Tobulėjimą skatinantis grįžtamasis ryšys

Nauda organizacijai

Kuo grįžtamasis ryšys skiriasi nuo kritikos? Kaip neigiamas grįžtamasis ryšys gali skatinti tobulėjimą? Kaip išsakyti neigiamą nuomonę ir nesusigadinti santykių?

  • Po šių mokymų dalyviai geba ne tik tinkamai išsakyti, bet ir priimti neigiamą informaciją, išnaudodami ją kaip galimybę tobulėti;
  • Gebant tinkamai bendrauti sudėtingomis temomis, gerėja tarpusavio santykiai ir mikroklimatas organizacijoje.

Turite klausimų?
Reikia patarimo?

Norėjau labai pasidžiaugti įvykusiais mokymais, kuriuos vedė Lina Preikšienė. Jūsų rekomendacija puiki. Sužavėjo profesionalumas, patirtis ir ypatingas lankstumas, prisiderinant prie mūsų poreikių.

Rasa Trybienė
UAB „Garant“