arrow_left_blue_2

Vadovavimas mažmeninėje prekyboje

Apie

Kiekvienos parduotuvės, Klientų aptarnavimo salono ar kavinės vadovas – žmogus su šimtu rankų ir, kai kuriais atvejais, galvų. Jo atsakomybė – ir pardavimų rezultatai, ir Klientų pasitenkinimas, ir tvarka salone, ir darbuotojų ugdymas bei motyvavimas. O jei šias pareigas gavai todėl, kad prieš tai puikiai sekėsi aptarnauti Klientus ir dėl kitų dalykų galvos sukti per daug neteko? Vadovavimo gebėjimai nėra įgimtas dalykas. Šias kompetencijas reikia įgyti ir ugdyti, o segmento specifiką suprasti taip pat užtrunka laiko. Šie mokymai pagrįsti ilgamete praktine patirtimi, kuri Jums leis sutaupyti daug brangaus laiko ir išvengti beprasmių klaidų.

Nauda organizacijai
  • Po šių mokymų dalyviai labai aiškiai susidėlioja, kaip per 8 val. darbo dieną subalansuotai valdyti visas atsakomybės sritis
  • Kinta vadovų požiūris į komandą, todėl ilgainiui į tokius salonus lengviau pritraukti ir juose išlaikyti talentus
  • Gerėja organizacijos reputacija darbo rinkoje, Klientai sulaukia geresnės kokybės paslaugų
Ugdymo partneriai
Eglė Danilevičiūtė

Eglė Danilevičiūtė

Ugdymo partnerė, aptarnavimo ir kokybės ekspertė
Atsiliepimai
Informacija
Trukmė
8-16 ak. val.
Kalba
Lietuvių, anglų
Sertifikatas
Skaitmeninis
Mokymų formatas
Praktiniai mokymai
Grupės dydis
16 asmenų

Kiti susiję mokymai

Mokymai

Užklausos forma

Reikalinga pagalba?

PASKAMBINKITE
+370 670 33 132
PARAŠYKITE MUMS
info@grandpartners.lt

Drąsiai skambinkite arba rašykite pasitarti ir pasikonsultuoti.
Tai nieko nekainuoja ir paprastai Klientams sutaupo laiko.

 

Mes žinome, kaip pagreitinti
vadovų ir jų komandų
kelią į sėkmę!
Shopping Cart
Scroll to Top