arrow_left_blue
AUTORIUS
Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Draugai, partneriai ir sekėjai,
 
Nuo liepos 8 d. iki liepos 21 d. visa #GrandPartners komanda atostogaus – lėksime į nuotykius, kad grįžtume su dar daugiau įkvėpimo Jums! 

P.S. Jei netyčia pamatysite mus gaudant bangas – nesikuklinkite, pasisveikinkite! 🌊👋

Draugai, partneriai ir sekėjai,

Nuo liepos 8 d. iki liepos 21 d. visa #GrandPartners komanda atostogaus – lėksime į nuotykius, kad grįžtume su dar daugiau įkvėpimo Jums!

P.S. Jei netyčia pamatysite mus gaudant bangas – nesikuklinkite, pasisveikinkite! 🌊👋
... DaugiauMažiau

1 savaitę prieš
Didžiuojamės dar viena savo kolege Ieva Iacob, sėkmingai baigusia Harvard Business School! 🎓✨
Ievos smalsumas ir noras suprasti galios bei įtakos subtilybes paskatino ją pasirinkti Harvard Business School mokymus „Influence and Power for Positive Impact“. Šie mokymai atsakė į daugelį klausimų, kurie rūpi tiek jai, tiek mūsų Klientams:

🔹 Kaip paskatinti darbuotojus priimti pokyčius, kurie gali būti ne lengvi, bet būtini?

🔹 Kaip įgauti pasitikėjimą ir pagarbą, kai aplinkui tiek daug neapibrėžtumo?

„Tiesa ta, kad visur veikia universalūs įtakos ir galios dėsniai, kuriuos žinant ir valdant galima pasiekti norimus tikslus, tuo pačiu užsitarnaujant aplinkinių pagalbą ir pasitikėjimą,“ - sako Ieva.

Ievos ryžtas nuolat gilinti savo žinias ir jas taikyti #GrandPartners praktikoje yra pavyzdys mums visiems!

#Harvardas #Galia #Lyderystė #Pokyčiai #IevaIacob

Didžiuojamės dar viena savo kolege Ieva Iacob, sėkmingai baigusia Harvard Business School! 🎓✨
Ievos smalsumas ir noras suprasti galios bei įtakos subtilybes paskatino ją pasirinkti Harvard Business School mokymus „Influence and Power for Positive Impact“. Šie mokymai atsakė į daugelį klausimų, kurie rūpi tiek jai, tiek mūsų Klientams:

🔹 Kaip paskatinti darbuotojus priimti pokyčius, kurie gali būti ne lengvi, bet būtini?

🔹 Kaip įgauti pasitikėjimą ir pagarbą, kai aplinkui tiek daug neapibrėžtumo?

„Tiesa ta, kad visur veikia universalūs įtakos ir galios dėsniai, kuriuos žinant ir valdant galima pasiekti norimus tikslus, tuo pačiu užsitarnaujant aplinkinių pagalbą ir pasitikėjimą,“ - sako Ieva.

Ievos ryžtas nuolat gilinti savo žinias ir jas taikyti #GrandPartners praktikoje yra pavyzdys mums visiems!

#Harvardas #Galia #Lyderystė #Pokyčiai #IevaIacob
... DaugiauMažiau

2 savaites prieš

Comment on Facebook

🥰

Šaunuolė 🌷

Sveikinu,Ieva 🌺

Sveikinu, Ieva!🥰

Aplodismentai! 👏👏👏☺️

Dėl tokio aukšto lektorių profesionalumo ir važiuojame į mokymus, šaunuolė! Bus įdomu pasiklausyti.

🌹🌹🌹

View more comments

Paslaugų rinkodara: kaip įtakoti paslaugų pirkimo procesą

Paslaugų rinkodara: kaip įtakoti paslaugų pirkimo procesą

Paslaugų rinkodaros ypatumai: kaip įtakoti pirkti, panaudojant rinkodaros įrankius
Paslaugų rinkodara: kaip įtakoti paslaugų pirkimo procesą

Jūsų situacija

Jūs užsiimate paslaugų verslu ir nežinote, kaip įgyti pranašumą prieš konkurentus? Kaip galima įtikinti Klientą naudotis būtent Jūsų paslaugomis, kol jis to dar nesusitarė su Jūsų konkurentais? Kodėl vis dar nemaža dalis Jūsų potencialių pirkėjų apie Jus nieko nežino? Kas įtakoja apsisprendimą naudotis būtent konkurentų paslaugomis, kai jos yra identiškos Jūsų teikiamoms paslaugoms? Kas daro didžiausią įtaką pirkėjui prieš ir po paslaugos pirkimo? Ar Klientas visada žino, ką perka ir ko jam reikia?

Kam skirti šie mokymai?

Mokymai aktualūs paslaugų verslą turintiems ir jame dirbantiems, planuojantiems kurti paslaugas teikiančias organizacijas. Mokymai ypatingai naudingi, norintiems išmokti atpažinti Kliento poreikius ir kurti bei teikti paklausias prekes. Prioriteto būdu mokymai skirti Klaipėdos mokslo ir technologijų parke (KMTP) inkubuojamoms įmonėms, KMTP bendruomenės nariams, Klaipėdos miesto smulkiojo ir vidutinio verslo atstovams.

Metodika: kaip to sieksime?

Mokymų metu atliksime praktines užduotis, kurių metu pabandysime įveikti nusistovėjusį požiūrį į verslą, Klientą, paslaugas. Atliksime užduotis individualiai ir grupėje, kad galėtume perkelti dėstomas mintis į praktiką. Diskutuosime, dalinsimės patirtimi, aptarsime tai, ką mokymų metu išmokome ir pastebėjome.

Mokymų metu pažvelgsime į daugelį svarbių klausimų:

  • Susipažinsime su mitais paslaugų rinkodaroje.
  • Kuo paslauga skiriasi nuo prekės?
  • Kaip žinant pagrindines paslaugos savybes sukurti konkurencinį pranašumą rinkoje?
  • Analizuosime, kokie veiksniai įtakoja sprendimą pirkti.
  • Susipažinsime su „magnetinėmis“ paslaugomis.
  • Sužinosime, kaip kuriamos naujos paslaugos.
  • Kaip paslaugos paklausą įtakoja kokybė?
  • Žmonės. Kaip jie gali padėti parduoti?
  • Fizinės aplinkos pranašumai. Kodėl jie tokie svarbūs paslaugų versle?

Konsultantė

SIGITA NIEVULIENĖ – verslo konsultantė, Lietuvoje žymios telekomunikacijų bendrovės regiono vadovė. Dirbo turizmo bei nekilnojamojo turto paslaugų sektoriuose, dėstė paslaugų rinkodarą kolegijoje. Konsultacijų kompanijoje GRAND PARTNERS verslo atstovams veda paslaugų rinkodaros, strateginio rinkodaros planavimo, tarptautinės verslo plėtros bei dalyvavimo parodose mokymus.

Data, vieta, trukmė

Mokymai vyksta 2008 m. vasario 20-21 d. nuo 9 val. Klaipėdos mokslo ir technologijų parko konferencijų salėje I aukšte (H. Manto g. 84, Klaipėda).
Mokymų trukmė – 12 akademinių valandų.

Investicija

Mokymus inicijuoja VšĮ „Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas“, finansuoja Klaipėdos miesto savivaldybė. Dalyvavimas šiuose mokymuose yra nemokamas.

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top