arrow_left_blue
AUTORIUS
Goda Petravičienė
Goda Petravičienė

Direktorė

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
🔊 Mes ir vėl dalyvausime MOTIVATED @ WORK 2025! 

Gegužės 14 d. susitikime LITEXPO, kur mūsų konsultantai Mantas Strolia ir Ieva Iacob dalinsis įžvalgomis apie motyvaciją darbe:
✔️ Mantas savo pranešime „Kodėl tinginiai laimi?“ kvies permąstyti produktyvumo sampratą ir ieškoti efektyvumo naujose perspektyvose.
✔️ Ieva kalbės tema „Mylėkite žmones ir darbuotojų netrūks“, pabrėždama žmogiškojo ryšio svarbą organizacijose.

💥 Bet tai dar ne viskas!
Parodų erdvėje Jūsų lauks trys mokymų lyderiai – GRAND PARTNERS, Talentator ir INWIN Institute of Winning Negotiations – suvieniję jėgas, kad pasiūlytų naują, į rezultatus orientuotą ugdymo modelį, apimantį visus organizacijos lygmenis. Tai unikali galimybė susipažinti su kompleksiniais sprendimais, kurie padeda organizacijoms siekti apčiuopiamų rezultatų. Vienoje vietoje – trys skirtingi požiūriai, trys stiprios kompetencijos ir vienas tikslas – padėti Jums augti!

👉 Daugiau informacijos ir registracija: https://lnkd.in/dn69fu3F

#MotivatedAtWork2025 #GrandPartners #Talentator #Inwin

🔊 Mes ir vėl dalyvausime MOTIVATED @ WORK 2025!

Gegužės 14 d. susitikime LITEXPO, kur mūsų konsultantai Mantas Strolia ir Ieva Iacob dalinsis įžvalgomis apie motyvaciją darbe:
✔️ Mantas savo pranešime „Kodėl tinginiai laimi?“ kvies permąstyti produktyvumo sampratą ir ieškoti efektyvumo naujose perspektyvose.
✔️ Ieva kalbės tema „Mylėkite žmones ir darbuotojų netrūks“, pabrėždama žmogiškojo ryšio svarbą organizacijose.

💥 Bet tai dar ne viskas!
Parodų erdvėje Jūsų lauks trys mokymų lyderiai – GRAND PARTNERS, Talentator ir INWIN Institute of Winning Negotiations – suvieniję jėgas, kad pasiūlytų naują, į rezultatus orientuotą ugdymo modelį, apimantį visus organizacijos lygmenis. Tai unikali galimybė susipažinti su kompleksiniais sprendimais, kurie padeda organizacijoms siekti apčiuopiamų rezultatų. Vienoje vietoje – trys skirtingi požiūriai, trys stiprios kompetencijos ir vienas tikslas – padėti Jums augti!

👉 Daugiau informacijos ir registracija: lnkd.in/dn69fu3F

#MotivatedAtWork2025 #GrandPartners #Talentator #Inwin
... DaugiauMažiau

3 dienas prieš
Viena laukiamiausių mūsų konferencijų jau visai netrukus – MOTIVATED @ WORK 2025 grįžta gegužės 14 d.!
Šiemet joje #GrandPartners ugdymo partnerė Ieva Iacob su tema: „Mylėkite žmones – ir darbuotojų netrūks.“ 

Sisteminio mąstymo ekspertė Ieva kvies pažvelgti giliau – ne į skaičius, o į žmones. Kai darbuotojų stoka tampa norma, metas keisti klausimą: ne „kur jų rasti?“, o „kaip kurti ryšį, kad norėtų pasilikti?“

👉 Nepraleiskite progos. Bilietai tirpsta: bit.ly/motivated2025

#motivatedatwork #IevaIacob

Viena laukiamiausių mūsų konferencijų jau visai netrukus – MOTIVATED @ WORK 2025 grįžta gegužės 14 d.!
Šiemet joje #GrandPartners ugdymo partnerė Ieva Iacob su tema: „Mylėkite žmones – ir darbuotojų netrūks.“

Sisteminio mąstymo ekspertė Ieva kvies pažvelgti giliau – ne į skaičius, o į žmones. Kai darbuotojų stoka tampa norma, metas keisti klausimą: ne „kur jų rasti?“, o „kaip kurti ryšį, kad norėtų pasilikti?“

👉 Nepraleiskite progos. Bilietai tirpsta: bit.ly/motivated2025

#motivatedatwork #IevaIacob„Mylėkite žmones ir darbuotojų netrūks“
Ieva Iacob, GRAND PARTNERS
Kvalifikuotų ir motyvuotų darbuotojų stoka tampa nauja norma. Kaip sisteminio mąstymo ekspertė savo Klientams sakau – tai jau nebe problema, o realybė, kuri reikalauja naujų strategijų, kaip su ja gyventi ir pasiekti tikslų.
Vadovai klausia: „Kodėl trūksta žmonių?“ „Kodėl jie neįsitraukia?“ O atsakymas nemalonus – todėl, kad jie jaučia, kad niekam nerūpi.

Kalbu ne iš vadybos vadovėlių, o iš vaikų psichologės patirties. Vaikai, negavę dėmesio ar meilės, ima elgtis „netinkamai“ – ne todėl, kad jie blogi, o todėl, kad emocinis ryšys būtinas, kaip oras. Organizacijose – tas pats. Tik suaugusieji „atsijungia“ tyliai: pasidaro pasyvūs, ciniški, o tada – išeina.
Meilė darbuotojui – tai emocinis kuras, kuris skatina siekti daugiau ir nepasiduoti net sunkumų akivaizdoje. Apie tai ir pakalbėsime konferencijoje Motivated at Work jau gegužės 14 d.

🎟️ Įsigykite bilietus: bit.ly/motivated2025
... DaugiauMažiau

6 dienas prieš
AKTYVIŲ pardavimų fenomenas

AKTYVIŲ pardavimų fenomenas

GRAND PARTNERS kaip ir daugelis mokymų kompanijų jau daugelį metų siūlo mokymus, kurių tema „Aktyvūs pardavimai“. Ar kada susimąstėte apie mokymus, kurių metu stengiamasi išmokyti žmones, kurie dirba pasyviai, dirbti aktyviai? Įdomu, kodėl tai susiję tik su pardavėjais? O gal tik per savo aplaidumą nemačiau tokių temų kaip „Aktyvus vadovavimas“, „Aktyvus žmogiškųjų išteklių valdymas“, „Aktyvus Klientų aptarnavimas“? Kuo pardavėjai skiriasi nuo kitas pareigas einančių darbuotojų, neturinčių galimybių rinktis, ar aktyviai, ar pasyviai jie norėtų atlikti savo darbą?

Jau girdžiu savo kolegas, kurių pagrindinė atsakomybė būtent AKTYVŪS pardavimai, sakant, jog parduoti galima ir kitais būdais, tarp kurių Klientų užklausos, kitų Klientų rekomendacijos. Bet juk ir vadovauti galima sąmoningai arba instinktyviai. Klientus aptarnauti galima dedant ypatingas pastangas arba formaliai. Dar pasitaiko tikinčių, kad būna ir atsitiktinių pardavimų. Bet tikrai egzistuoja ir atsitiktinis personalo valdymas. Juk žinome ne vieną įmonę, turinčią daugiau nei 50 darbuotojų ir nė vieno žmogaus, atsakingo būtent už personalo valdymą. Situacijos visose srityse įvairios, tačiau apie galimybę rinktis savo pareigas atlikti aktyviai arba pasyviai užuominų kitose srityse nėra.

Beje, čia kalbama apie normalias organizacijas, kuriose pardavimai yra sąmoningai laikomi būdu išgyventi, o galbūt ir augti. Išimtis, žinoma, visas statybų ir su jomis susijęs sektorius, kuriam tam tikruose etapuose nuoširdžiai neaktualu parduoti, nes jei šiandien visi statybininkai, santechnikai ir baldžiai užimti, tai ir ryt darbo kaip nors prasimanys. Dar pardavimai itin mažai aktualūs smulkiems, kaip taisyklė sunkiai galą su galu suduriantiems Lietuvos verslininkams, nes jie veikia pagal savo įsitikinimus, o dar dažniau baimes, kurios kužda, kad pačiam pardavinėti „ne lygis“, o ir šiaip Klientai trukdantys tarpušvenčiu ar darbo dienos pabaigoje neverti brangaus laiko.

Kaip Jūs suprantate pareigą aktyviai parduoti? Kuo ji skiriasi nuo pareigos tiesiog parduoti? Tiek atrankų metu, tiek bendraujant su Klientų darbuotojais, esu girdėjusi sakant, jog asmuo dirba pardavimų srityje, tačiau ne aktyviuose pardavimuose. Ką tai reiškia? Nejaugi turėčiau suprasti, kad drabužių parduotuvėje dirbantis pardavėjas- konsultantas įdarbintas ten tik tam, kad tvarkytų prekes lentynose ir, esant poreikiui, atneštų reikiamo dydžio prekę iš sandėlio ar paduotų ją iš aukštesnės lentynos žemaūgei Klientei? O kas turėtų pasiūlyti prie švarkelio derančią palaidinę? Kas turėtų atnešti išbandyti tris diržus perkančiajam kelnes? Kas turėtų girti puikų Kliento pasirinkimą, kukliai patarti ir taip tik paskatinti įsigyti daugiau? Kas turėtų skambinti į visus prekybos salonus, ieškodamas tinkamo dydžio drabužio, o galbūt net ir paminėti išskirtinius pasiūlymus, įsigyjantiems daugiau? Kaip vadintųsi tokių darbuotojų pareigos?

Siūlyčiau atsisakyti klaidinančios aktyvių pardavimų sąvokos. Jei iš tiesų nenorite (kas būtų labai keista), kad Jūsų darbuotojas prisidėtų prie pardavimų, vadinkite jį tiesiog asistentu. Jo pagrindinė pareiga bus pagelbėti Klientui, kažką atnešti, paduoti ir pan. Konsultantu tokį darbuotoją vadinti gali būti kiek rizikinga, nes tai beveik tiesiogiai susiję su pardavimais. Tinkamai konsultuojant – pardavimas kone garantuotas. Na, o pardavėjai būtų tie, kurie turi atlikti visus tinkamus veiksmus (ir dar kvalifikuotai), kad Klientas vis dėlto pirktų.

Jei atlyginimai atitiktų atsakomybes, didėtų tikimybė, jog atsirastų norinčiųjų užimti AKTYVIĄSIAS pozicijas ir tiesiogiai didinti savo ir įmonės pardavimus. O ir aktyvių pardavimų sąvoką pamažu nyktų, mažindama neteisybę kitas pareigas aktyviai privalančiųjų atlikti darbuotojų atžvilgiu.

Direktorė
Goda Petravičienė

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top