arrow_left_blue
AUTORIUS
Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Draugai, partneriai ir sekėjai,
 
Nuo liepos 8 d. iki liepos 21 d. visa #GrandPartners komanda atostogaus – lėksime į nuotykius, kad grįžtume su dar daugiau įkvėpimo Jums! 

P.S. Jei netyčia pamatysite mus gaudant bangas – nesikuklinkite, pasisveikinkite! 🌊👋

Draugai, partneriai ir sekėjai,

Nuo liepos 8 d. iki liepos 21 d. visa #GrandPartners komanda atostogaus – lėksime į nuotykius, kad grįžtume su dar daugiau įkvėpimo Jums!

P.S. Jei netyčia pamatysite mus gaudant bangas – nesikuklinkite, pasisveikinkite! 🌊👋
... DaugiauMažiau

3 savaites prieš
Žmogaus fenotipas versle

Žmogaus fenotipas versle

Kam skirta?

Renginys skirtas:

  • Įmonių savininkams ir vadovams, priimantiems sprendimus dėl vadovų skyrimo bei turintiems kitų verslo santykių su žmonėmis;
  • Pardavimų, klientų aptarnavimo bei kitų svarbių įmonės padalinių vadovams, kurie veda derybas su tiekėjais, įmonės klientais;
  • Personalo vadovams, kurie dalyvauja naujų darbuotojų priėmimo į darbą procese.

Nauda dalyviams

Sužinosite moksliniais tyrimais paremtą technologiją, kaip žmogaus genai ir aplinka, kurioje jis formavosi įtakoja jo elgseną ir charakterį.
Įsisavinę šią technologiją per keletą minučių sugebėsite nustatyti:

  • Ar galima žmogumi pasitikėti ir kiek juo galima pasitikėti?
  • Kas „namuose šeimininkas“, kas visada stengsis užimti lyderio poziciją poroje, kolektyve, kompanijoje ir pan.?
  • Kokie yra žmogaus įgimti ir įgyti intelektiniai duomenys?
  • Ar yra vidiniai „varikliukai“ ir kokie?
  • Kur jie pasireikš ir kokiomis aplinkybėmis? Kaip juos galima išnaudoti?
  • Iniciatyvumo laipsnį – ar žmogus tikrai pasirengęs rimtai dirbti, kiek jis yra atsparus stresams, kaip reaguoja į pasikeitimus ar į ką nors naują?
  • Ar bus jis iniciatyvus ar pasyvus?
  • Ar iš tiesų prieš Jus drąsus žmogus ar tiesiog stengiasi sudaryti tokį įspūdį?
  • Ar jis turi komercinių įgūdžių uždirbti pinigus ar tik stengsis jų kaip nors gauti?
  • Kiek žmogus yra įžvalgus ir įtarus?
  • Kas gali slaptai „užlipti jums ant galvos“?
  • Iš kurio galima sulaukti „tylių“ kiaulysčių?
  • Kokiomis aplinkybėmis galima įkalbėti žmogų ką nors padaryti?
  • Kas gali iškrėsti juokingus, nenusakomus ir nelauktus pokštus?
  • Ar žmogaus elgesys bei mąstymas yra nestandartinis, originalus, neįprastas?
  • Ar žmogus jautriai reaguoja į tai, kas vyksta aplinkui?
  • Ar žmogui svarbūs jausmai ir pojūčiai ar jam geriau, kai viskas pasakoma faktais ir skaičiais? (tipiškos pardavimo vadybininkų klaidos)
  • Kas neleis ramiai gyventi (nuolat provokuos) šeimoje, kolektyve, pavaldinių tarpe ir pan.?
  • Intrigos, paskalos kolektyve – kas yra potencialus organizatorius, nors dedasi nieko nežinąs?
  • Kuriam žmogui reikalingas nuolatinis jo autoriteto patvirtinimas ir kaip tai galima panaudoti?

Pranešėjas

Markas Lučinas yra įdomus žmogus, turintis daug žinių fiziologijos, biologijos, ekologijos srityse. Be pagrindinės savo darbo specializacijos, Markas taip pat dirba šiose srityse: inovacijų kūrimas, sprendimų priėmimo analizė, strateginių projektų įgyvendinimo metodika, verslo konsultacijos, derybos, personalo auditas ir atranka bei kiti personalo valdymo klausimai, įvairaus tipo analizės.

Investicija

Dalyvio investicija 2100 Lt (+ PVM)
Vieta: viešbutis „Amberton Klaipėda“, Naujojo sodo g. 1, Klaipėda
Data: 2011 m. kovo 1-2 d.
Trukmė: 2 dienos
Pradžia: 9:30 val., planuojama trukmė 8 akademinės valandos ( su pietumis)
Renginio kalba: rusų kalba (sinchroninio vertimo paslauga nebus teikiama).
Organizatorius: UAB „Viva persona“
Partneris: UAB „Grand Partners“

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top