Santykių kūrimas ir efektyvi komunikacija

Nauda organizacijai

Gyvenant technologijų amžiuje, santykiai išlieka viena didžiausių vertybių. Sakoma, jog svarbu ne tai, ką tu žinai, o tai, ką tu pažįsti. Gebėjimas kurti santykius nėra susijęs nei su išsilavinimu, nei su socialiniu statusu. Jus riboja tik Jūs patys. Tad kas reikalinga, kad tiek įmonėje, tiek už jos ribų, būtumėte ta kritinė grandis, gebanti sutelkti skirtingus žmones bendram tikslui?

  • Po šių mokymų ne tik žinosite, bet ir įgysite esminių gebėjimų, padėsiančių pritraukti tinkamus žmones;
  • Jūsų bendravimo įgūdžiai padės Jums tapti efektyvesniais bei išlaikyti ilgalaikius santykius su skirtingų tipų žmonėmis;
  • Žinodami pagrindinius įtakos ir bendradarbiavimo dėsnius, Jūs gebėsite didinti įtaką savo padalinyje, įmonėje, o gal net ir šalies mastu.

Atsiliepimai

Aktyvios užduotys, naudinga informacija, apčiuopiama nauda.

Marija Miselytė
UAB „NFQ Solutions“

Tai, ką sužinojau, galima pritaikyti kasdienybėje.

Rita Šakinytė
AB „Smiltynės perkėla“

Praplėčiau žinias apie save ir savo kolegas bei pačią įmonę. Padėjo identifikuoti organizacijos problemas ir jų sprendimo metodus.Sužinojau įrankių, kaip galima pagerinti komunikaciją.

Paulius Arūnas
UAB „Dojus Agro“

Tikimės toliau bendradarbiauti ir tobulėti kartu su Jumis.

Rita Bagdonaitė
VĮ „Lietuvos oro uostai“

Turite klausimų?
Reikia patarimo?

Džiaugiuosi tokiais mokymais, galima drąsiai reikšti savo nuomonę, buvo atsakyta ir paaiškinta, kaip elgtis skirtingose situacijose.

Inga Žlibinaitė
UAB „Palink“