Tobulėjimą skatinantis grįžtamasis ryšys

Nauda organizacijai

Kuo grįžtamasis ryšys skiriasi nuo kritikos? Kaip neigiamas grįžtamasis ryšys gali skatinti tobulėjimą? Kaip išsakyti neigiamą nuomonę ir nesusigadinti santykių?

  • Po šių mokymų dalyviai geba ne tik tinkamai išsakyti, bet ir priimti neigiamą informaciją, išnaudodami ją kaip galimybę tobulėti;
  • Gebant tinkamai bendrauti sudėtingomis temomis, gerėja tarpusavio santykiai ir mikroklimatas organizacijoje.

Turite klausimų?
Reikia patarimo?

I’m really thankful to Grand Partners and Raman Gaiduk personally for comprehensive and fascinating program. They managed not only to fit extensive set of topics into just six training days but also to pick most relevant ones for Epam context. All considered areas are extremely important today for our Company to growth and success. There was enough practice to imprint theoretical knowledge and very strong team building components. I also appreciate ease of learning process and funny but relevant examples from Raman’s experience.

Maxim Malets
„EPAM Systems“