arrow_left_blue
AUTORIUS
Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
🔊 Mes ir vėl dalyvausime MOTIVATED @ WORK 2025! 

Gegužės 14 d. susitikime LITEXPO, kur mūsų konsultantai Mantas Strolia ir Ieva Iacob dalinsis įžvalgomis apie motyvaciją darbe:
✔️ Mantas savo pranešime „Kodėl tinginiai laimi?“ kvies permąstyti produktyvumo sampratą ir ieškoti efektyvumo naujose perspektyvose.
✔️ Ieva kalbės tema „Mylėkite žmones ir darbuotojų netrūks“, pabrėždama žmogiškojo ryšio svarbą organizacijose.

💥 Bet tai dar ne viskas!
Parodų erdvėje Jūsų lauks trys mokymų lyderiai – GRAND PARTNERS, Talentator ir INWIN Institute of Winning Negotiations – suvieniję jėgas, kad pasiūlytų naują, į rezultatus orientuotą ugdymo modelį, apimantį visus organizacijos lygmenis. Tai unikali galimybė susipažinti su kompleksiniais sprendimais, kurie padeda organizacijoms siekti apčiuopiamų rezultatų. Vienoje vietoje – trys skirtingi požiūriai, trys stiprios kompetencijos ir vienas tikslas – padėti Jums augti!

👉 Daugiau informacijos ir registracija: https://lnkd.in/dn69fu3F

#MotivatedAtWork2025 #GrandPartners #Talentator #Inwin

🔊 Mes ir vėl dalyvausime MOTIVATED @ WORK 2025!

Gegužės 14 d. susitikime LITEXPO, kur mūsų konsultantai Mantas Strolia ir Ieva Iacob dalinsis įžvalgomis apie motyvaciją darbe:
✔️ Mantas savo pranešime „Kodėl tinginiai laimi?“ kvies permąstyti produktyvumo sampratą ir ieškoti efektyvumo naujose perspektyvose.
✔️ Ieva kalbės tema „Mylėkite žmones ir darbuotojų netrūks“, pabrėždama žmogiškojo ryšio svarbą organizacijose.

💥 Bet tai dar ne viskas!
Parodų erdvėje Jūsų lauks trys mokymų lyderiai – GRAND PARTNERS, Talentator ir INWIN Institute of Winning Negotiations – suvieniję jėgas, kad pasiūlytų naują, į rezultatus orientuotą ugdymo modelį, apimantį visus organizacijos lygmenis. Tai unikali galimybė susipažinti su kompleksiniais sprendimais, kurie padeda organizacijoms siekti apčiuopiamų rezultatų. Vienoje vietoje – trys skirtingi požiūriai, trys stiprios kompetencijos ir vienas tikslas – padėti Jums augti!

👉 Daugiau informacijos ir registracija: lnkd.in/dn69fu3F

#MotivatedAtWork2025 #GrandPartners #Talentator #Inwin
... DaugiauMažiau

3 dienas prieš
Viena laukiamiausių mūsų konferencijų jau visai netrukus – MOTIVATED @ WORK 2025 grįžta gegužės 14 d.!
Šiemet joje #GrandPartners ugdymo partnerė Ieva Iacob su tema: „Mylėkite žmones – ir darbuotojų netrūks.“ 

Sisteminio mąstymo ekspertė Ieva kvies pažvelgti giliau – ne į skaičius, o į žmones. Kai darbuotojų stoka tampa norma, metas keisti klausimą: ne „kur jų rasti?“, o „kaip kurti ryšį, kad norėtų pasilikti?“

👉 Nepraleiskite progos. Bilietai tirpsta: bit.ly/motivated2025

#motivatedatwork #IevaIacob

Viena laukiamiausių mūsų konferencijų jau visai netrukus – MOTIVATED @ WORK 2025 grįžta gegužės 14 d.!
Šiemet joje #GrandPartners ugdymo partnerė Ieva Iacob su tema: „Mylėkite žmones – ir darbuotojų netrūks.“

Sisteminio mąstymo ekspertė Ieva kvies pažvelgti giliau – ne į skaičius, o į žmones. Kai darbuotojų stoka tampa norma, metas keisti klausimą: ne „kur jų rasti?“, o „kaip kurti ryšį, kad norėtų pasilikti?“

👉 Nepraleiskite progos. Bilietai tirpsta: bit.ly/motivated2025

#motivatedatwork #IevaIacob„Mylėkite žmones ir darbuotojų netrūks“
Ieva Iacob, GRAND PARTNERS
Kvalifikuotų ir motyvuotų darbuotojų stoka tampa nauja norma. Kaip sisteminio mąstymo ekspertė savo Klientams sakau – tai jau nebe problema, o realybė, kuri reikalauja naujų strategijų, kaip su ja gyventi ir pasiekti tikslų.
Vadovai klausia: „Kodėl trūksta žmonių?“ „Kodėl jie neįsitraukia?“ O atsakymas nemalonus – todėl, kad jie jaučia, kad niekam nerūpi.

Kalbu ne iš vadybos vadovėlių, o iš vaikų psichologės patirties. Vaikai, negavę dėmesio ar meilės, ima elgtis „netinkamai“ – ne todėl, kad jie blogi, o todėl, kad emocinis ryšys būtinas, kaip oras. Organizacijose – tas pats. Tik suaugusieji „atsijungia“ tyliai: pasidaro pasyvūs, ciniški, o tada – išeina.
Meilė darbuotojui – tai emocinis kuras, kuris skatina siekti daugiau ir nepasiduoti net sunkumų akivaizdoje. Apie tai ir pakalbėsime konferencijoje Motivated at Work jau gegužės 14 d.

🎟️ Įsigykite bilietus: bit.ly/motivated2025
... DaugiauMažiau

6 dienas prieš
Pardavimai prekybos salono ir parduotuvių lankytojams

Pardavimai prekybos salono ir parduotuvių lankytojams

Bendra informacija apie mokymus

Data: 2008 m. gruodžio 3 d. (trečiadienis)

Vieta: „Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas“ konferencijų salė (H. Manto g. 84, Klaipėda)

Trukmė: nuo 9 iki 16 val.

Dalyvių skaičius: apie 20 žmonių

Formatas: viena kavos pertrauka, pietūs (už pietus moka patys dalyviai)

Verslo konsultantas: Andrius Jarašiūnas

Investicija: Mokymus inicijuoja VšĮ „Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas“, finansuoja Klaipėdos miesto savivaldybė. Dalyvavimas mokymuose nemokamas

Kam skirti šie mokymai?

Mokymai prioriteto tvarka skirti KMTP nariams, kitoms inovacinę veiklą vykdančioms Klaipėdos miesto įmonėms ir Klaipėdos miesto SVV įmonėms. Tikslinė auditorija – parduotuvių vedėjai ir pardavėjai salės darbuotojai, tiesiogiai dirbantys su Klientais ir parduotuvių lankytojais.

Jūsų situacija

Tyrimais bei daugelio asmenine patirtimi įrodyta, kad pardavėjai net 70% visų prekybos salonų lankytojų laiko beviltiškais, tai yra, nesirengiančiais nieko pirkti. Dėl jų pardavėjai neeikvoja savo energijos. Tačiau tie patys tyrimai ir praktika rodo, kad atėję į parduotuvę tik „pažioplinėti“, dažniausiai vis dėlto kažką nusiperkame. Todėl prielaida, jog lankytojas nieko nepirks, yra klaidinga ir nuostolinga. Daugelį lankytojų galima paversti pirkėjais, abejojantiems Klientams galima padėti apsispręsti. Tereikia žinoti, kada prieiti prie lankytojo, kokius klausimus jam užduoti, kaip jį paskatinti pirkti tiesiog dabar. Naudodamiesi paprastomis technikomis, mažiausiai pusę parduotuvės lankytojų galite paversti pirkėjais.

Ko tikėtis iš šių mokymų?

Siekiant suaktyvinti pardavimus prekybos salone, centre ar parduotuvėje, reikalingas teisingas pardavėjų mąstymas, įgūdžiai bei vidinė motyvacija. Tai ne formulė, o aktyvios pačių pardavėjų pastangos. To ir sieksime mokymų metu.

Mokymų metu nagrinėsime šias temas bei klausimus:

  • Klientų emocinių poreikių atpažinimas.
  • Klientų baimių atpažinimas ir darbas su jomis.
  • Pardavėjo vidinių barjerų atpažinimas ir vidinės motyvacijos didinimas.
  • Kaip atskleisti Kliento poreikius?
  • Įtakos priemonės, bendraujant su Klientu.
  • Kaip kontroliuoti pokalbį su Klientu?
  • Kaip kalbėti naudos kalba?
  • Kaip išmokti klausyti ir parduoti pagal tai, ką sako Klientas?
  • Kaip pasipriešinti Kliento manipuliacijai?
  • Kaip pasipriešinti Kliento spaudimui mažinti kainą?
  • Kaip paskatinti Klientą priimti sprendimą pirkti?

Metodika: kaip to sieksime?

Šie mokymai prasideda nuo konsultantų vizito į Jūsų parduotuvę ar Klientų aptarnavimo saloną. Konsultantas, tapęs „slaptu“ pirkėju, pats  įvertina esamą situaciją iš Kliento perspektyvos. Tai atspirties taškas mokymams. Mokymų metu nagrinėsime skirtingas praktines situacijas, išbandysime skirtingas pardavimo priemones, įvertinsime jų efektyvumą kasdieniame darbe, sukursime savo asmeninę pardavimo strategiją. Dirbsime grupėse, filmuosime užduotis, stebėsime ir vertinsime save iš šalies. Visa tai padės jaustis laisviau, labiau pasitikėti savimi bei dirbti efektyviau ir pelningiau.

Konsultantas

ANDRIUS JARAŠIŪNAS – Klientų aptarnavimo ir pardavimų konsultantas. Veda mokymus, konsultuoja įmones, kuriant vadybininkų asmeninio ir profesinio tobulėjimo gaires. Tęstinės pardavimų vadybininkų mokymo programos bendraautorius. Pirmojo lietuviško finansinio treniruoklio „Money Gym“ bendraautorius. Dešimt metų yra kovos menų ir kūno rengybos treneris. Mokymų metu naudoja įvairius savęs nugalėjimo ir vidinių baimių/įsitikinimų įveikimo kovos menų metodus. Konsultanto tikslas – padėti Klientams atskleisti savo galimybes ir kuo efektyviau išnaudoti asmeninius resursus, siekiant tikslų ir ilgalaikio tobulėjimo.

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top