Store Master® parduotuvių vedėjų akademija

Tai tęstiniai mokymai, kuriuos sudaro kelios mokymų temos bei įvairios užduotys savarankiškam darbui ar papildomam darbui su konsultantu tarp jų. Akademija – tai efektyvus sprendimas, siekiant realių pokyčių, nes per 4-6 akademijos mėnesius dalyviai ne tik tęsia tam tikros temos nagrinėjimą, bet ir nuolat taiko įgytas žinias savo darbe, turi galimybę su specialistais aptarti, kas sekėsi, užduoti aktualius klausimus, konsultuotis. Akademijos autoriai – ilgus metus dirbę mažmeninėje prekyboje, todėl akademijos turinys tiesiogiai pritaikytas prie parduotuvių vedėjų poreikių.

Kada gali prireikti

  • Kai parduotuvės vedėjai susiduria su sunkumais, siekdami užtikrinti tinkamą Klientų aptarnavimo kokybę bei parduotuvės pardavimų rezultatus;
  • Kai vyksta darbuotojų kaita, o jų adaptacija ir ugdymas užima daug laiko arba nuo to kenčia Klientų aptarnavimo kokybė;
  • Kai darbuotojai išeina iš įmonės dėl savo tiesioginio vadovo nekompetencijos.

Nauda organizacijai

  • Mažmeninėje prekyboje žmogiškasis faktorius turi esminę reikšmę tiek įmonės reputacijai, tiek ir tiesiogiai pardavimams. Šios akademijos pagrindinis tikslas – suteikti parduotuvių vadovams žinių ir įrankių, kaip išlaikyti aukštą Klientų aptarnavimo kokybę bei didinti pardavimus, pasitelkiant visą kolektyvą.
  • Po akademijos parduotuvių vadovai puikiai susitvarko su savo tiesioginiu darbu, sugeba sutelkti kolektyvą bendram tikslui, išlaikyti darbui tinkamą atmosferą ir Klientų aptarnavimo kokybę.

Turite klausimų?
Reikia patarimo?

I’m really thankful to Grand Partners and Raman Gaiduk personally for comprehensive and fascinating program. They managed not only to fit extensive set of topics into just six training days but also to pick most relevant ones for Epam context. All considered areas are extremely important today for our Company to growth and success. There was enough practice to imprint theoretical knowledge and very strong team building components. I also appreciate ease of learning process and funny but relevant examples from Raman’s experience.

Maxim Malets
„EPAM Systems“