arrow_left_blue
AUTORIUS
Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Draugai, partneriai ir sekėjai,
 
Nuo liepos 8 d. iki liepos 21 d. visa #GrandPartners komanda atostogaus – lėksime į nuotykius, kad grįžtume su dar daugiau įkvėpimo Jums! 

P.S. Jei netyčia pamatysite mus gaudant bangas – nesikuklinkite, pasisveikinkite! 🌊👋

Draugai, partneriai ir sekėjai,

Nuo liepos 8 d. iki liepos 21 d. visa #GrandPartners komanda atostogaus – lėksime į nuotykius, kad grįžtume su dar daugiau įkvėpimo Jums!

P.S. Jei netyčia pamatysite mus gaudant bangas – nesikuklinkite, pasisveikinkite! 🌊👋
... DaugiauMažiau

3 savaites prieš
Tęstiniai mokymai GRAND PARDAVIMAI (Vilnius – 2 grupė)

Tęstiniai mokymai GRAND PARDAVIMAI (Vilnius – 2 grupė)

Kam skirti mokymai?

Aktyviais pardavimais grįsta daugelio įmonių pardavimų strategija reikalauja nuolatinio vadybininkų žinių, gebėjimų ir įgūdžių atnaujinimo. Juk tai, kas buvo sėkminga pardavimų strategija prieš metus, šiandien gali neveikti! Todėl efektyviai dirbantys pardavėjai nenustoja mokytis, ieškoti priimtiniausių pardavimo įrankių bei unikalaus pardavimo stiliaus. Būtent tai padeda pasiekti dar geresnių rezultatų, tapti „Metų pardavėjais“, pardavimų vadovais ar įmonės pardavimų guru, konsultuojančiais jaunesnius kolegas.
Tęstiniai pardavimų mokymai – tai vienas iš efektyviausių būdų sistemingai ir kryptingai gilinti pardavimų įgūdžius tiek vadybininkams, tiek vadovams. Šie tęstiniai mokymai skatina dalyvius įgytas žinias iš karto išbandyti darbe, rasti savitą pardavimų stilių ir didinti savo pardavimų rezultatus bei asmeninį pasitenkinimą atliekamu darbu. Čia gimsta pardavėjai – žvaigždės.

Nauda

Ši tęstinė programa skirta pardavimų skyriaus darbuotojams – vadybininkams, vadovams. Mokymų metu esminiai pokyčiai vyksta visose pagrindinėse darbo rezultatus įtakojančiose srityse.
Pardavimų psichologijos žinios. Dalyviai daug dėmesio skiria psichologiniams procesams, vykstantiems pardavimų metu – savęs pristatymas, Kliento emocijų valdymas, pasipriešinimas manipuliacijai ir psichologiniam spaudimui, įtaka, Kliento pasitikėjimo kūrimas.
Pardavimo proceso valdymo įgūdžiai. Mokymuose modeliuojamos nuolat kintančios situacijos sustiprina dalyvių gebėjimą valdyti pardavimo procesą net kintančiomis sąlygomis. Taip pasiekiami pardavimų tikslai ir didinamas Klientų lojalumas.
Pardavimų/derybų įrankių naudojimo įgūdžiai. Mokymai vykdomi treniruotės principu, atliekant pratimus, naudojant pardavimo/derybų pratimus ir įrankius.  Formuojami įgūdžiai yra universalūs ir pritaikomi tiek ruošiantis deryboms, tiek jų metu.
Bendradarbiavimo įgūdžiai. Atliekant grupines užduotis, gilinami bendradarbiavimo įgūdžiai. Jie lengvai perkeliami į darbo aplinką ir užtikrina glaudesnį ryšį su Klientais ir kolegomis. Tai reiškia greitesnius rezultatus bei malonesnį darbą.
Asmeninių nuostatų į Klientą keitimas. Didžiausios klaidos, dėl kurių prarandama daugiausiai Klientų, įvyksta dėl netinkamo požiūrio į Klientą. Tik profesionalus Kliento problemų sprendimas užtikrina ilgalaikį bendradarbiavimą ir dar didesnius pardavimus.

Metodika: kaip to sieksime?

Tai tęstiniai 3 modulių (3 mėnesiai po 1 – 2 dienas per mėnesį, iš viso 40 akademinių valandų) praktiniai užsiėmimai. Mokymų metu pardavėjai sprendžia jiems aktualius klausimus, modeliuojamų situacijų metu nagrinėjami pardavimų procesai, analizuojamas sėkmingų pardavėjų elgesys, konstruojami universalūs pardavimo įrankiai. Nors mokymai yra struktūrizuoti, kiekvienam dalyviui suteikiama laisvė dirbti su realiais jam aktualiais klausimais.
Po kiekvieno modulio dalyviai gauna individualias užduotis, kurias atliekant gautos žinios lengviau pritaikomos praktikoje. Po mokymų programos dalyviams rekomenduojama pristatyti savo atliktas užduotis ir atradimus įmonės kolegoms ir/arba vadovams. Taip Jūsų investicija atsiperka greičiausiai.

Mokymų temos bei datos

I modulis: Pardavimų psichologija: šiuolaikiniai pardavimų įrankiai procesų valdymui  

2009m. balandžio 22 – 23 d.

  • Vadybininko profesinis tobulėjimas, nuostatų, kaip neįmanomą padaryti įmanomu, keitimas.
  • Kaip save „užprogramuoti“ sėkmingiems pardavimams?
  • Pagrindiniai darbo su Klientais įgūdžiai: išskirtinumų pateikimo, prieštaravimų, poreikio formavimo algoritmai.
  • Kaip įtikinančiai pateikti produkto privalumus, kad atsirastų natūralus noras įsigyti Jūsų produktą?
  • Kas lemia sprendimą pirkti – Klientų mintys ir jausmai.
  • Kaip „skaityti“ Klientą – neverbalinio elgesio analizė.
  • Manipuliacijos pardavimuose. Kaip jas įveikti.

II modulis: Derybos su VIP klientais. Derybų taktikos, manipuliacijos
2009m. gegužės 20 – 21 d.

  • Pardavimų stambiems Klientams ypatumai.
  • Įtaka Kliento sprendimui. Kaip nustatyti Kliento sprendimo pasirinkimo kriterijus ir pateikti pasiūlymą atitinkantį jo reikalavimus?
  • Kaip vesti derybas turint silpnesnę derybinę poziciją?
  • Derybų komandos rolės. Kaip atpažinti ir elgtis su kiekviena role?
  • Derybų vedimo taktikos?
  • Mąstymo tipų atpažinimas, emocinių būsenų atpažinimas ir panaudojimas pokalbio valdymui.

III modulis: Konfliktinių situacijų valdymas
2009m. birželio 11 d.

  • Kaip valdyti Kliento pretenzijas, atsiradusias po pardavimo?
  • Klientų pretenzijų prevencija pardavimo metu. Kaip pretenzijas nepaversti konfliktu?
  • Konflikto valdymo schema ir strategijos pardavimuose, derybose.
  • Vadybininko nuostatų vaidmuo konflikte. Kaip sušvelninti neigiamas nuostatas Kliento atžvilgiu?
  • Kaip valdyti savo pyktį ir kitas neigiamas emocijas konflikto metu?

Konsultantai

Giedrius Bagušinskas – verslo vystymo ekspertas, verslo konsultantas, dirba organizacijų konsultavimo srityje nuo 1994 metų. Yra organizacijų vadybos (finansų specializacija) mokslų magistras. Pagrindinės specializacijos – įmonių pardavimų valdymo procesų optimizavimas, motyvavimo ir skatinimo sistemų diegimas, kompanijos pardavimo veiklos vertinimas. Teikiamų konsultavimo paslaugų kryptys – veiklos valdymo gerinimas, veiklos valdymo įrankiai, adaptuotų įgūdžių lavinimo programų įmonių darbuotojams pravedimas. Papildomai tobulinasi organizacijų veiklos vertinimo, BSC sistemos diegimo, darbuotojų motyvacinių sistemų, organizacinės psichologijos srityse. Konsultanto Klientai – „Reso Europa“, AB „Lietuvos draudimas“, AB „Utenos trikotažas“, SBA koncernas, AB „Kauno tiltai“, AB „Grigiškės“, AB „Baltijos laivų statykla“, AB „Vilniaus baldai“, AB „Rokiškio sūris“, AB „Kauno grūdai“, UAB „Ingman ledai“, UAB „Bennet Distributors“, UAB „Osame“, VĮ Lietuvos paštas, SODRA ir daugelis kitų įmonių ir organizacijų.

Lina Preikšienė – konsultantė, turinti daugiau kaip 7 metų konsultavimo patirtį. Eina Klientų aptarnavimo kokybės vadovės pareigas UAB „Melga“. Baigė Vytauto Didžiojo universitetą, įgijo organizacinės psichologijos magistro laipsnį bei gretutinę verslo administravimo specialybę. Vykdo projektus, konsultuoja įmones ir veda mokymus personalo valdymo, asmeninių įgūdžių lavinimo (konfliktų sprendimo, streso valdymo ir pan.), Klientų aptarnavimo kokybės diagnozavimo bei tobulinimo srityse. Savo mokymuose konsultantė siekia maksimaliai įtraukti darbuotojus, teorinius aspektus pateikti per praktiką, o dalyvių patirtas emocijas paversti patyrimais. Konsultantė nuolat kelia kvalifikaciją įvairiuose Lietuvos ir užsienio (Rusijos, Didžiosios Britanijos, Švedijos ir kt.) konsultantų mokymuose. Konsultantės Klientai – AB DnB NORD bankas, AB bankas „Hansabankas“, UAB „Omnitel“, UAB „Bitė Lietuva“, kelionių agentūros – „Wrislit“, „West Express“, „Delta Interservis“, viešbučiai – „Ecotel Vilnius“, „Holiday Inn Vilnius“, Skandinavijos avialinijos SAS, UAB „Fazer kepyklos“, AB „Ragutis“, AB „Rytų skirstomieji tinklai“ ir daugelis kitų Lietuvos bei tarptautinių įmonių.

Andrius Jarašiūnas – Klientų aptarnavimo ir pardavimų konsultantas.  Veda mokymus, konsultuoja įmones, kuriant vadybininkų asmeninio ir profesinio tobulėjimo gaires. Tęstinės pardavimų vadybininkų mokymo programos bendraautorius. Pirmojo lietuviško finansinio treniruoklio „Money Gym“ bendraautorius. Dešimt metų yra kovos menų ir kūno rengybos treneris. Mokymų metu naudoja įvairius savęs nugalėjimo ir  vidinių baimių/įsitikinimų įveikimo kovos menų metodus. Konsultanto tikslas – padėti Klientams atskleisti savo galimybes ir kuo efektyviau išnaudoti asmeninius resursus, siekiant tikslų ir ilgalaikio tobulėjimo.
Konsultanto Klientai yra įvairaus profilio įmonės ir įstaigos – UAB „Bitė Lietuva“, UAB „Achema“ mokymo centras, UAB „Airuslita“, VšĮ „Pasvalio verslo informacijos centras“, VšĮ „US Group“,  FM Group, V. A. Graičiūno aukštoji vadybos mokykla.

Investicija

Tęstinė 3 modulių programa (5 dienų mokymai) – 2.900 Lt + PVM.
Į kainą įskaičiuoti mokymai, visos darbui reikalingos priemonės, dalomoji medžiaga, maitinimas (kavos pertraukėlės ir pietūs).
Mokymai vyksta viešbutyje „Reval Inn“***, adresu Ukmergės g. 363, Vilniuje.
Registracija bei informacija teikiama:

Telefonu Klaipėdoje (46) 31 11 56, (46) 21 99 38

El. paštu info@grandpartners.lt

Internete grandpartners.lt/mokymai

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top