arrow_left_blue
AUTORIUS
Romanas Gaidukas
Romanas Gaidukas

Ugdymo partneris, ekspertas

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Vienas laukiamiausių konferencijos Pardavimų formulė pranešėjų, #GrandPartners bičiulis Aurimas Mockus kviečia į savo pranešimą, kuris nepaliks abejingų. Jis žino, ką reiškia atsidurti ties išlikimo riba – ir ką tai gali pasakyti apie mūsų kasdienius sprendimus versle.

Tikros istorijos, stiprios pamokos.

Susitinkame gegužės 8 d. 👉 pardavimuformule.lt
... DaugiauMažiau

3 dienas prieš
Žilvinas Beniušis prisižadėjo – į Pardavimų formulė sceną atbėgs visas lieknas ir gražus. Toks buvo jo pažadas vaizdo žinutėje, kurią jau matė šimtai :)

Gegužės 8-ąją jis atbėgs ne vien tam, kad pralinksmintų. Žilvino ketinimai rimti, jis kalbės apie tai, kaip iš pažiūros sudėtingos situacijos tampa įveikiamos, kai į jas pažvelgi per humoro prizmę. Apie tai, kaip kartais ne strategija, o šiek tiek sveiko proto, šypsenos ir saviironijos padeda išlaikyti ne tik Klientą, bet ir save.

Iki susitikimo!
Žilvinas jau bėga 🏃

#GrandPartners #PardavimuFormule

Žilvinas Beniušis prisižadėjo – į Pardavimų formulė sceną atbėgs visas lieknas ir gražus. Toks buvo jo pažadas vaizdo žinutėje, kurią jau matė šimtai :)

Gegužės 8-ąją jis atbėgs ne vien tam, kad pralinksmintų. Žilvino ketinimai rimti, jis kalbės apie tai, kaip iš pažiūros sudėtingos situacijos tampa įveikiamos, kai į jas pažvelgi per humoro prizmę. Apie tai, kaip kartais ne strategija, o šiek tiek sveiko proto, šypsenos ir saviironijos padeda išlaikyti ne tik Klientą, bet ir save.

Iki susitikimo!
Žilvinas jau bėga 🏃

#GrandPartners #PardavimuFormule
... DaugiauMažiau

6 dienas prieš
Verslo strategija: kada pasitelkti mokslininkus, o kada įtraukti darbuotojus

Verslo strategija: kada pasitelkti mokslininkus, o kada įtraukti darbuotojus

VERSLO ŽINIOS kalbintas GRAND PARTNERS vyr. konsultantas Romanas Gaidukas dalinosi savo įžvalgomis apie strategijos formavimo procesą.

Ilgesniam ar trumpesniam laikotarpiui verslo kryptį paprastai formuoja vadovai. Tačiau tam tikrais atvejais į strategijų formavimo procesą verta įtraukti ir bendrovės specialistų, ir joje nedirbančių profesionalų ar mokslininkų.

Romanas Gaidukas, konsultacijų UAB „Grand Partners“ bendraturtis ir vyresnysis partneris, pažymi, kad strategijų kūrimo sesijų esama skirtingų tipų, o šie priklauso nuo to, kokių tikslų siekiama.

Straipsnį taip pat galite skaityti čia.

Rekomenduojamos naujienos ir straipsniai

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top