Pasitikėjimas ir pagarba – būtinos sąlygos ne tik tarpusavio ryšių kūrimui, bet ir verslo sėkmei. Tuo įsitikinęs verslo konsultacijų ir mokymų įmonės „Grand Partners“ ugdymo partneris Robertas Mincevičius, kurio teigimu, nesant pasitikėjimo ir pagarbos, organizacinė gerovė įmonėje taip pat nėra įmanoma, o verslo rezultatai gali ir nedžiuginti.
Temos: 4 Santykiai Psichologija imones.lt organizacija Tai patvirtina ir prieš kelerius metus publikuotas „Harvard Business Review“ tyrimas, kuris atskleidė, jog įmonėse, kuriose pasitikėjimo lygis buvo aukštas, skaičiuojama 74 proc. mažiau streso, 106 proc. daugiau energijos darbui, 50 proc. didesnis produktyvumas, 13 proc. mažiau nedarbingumo, 79 proc. didesnis įsitraukimas, 29 proc. didesnis pasitenkinimas gyvenimu bei 40 proc. mažiau perdegimo atvejų nei tose įmonėse, kuriose pasitikėjimo lygis buvo žemas.
Visą staipsnį skaitykite čia: