arrow_left_blue
AUTORIUS
Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Šį rytą #GrandPartners konsultantė Ieva Palmquist sveikinosi iš LRT „Labas rytas, Lietuva“ studijos. Ji kalbėjo apie tai, ką šiandien mato daugelis darbdavių – darbuotojų įsitraukimas po truputį slūgsta, o priežastys dažniausiai labai paprastos: vienam svarbu jaustis išgirstam, kitam – turėti erdvės augti, trečiam – normalus mikroklimatas.
Norintiems išgirsti daugiau, visas įrašas pasiekiamas nuo 16:30 min.
Nuoroda komentare ⬇

Šį rytą #GrandPartners konsultantė Ieva Palmquist sveikinosi iš LRT „Labas rytas, Lietuva“ studijos. Ji kalbėjo apie tai, ką šiandien mato daugelis darbdavių – darbuotojų įsitraukimas po truputį slūgsta, o priežastys dažniausiai labai paprastos: vienam svarbu jaustis išgirstam, kitam – turėti erdvės augti, trečiam – normalus mikroklimatas.
Norintiems išgirsti daugiau, visas įrašas pasiekiamas nuo 16:30 min.
Nuoroda komentare ⬇
... DaugiauMažiau

24 valandas prieš
Dalijamės akimirkomis iš vakar vykusio Lietuvos Verslo Forumas 2025, kuriame kalbėta apie tai, kas šiandien svarbiausia verslui – ne tik technologijas ar ekonomiką, bet ir žmogų. Apie pasitikėjimą, dialogą, gebėjimą išgirsti net tada, kai nuomonės skiriasi. Apie tai, kad ne viskas, kas vadinama „progresu“, iš tiesų veda pirmyn.

Scenoje pasirodžiusi #GrandPartners trijulė – Ieva Palmquist, Romanas Gaidukas ir Žilvinas Beniušis – tarsi įprasmino visą forumo žinutę: drąsą keistis be įtampos, veikti su lengvumu ir nepamiršti žmogiškumo. Kartais mes taip rimtai dirbame, kad pamirštame būti gyvi. O juk stipriausi tampa ne tie, kurie viską žino, o tie, kurie moka šyptelėti net tada, kai viskas griūva.

Kaip sakė Žilvinas – kai griuvo The Beatles, Ringo Starr ėmė piešti ir dainavo „La De Da“, tarsi primindamas, kad kartais verta žiūrėti lengviau – mažiau rimtumo, daugiau gyvumo. Mūsų epocha niekuo neypatinga, ji tiesiog greita. Ir visame tame greityje svarbiausia – NESUSIREIKŠMINTI.

Nuotraukų autorius: Gediminas Gražys.Image attachmentImage attachment+1Image attachment

Dalijamės akimirkomis iš vakar vykusio Lietuvos Verslo Forumas 2025, kuriame kalbėta apie tai, kas šiandien svarbiausia verslui – ne tik technologijas ar ekonomiką, bet ir žmogų. Apie pasitikėjimą, dialogą, gebėjimą išgirsti net tada, kai nuomonės skiriasi. Apie tai, kad ne viskas, kas vadinama „progresu“, iš tiesų veda pirmyn.

Scenoje pasirodžiusi #GrandPartners trijulė – Ieva Palmquist, Romanas Gaidukas ir Žilvinas Beniušis – tarsi įprasmino visą forumo žinutę: drąsą keistis be įtampos, veikti su lengvumu ir nepamiršti žmogiškumo. Kartais mes taip rimtai dirbame, kad pamirštame būti gyvi. O juk stipriausi tampa ne tie, kurie viską žino, o tie, kurie moka šyptelėti net tada, kai viskas griūva.

Kaip sakė Žilvinas – kai griuvo The Beatles, Ringo Starr ėmė piešti ir dainavo „La De Da“, tarsi primindamas, kad kartais verta žiūrėti lengviau – mažiau rimtumo, daugiau gyvumo. Mūsų epocha niekuo neypatinga, ji tiesiog greita. Ir visame tame greityje svarbiausia – NESUSIREIKŠMINTI.

Nuotraukų autorius: Gediminas Gražys.
... DaugiauMažiau

5 dienas prieš

1 CommentComment on Facebook

Pasiklausykite ir dainos – ji skamba taip pat lengvai, kaip ir mintis, kurią norisi pasiimti iš šio forumo: www.youtube.com/watch?v=zlbedF4VIvc

Kas aš tau?

Kas aš tau?

Turbūt ne vieną kartą teko girdėti šį klausimą iš savo kolegų ar net iš savo lūpų. Klausimas trumpas, aiškus ir labai daug pasakantis apie organizacijos mikroklimatą bei darbuotojų motyvaciją. Norėčiau papasakoti vieną gyvenimišką istoriją, kuri leidžia giliau suprasti žmogaus motyvacijos gelmes.

Ir vėl rytas

Kaip ir kiekvieną ankstyvą šiokiadienio rytą, Janina paskubomis gurkšnojo kavą ir nerimastingai žvilgčiojo į laikrodį, kuris pašėlusiu greičiu trumpino ir taip jau neilgą laiko tarpelį tarp namų ir darbo. Nors švietė saulė, o kalendoriuje puikavosi penktadienis, Janiną slėgė sunkios mintys. Vakarykštė darbo diena iš tikrųjų buvo labai permaininga. Jai pagaliau pasisekė pasirašyti sutartį su kompanijai labai svarbiu Klientu, kuris beveik penkis mėnesius ieškojo konkurencingo pasiūlymo ir niekaip negalėjo apsispręsti dėl sutarties pasirašymo sąlygų. Tačiau jai ramybės niekaip nedavė pokalbis su savo skyriaus vadovu.
Janina prisidegė cigaretę ir labai lėtai, giliai įtraukdama dūmą, nuėjo prie lango. Stebėdama skubančius į autobuso stotelę žmones, ji galvojo „Va dar viena cigaretė ir eisiu,“- drąsino save Janina. Mintys kaip pašėlusios jūros bangos vis stipriau ir stipriau siautėjo jos galvoje. Užgesinusi ir nuspaudusi cigaretę, Janina apsisuko ir išėjo pro duris.
Mikroautobusas netruko pasirodyti ir ji atsisėdo į paskutinę autobusiuke likusią laisvą vietą. Vairuotojas lėkė gatve lyg klijų apsiuostęs paauglys. Keleiviai tyliai sėdėjo ir akimis sekė lekiančius pro šalį namus. Jie priminė žmonės, kurie buvo jėga vežami į koncentracijos stovyklas. „Ar visi kaip ir aš nenori važiuoti į darbą?“- mintyse spėliojo Janina.

Nokautas

Ji prisiminė kaip vakar dar neužgesus sėkmingos sutarties pasirašymo euforijai, į kabinetą užėjo senas kompanijos Klientas. Jis buvo nenuspėjamo būdo, bet atnešdavo daug pelno. Gerokai įraudę skruostai, išsiplėtę vyzdžiai ir šį kartą nežadėjo nieko gero. „Ir vėl atėjo išsilieti, šlykštus emocinis vampyras,“- akimirksniu suprato Janina.
Taip ir buvo. Eilinį kartą jis pradėjo kabinėtis prie kažkokių „nesutvarkytų“ dokumentų. Stiprėjant jo balso tonui staiga prasidarė durys ir įžengė skyriaus vadovas. Žaibiškai įvertinęs situaciją, vadovas priėjo prie Janinos ir kartu su įsiaudrinusiu Klientu padvigubino kritikos dozę. Išsiliejęs Klientas išėjo, o skyriaus vadovas liko stovėti. Jis nusišypsojo ir tarė: – „Ko tik nepadarysi dėl gero Kliento. Klientas turi jaustis svarbus ir teisus.“ Janinos širdis aptirpo. „Kas aš tau?“- Janina norėjo surikti jam, bet juk negalima viršininkui akių draskyti.
Staiga Janina atsitokėjo ir garsiai paprašė vairuotojo sustoti. Janina lėtu žingsniu nuėjo šypsotis darbui. Klientai kaip šešėliai slinko prieš Janinos akis. Jos negraudino jų problemos, nedomino pusbalsiu pro dantis iškošiami jų prakeiksmai,
netrikdė užtrenkiamų durų garsas. Jai buvo tas pats.

Na ir kas iš to?

Jums, ko gero, teko būti situacijoje, kai buvote aptarnauti visiškai netinkamai. Šiandien konkurencija skatina kompanijas gerinti savo aptarnavimo kokybę. Tačiau kai kurie vadovai perlenkia lazdą. Norėdami įtikti Klientams, jie verčia savo darbuotojus eiti į kompromisą net su savo pačių sąžine. Todėl mus ir aptarnauja suakmenėję, iš pažiūros priešiškai nusiteikę klerkai.
Kompanijose vadovai dažnai skundžiasi lėšų stygiumi motyvacijai ir tuo bando pateisinti savo nesugebėjimą motyvuoti kolektyvą. Vadovas be įkvėpimo nesugeba įkvėpti kolektyvo. Iš tuščio puoduko neatsigersi. Tuomet kolektyvas, kaip ir Janina, pradeda prarasti norą dirbti ir nuoširdžiai stengtis. Suprantama, kad ne visada yra lėšų ar galimybių pasiūlyti geresnes pareigas. Tokia lietuviško verslo realybė. Tačiau gali būti ir kitaip. Jeigu norisi pamatyti nuoširdumą ir pastangas savo skyriuje, tai pabandykite išsiugdyti kasdieninį įprotį drąsinti darbuotojus, parodyti ir pasakyti, kad jie jums svarbūs.

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top