Vidinė komunikacija

Vidinė komunikacija – tai sritis, kurioje KIEKVIENA organizacija turėtų ką nuveikti. Jei verslas veikia kaip darni sistema, tikėtina, kas esminiai procesai, įskaitant ir juos lydinčią komunikaciją, yra tvarkingi. Tačiau kone kiekvienoje organizacijoje atsiranda kasdienių nesusipratimų, nesusikalbėjimo atvejų, darymo ir perdarymo vien todėl, kad kažkas kažko neiškomunikavo.

Vidinė komunikacija – tai priemonių ir procesų, padedančių dalintis informacija organizacijos viduje, visuma.

Vidinė komunikacija

Praktinės įžvalgos

Kai kuriose organizacijose egzistuoja vidinės komunikacijos specialisto pareigybė. Paradoksalu, tačiau dažnu atveju tai ne itin pagerina vidinės komunikacijos kokybę, nes ji priklauso nuo visos komandos, o ne tam tikro asmens.

Tam tikras vidinės komunikacijos problemas patiria darbuotojai, kitos matomos net ir Klientams. Turbūt ne kartą teko atsidurti situacijoje, kai kokiam nors darbuotojui išdėstėte savo problemą, o ji nebuvo išspręsta. Tuomet teko ją dar kartą pakartoti jau kitam darbuotojui, tikintis, kad tai jau bus paskutinis kartas. Atsidūrus šio Kliento batuose, situacija visiškai aiškis – vidinė komunikacija šioje organizacijoje yra neefektyvi, sutrikusi.

Vidinės komunikacijos problemos kyla dėl skirtingų priežasčių. Tai gali būti žmogiškasis faktorius, kai tam tikras darbuotojas nenori ar negeba laikytis sutartų vidinės komunikacijos procedūrų. Vidinę komunikaciją taip pat stipriai trikdo sisteminės problemos. Pavyzdžiui, neefektyvus dokumentų siuntinėjimas, kai ilgai nesulaukiama atsakymo, gali itin trikdyti darbą, kelti daug nepasitenkinimo. Jei organizacijoje nėra aišku, kas už ką atsakingas, neverta tikėtis, kad vidinė komunikacija bus sklandi, nes to paties dalyko teks klausti ir perklausti skirtingų darbuotojų.

Kodėl GRAND PARTNERS

Mūsų komandoje daugelis konsultantų yra sertifikuotų skirtingų vidinės komunikacijos metodikų treneriai.

Turint jau paruoštus ir praktikoje daug kartų išbandytus bei pasiteisinusius įrankius, juos adaptavus prie skirtingų įmonių poreikių bei situacijos, rezultatus įmanoma pasiekti kur kas greičiau nei ieškant sprendimų nuo nulio.

Grand Partners specialistai yra parengę ir veda išsamias vidinės komunikacijos akademijas. Jų metu dalyviai įgyja praktinius įrankius, padedančius ne tik tinkamai valdyti vidinę komunikaciją, bet ir formuojama tinkama samprata apie asmeninę atsakomybę, siekiant efektyvios vidinės komunikacijos.

Turite klausimų?
Reikia patarimo?

Džiaugiuosi tokiais mokymais, galima drąsiai reikšti savo nuomonę, buvo atsakyta ir paaiškinta, kaip elgtis skirtingose situacijose.

Inga Žlibinaitė
UAB „Palink“