse skaitykite čia.

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top