arrow_left_blue
AUTORIUS
Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
„Tai kas gi tie TRAUKINIAUTOJAI? - klausia LTG Link

Ogi mūsų brangieji kolegos Jolanta Butenaite, Andrius Petravičius, Robertas ir Domantas, nusprendę biuro dieną praleisti kitaip ir padaryti staigmeną Klaipėdos kolegoms. Šių keturių keleivių pasitenkinimo kelione rodiklis itin aukštas. Likusi komandos dalis taip pat sako - norim! 🤩

Ir tikrai, kam važiuoti, jei gali keliauti! Ir dar taip patogiai ☕💻🎒🌲 
Ar turėjot tokią darbo dieną?

„Tai kas gi tie TRAUKINIAUTOJAI?" - klausia LTG Link

Ogi mūsų brangieji kolegos Jolanta Butenaite, Andrius Petravičius, Robertas ir Domantas, nusprendę biuro dieną praleisti kitaip ir padaryti staigmeną Klaipėdos kolegoms. Šių keturių keleivių pasitenkinimo kelione rodiklis itin aukštas. Likusi komandos dalis taip pat sako - norim! 🤩

Ir tikrai, kam važiuoti, jei gali keliauti! Ir dar taip patogiai ☕💻🎒🌲
Ar turėjot tokią darbo dieną?
... DaugiauMažiau

2 dienas prieš
Sveikiname mūsų partnerius – Klaipėdos konteinerių terminalas ir visą komandą su solidžiu 30-tuoju veiklos #gimtadieniu! Linkime Jums įgyvendinti dar daugiau ambicingų planų, siekti aukštumų ir užsibrėžtų tikslų. Tegul sėkminga mūsų #partnerystė tęsiasi! 🎂

#WeCareMore #Sveikiname #KKT

Sveikiname mūsų partnerius – Klaipėdos konteinerių terminalas ir visą komandą su solidžiu 30-tuoju veiklos #gimtadieniu! Linkime Jums įgyvendinti dar daugiau ambicingų planų, siekti aukštumų ir užsibrėžtų tikslų. Tegul sėkminga mūsų #partnerystė tęsiasi! 🎂

#WeCareMore #Sveikiname #KKT
... DaugiauMažiau

3 dienas prieš
Tęstiniai koučingo mokymai vadovams (Klaipėda – 2 grupė)

Tęstiniai koučingo mokymai vadovams (Klaipėda – 2 grupė)

Kam skirti mokymai?

Ši tęstinė programa skirta aukščiausiosios ir vidurinės grandies vadovams.

Ko tikėtis iš šių mokymų?

Ugdantysis vadovavimas, dar dažnai vadinamas koučingu (angl. „coaching“), – tai vadovavimo stilius, jau seniai pripažintas Vakaruose ir Rusijoje bei sparčiai populiarėjantis Lietuvoje. Pasak specialistų, ugdantysis vadovavimas yra vadybos, valdymo, trenerystės, psichologijos ir net psichoterapijos mišinys. Ugdantysis vadovavimas efektyviausias tuomet, kai vadovui reikia priimti sprendimus neapibrėžtumo sąlygomis, kai trūksta informacijos, kai reikia nugalėti darbuotojų pasipriešinimą pokyčiams ar naujovėms, kai būtina skatinti darbuotojų motyvaciją, įsitraukimą į veiklą, kai darbuotojai yra mokomi kūrybiškumo ir skatinami prisiimti atsakomybę. Trumpai tariant, ugdantysis vadovavimas padeda peržengti nusistatytas ribas ir maksimaliai efetyviai pasiekti išsikeltų asmeninių ir organizacinių tikslų.

Vadovo asmenybė. Įmonės augimas ar stagnacija prasideda nuo vadovo. Programos metu dalyviai suvoks savo vidinius barjerus, trukdančius dar sėkmingiau ir efektyviau plėtoti verslą. Mokymų dalyviai pašalins šiuos barjerus ir sužinos technikas, leidžiančias užkirsti kelią barjerų atsiradimui.

Vadovavimas komandai. Ugdantysis vadovavimas padeda suburti ir išlaikyti darnią komandą, kurios nariai sugeba efektyviausiu būdu spręsti klausimus bei prisiima atsakomybę už savo sprendimus.
Pokyčių valdymas. Ugdantysis vadovavimas skatina reikiamus pokyčius, padeda sumažinti darbuotojų pasipriešinimą naujovėms, skatina vadovo ir darbuotojų kūrybiškumą, pokyčiai įgyvendinami efektyviausiu būdu per trumpiausią laiką ir iki galo.

Lyderių ugdymas. Ugdantysis vadovavimas įgalina vadovus efektyviai bendrauti su darbuotojais, identifikuoti juos motyvuojančius veiksnius, darbuotojų tikslus susieti su įmonės tikslais. Tai skatina darbuotojų augimą, motyvaciją bei lojalumą. Šis vadovavimo būdas užtikrina ilgalaikį įmonės stabilumą.

Mokymų temos bei datos

I modulis: Įtaka, vadovavimo stiliai, ugdantysis vadovavimas

2007 m. spalio 18-19 d.

  • Ugdantysis vadovavimo stilius: pagrindiniai principai ir technikos
  • Koučingo technikų naudojimo skirtumai
  • Lyderių ugdymo metodikos ir koučingas kaip viena iš jų
  • Pagrindiniai ugdančiojo vadovavimo principai
  • Esminių koučingo įgūdžių formavimas
  • Ugdančiojo vadovavimo privalumai ir trūkumai
  • Svarbiausios vadovo kompetencijos, būtinos sėkmingam koučingo metodo pritaikymui įmonėje

II modulis: Asmeniniai vadovo, darbuotojų ir įmonės tikslai

2007 m. lapkricio 29-30 d.

  • Tikslų balanso formavimas: strateginiai bei taktiniai tikslai
  • Koučingo technikos formuojant tikslus: tikslų reikšmingumas, teisingumas ir įgyvendinimo galimybių analizė
  • Motyvacija siekti užsibrėžtų tikslų
  • Nustatytų užduočių įgyvendinimo galimybių analizė ir tam skirtų technikų parinkimas
  • Tikslų „transliavimas“ įmonės darbuotojams, tiesioginiams pavaldiniams

III modulis: Galimybių analizė bei galimybes ribojantys įsitikinimai

2007 m. sausio 11-12 d.

  • Apribojimų ir galimybių analizė. Nesėkmių simptomai, priežastys bei jų pašalinimas
  • Darbas su įsitikinimais, išankstiniais nusistatymais, stereotipais ir psichologiniais filtrais, ribojančiais žmonių ir įmonių bei organizacijų galimybes
  • Pagrindiniai sunkumai, kylantys vertinant bei analizuojant susiklosčiusią situaciją įmonėje, atskleidžiant nesėkmės priežastis

IV modulis: Kūrybinio potencialo ir vidinių resursų panaudojimas siekiant tikslo

2008 m. kovo 19-20 d.

  • Galimybių ir būdų tikslui pasiekti nustatymas
  • Vidinių resursų paieškos būdai
  • Netradiciniai problemų sprendimo metodai (intuicija)
  • Grupinio kūrybiškumo skatinimo metodai (DeBono šešios mąstymo kepurės)
  • Idėjų generavimo procesas arba „kodėl mano darbuotojai nieko naujo nesugalvoja?“
  • Gebėjimas panaudoti kūrybiškumą ugdančiojo vadovavimo procese
  • Palankių sąlygų individualiam ir grupiniam kūrybiškumui sudarymas

V modulis: Organizacinių pokyčių valdymas

2008 m. balandžio 14-15 d.

  • Pokyčių raida, greitis, gylis ir plotis
  • Pagrindinės klaidos vykdant pokyčius savo įmonėje
  • Vidinis darbuotojų pasipriešinimas pokyčiams ir kaip juos įveikti
  • Konfliktinių asmenybių, trukdančių pokyčiams, suvaldymas
  • Darbuotojų energijos ir dėmesio sutelkimas naujam tikslui
  • Kaip išlaikyti darbuotojų pasitikėjimą ir lojalumą įmonei pokyčių laikotarpiu

VI modulis: Ugdantysis vadovavimas komandai

2008 m. gegužės 27-28 d.

  • Ugdantysis vadovavimas komandoje: darbo grupės valdymas, naudojant koučingo technikas
  • Grupės tobulėjimo nuostatos
  • Vadovavimo komandai įgūdžių tobulinimas
  • Grupinių procesų valdymas. Grupinė dinamika
  • Vadovas kaip fasilitatorius
  • Darbas komandoje
  • Individualios konsultacijos vyksta dvi dienas prieš arba po mokymų.

Konsultantas

Irina Toporeva (Rusija) – Koučingo instituto lektorė, verslo konsultantė. 1982 m. baigė Leningrado elektroninės technikos institutą ir įgijo inžinierės bakalauro laipsnį. 1999-2003 m. Sankt-Peterburgo tarptautiniame vadybos institute (IMISP) įgijo rinkodaros ir pardavimų valdymo bei projektų valdymo magistro laipsnius. Nuo 1996 metų veda praktinius mokymus vadovavimo, pardavimų, derybų, projektų valdymo bei rinkodaros temomis, yra asmeninė įmonių vadovų koučingo specialistė – konsultantė. Lektorės seminarus puikiai įvertino daugelis tarptautinių kompanijų („Ernst & Young“, „Wimm-Bill-Dann“, „Phillip Morris“, „Danone“, „Surgutneftegaz“) bei daugelio Lietuvos kompanijų vadovai, dalyvavę tęstiniuose mokymuose (dėl rekomedacijų galite susisiekti su mokymus praėjusiais vadovais).

Metodika: kaip to sieksime?

Tai tęstiniai 6 modulių (6 mėnesiai po 2 dienas per mėnesį, t.y. po 16 akademinių valandų) praktiniai užsiėmimai. Po kiekvieno modulio vyksta asmeninės konsultacijos su konsultantu, kurių metu individualiai nagrinėjami kiekvienam dalyviui aktualūs klausimai. Pačių mokymų metu vadovai sprendžia jiems aktualius klausimus, nagrinėja savo įmones iš įvairių perpektyvų, gali peržiūrėti savo ar įmonių tikslus, prioritetus, strategiją. Nors mokymai yra struktūrizuoti, kiekvienam dalyviui suteikiama laisvė dirbti su realiais, jiems aktualiais klausimais. Dauguma dalyvių programos pabaigoje turi aiškų savo bei įmonės veiksmų planą bei ryžto jį įgyvendinti.

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top