Bendravimo įgūdžių tobulinimas

Nauda organizacijai

Nors gebėjimas bendrauti kiekvienam žmogui įgimtas, kiekvieno bendravimo kompetencijos ženkliai skiriasi. Vienam sunku išsakyti pastabą, o kitas skausmingai žeria priekaištus nė nemirktelėdamas. Kas Jums atrodo savaime suprantama, Jūsų kolegai gali būti neįveikiamas iššūkis. Tai priklauso nuo daugelio veiksnių, tačiau geroji naujiena – bendravimo įgūdžius galima ugdyti.

  • Šie mokymai – tai palyginti paprastas būdas išvengti bereikalingų nesusipratimų ir ženkliai sumažinti neproduktyvių konfliktų skaičių organizacijoje;
  • Sumažėja dalyvių nepasitenkinimas kitokio tipo bendradarbiais ar Klientais, didėja jų gebėjimas prisitaikyti ir rasti bendrą kalbą su skirtingomis asmenybėmis;
  • Jūsų įmonės reputacija nenukenčia net iškilus sudėtingoms situacijoms, nes maloniu bendravimu užglaistomi įvairiausi nesusipratimai.

Turite klausimų?
Reikia patarimo?

Džiaugiuosi tokiais mokymais, galima drąsiai reikšti savo nuomonę, buvo atsakyta ir paaiškinta, kaip elgtis skirtingose situacijose.

Inga Žlibinaitė
UAB „Palink“