arrow_left_blue

1030,00 

Kiekis
Kaina
1030,00 

Susisiekite su mumis, jei pageidaujate įsigyti nakvynę už 150 EUR.
Mūsų verslo Klientų vadovai pasiruošę Jums padėti, jei Jums aktualu įsigyti daugiau.
Svetainei (900 × 500 piks.) (3)

Sisteminis mąstymas ir verslo problemų sprendimas

Vieta
„Amsterdam Plaza“, Vytauto g. 79, Palanga
Laikas
2024-10-02-03
KONSULTANTAS
Romanas Gaidukas

1030,00 

Kiekis
Kaina
1030,00 

Susisiekite su mumis, jei pageidaujate įsigyti nakvynę už 150 EUR.
Mūsų verslo Klientų vadovai pasiruošę Jums padėti, jei Jums aktualu įsigyti daugiau.
Apie ką šis mokymas?

Sisteminis mąstymas ir verslo problemų sprendimas – tai tos kompetencijos, be kurių sunkiai įmanomas sėkmingas vadovavimas. Būtent todėl – tai viena populiariausių mokymų temų per visą GRAND PARTNERS istoriją. Po daugelio metų organizuojame atvirą mokymą skirtingų organizacijų vadovams. Garantuojame, kad mokymas mažų mažiausiai padės efektyviau pasiruošti strateginėms sesijoms, o vėliau, ir įgyvendinti suplanuotus tikslus, pasitelkiant komandą.

Kam skirtas šis mokymas?

Efektyviausia, kai šiame mokyme dalyvauja aukščiausios grandies vadovai, kurie vėliau išmoktus dalykus perteikia savo komandai. Idealu, jei vadovas į mokymus vyksta su 1-2 įtakingiausiais savo komandos vadovais. Tokiais atvejais teigiamas pokytis po mokymo kone garantuotas.

Nauda organizacijai
  • POKYTIS PRASIDEDA NUO VADOVO
    Dalyviai nustato savo mąstymo stilių su jo privalumais ir apribojimais. Dirba su nuostatomis ir įsitikinimais, dėl kurių ne visuomet pavykdavo įtraukti komandą. Ugdo savo pasitikėjimą komanda bei didina toleranciją komandos prisiimamai rizikai.
  • KOMANDOS ĮGALINAMOS VEIKTI
    Šio mokymo metu dalyviai įgyja žinių bei įrankių, kaip suteikti komandoms reikiamus įgaliojimus, dėl kurių darbuotojai patys gali kelti ir vėliau spręsti aktualias verslo problemas. Dėl to ženkliai auga darbuotojų motyvacija ir įsitraukimas, šeimininkiškumo jausmas.
  • REZULTATAI JAUČIAMI ORGANIZACIJOS MĄSTU
    Sisteminiu mąstymu grįstoje organizacijoje problemos laikomos natūraliu reiškiniu, todėl nekelia tiek streso. Atsiranda daugiau bendradarbiavimo tarp skirtingų padalinių, todėl atsiranda galimybė reikšmingiems sisteminiams patobulinimams.
Mokymų turinys
  • Kas yra sisteminis mąstymas ir kodėl tai svarbu
    • Drąsa, proaktyvumas ir šeimininkiškas požiūris kaip pagrindas sisteminiam mąstymui ugdyti ir taikyti.
    • Kas yra sisteminis mąstymas ir kuo jis skiriasi nuo kitų mąstymų (analitinio, loginio ir kūrybinio).
    • Darbuotojų savarankiškumo stoka kaip sisteminis reiškinys. Darbuotojų įgalinimas siekiant atlaisvinti vadovą skirti daugiau laiko padalinio veiklos tobulinimui.
    • Praktika: Vadovo laiko ir emocinių resursų atlaisvinimas padalinio veiklos sisteminiam tobulinimui.
  • Organizacija kaip sistema
    • Sistemų paradoksai organizacijoje. Kodėl darome kaip geriau, o gaunasi „kaip visada“?
    • Organizacijos įgimtos ydos, skatinančios problemas eskaluoti aukštin vietoje to, kad jas spręsti ten, kur ji atsirado.
    • Sisteminis požiūris į darbuotojų elgesio organizacijoje keitimą. Komandos „žaidimo taisyklių“ keitimas.
    • Praktika: mano padalinio rašytos ir nerašytos „žaidimo taisyklės“ bei jų poreikis komandos rezultatams.
  • Komanda kaip vadovo mąstymo ir elgesio atspindys
    • Kodėl sisteminis padalinio ir komandos veiklos tobulinimas gali prasidėti tik nuo vadovo ir nuo ko žengti pirmą žingsnį.
    • PAEI vadovo mąstymo stiliai ir dominuojantys problemų sprendimo įpročiai.
    • Praktika: savo PAEI mąstymo stiliaus atpažinimas ir dominuojančių problemų sprendimo įpročių įvertinimas.
  • Sprendžiamų iššūkių mastas ir vadovo mąstymo virsmas
    • Mąstymo virsmas, būtinas kiekvienam vadovui, keliant savo gebėjimą spręsti vis didesnius iššūkius skirtinguose organizacijos lygiuose.
    • Praktika: savo mąstymo „praslydimo“ taškų atpažinimas ir veiksmų plano sudarymas.
  • Organizacijos gyvavimo ciklo valdymas
    • Kas yra organizacijos gyvavimo ciklas ir kodėl jį būtina valdyti.
    • Būtinos ir „patologinės“ problemos kiekviename iš organizacijos raidos etapų.
    • Būtini pokyčiai, sąlygojantys sėkmingą organizacijos perėjimą iš vienos raidos stadijos į kitą.
    • Praktika: organizacijos raidos diagnostika ir „patologinių“ problemų atpažinimas.
  • Keturi problemų tipai
    • Problemų atsiradimo ciklas ir jo valdymas. Problemos kaip „gyvos“ sistemos simptomas.
    • Lokalių ir sisteminių problemų ypatumai, atpažinimas ir metodinės rekomendacijos sprendimui.
    • Įtampos taškų ir objektyvios realybės simptomai ir metodinės rekomendacijos sprendimui
    • Praktika: realių probleminių situacijų diagnostika ir jų prigimties nustatymas.
  • 5 žingsnių problemos sprendimas individualiai ir komandoje
    • Problemas prastas apibrėžimas kaip dažniausiai besikartojanti klaida.
    • Aktualios informacijos surinkimas ir tikrųjų priežasčių nustatymas.
    • Alternatyvių sprendimų paieškos instrumentai. Tinkamo sprendimo atranka.
    • Sprendimo įgyvendinimo plano sudarymas ir suderinimas su kitais.
    • Praktika: 5 žingsnių problemos sprendimo algoritmo taikymas realioms organizacijos situacijoms.
  • Geri sprendimai ir prastas įgyvendinimas
    • Pagrindinės priežastys kodėl net geri sprendimai dažnai būna prastai įgyvendinami. Praktiniai patarimai ir rekomendacijos.
    • Praktika: savo organizacijos sprendimų įgyvendinimo ydų atpažinimas ir aptarimas.
Ugdymo partneriai

Romanas Gaidukas

Ugdymo partneris, vadovų komandos ir verslo plėtros ekspertas
Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top